Tuleeko noista sarjatuotantona jostain Marsista
Luoja mikä inisevä homo tas siellä on
7
269
Vastaukset
- HeteroOon
Kaikella ystävällisyydellä: Voisi helpottaa oloasi, jos kehittäisit itseäsi - esim. vaikka aluksi tuota suvaitsevaisuuttasi yrittäisit lisätä. Ko. tyyppi saattaa vielä yllättää joillain hyvilläkin puolillaan - toivottavasti.
Myönnän siis, että minuakin tuossa homppelilta vaikuttavassa asukkaassa vähän ärsyttää hänen muutamat kielteiset luonteenpiirteensä, jotka niin helposti näkyy päällepäin, mutta yritän ottaa senkin kuin opettavaisena esimerkkinä siitä, miten ei kannata asennoitua elämään.
Se että hän on homo ja se näkyy, ei haittaa ollenkaan. - ota offia
Mä en voi sietää sitä Saulia, siksi tämä kausi jää väliin. En äänestä enkä katso ekstroja , ihan sama kuka noista voittaa / tippuu talosta.
Tylsimyksiä talo täynnä. - Mediapellet
Yllätti joo, se blondiheppu sillä maha pystyssä ja persepitkällään hipsuttelemassa.
Eihän tuollainen tyyppi voi olla mitenkään aito, eikä luonnollinen.Täysin teennäinen, mediariepoteltavaksi tyhmyyttään joutunut/alkanut ressukka.Kuten sirkuksessa klowni tekee kasvomaalauksen, niin nämä mediapelletkin tekevät itsestään tahallaan tälläisiä naurettavia vain, herättääkseen yleisön huomion.
Mistä näitä sikiää?Jotenkin ihmisten pilkkaamista tuotannoltakin, laittaa tuollaisia jokereita taloon.Tarvitaanko me todella tälläisiä pellejä kehiin, että saadaan nauraa ja pilkata ja irvailla niiden kustannuksella?Tämä on joku muoti-ilmiö, että tälläisiä putkahtaa julkisuuteen irvailtavaksi.Säälittäviä!Tekee ihan pahaa katsella.- ei oo aito ei
Niinpä..täysin epäaito pelle. Vähän samanlainen oli se viimevuotinen gaymissi- kilpailun voittaja... ei vaan vetänyt ihan noin voimakkaasti överiksi tota "rooliaan".
- Ulla007
Hassun näköistähän se tepastelu on, muttei välttämättä epäaitoa.
Kyllähän näitä eri kävelytapoja löytyy telkkarin ulkopuoleltakin - hyvinkin voi olla hanelle aito tapa liikkua. Piätiskö kävelytyyli muuttaa jottei herättäis huomiota ?- Näin se menee
Ei, vaan se ja muukin tyyli muutetaan, jotta herätetään sitä huomiota.
- Jaa jaa jaaha
Ei minua se homus häisitse, mutta on persoonana vähän luotaantyöntävä. Vähän sellaisen juoruämmän oloinen ja veikkaan että tykkää puhua muista pahaa.
Toivottavasti yllätyn positiivisesti. On ne alkuvaikutelmat ennenkin osoittautuneet vääriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569