Huomenna sorsajahtiin

Sateenkaaripoitsu

Voi pojat, kyllä sitä kaikkea sattuu ja tapahtuu tuolla sorsametillä. Huomenna meitä lähtee jahtiin minä, Reino, rekkaPekka, Jarno, Paavo ja raaka-Arska. Akat jätetään kotiin nalkuttamaan ja ollaan ihan poikien kesken.

18

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sateenkaaripoitsu

Jos vaan löytyy reippaita ja hyvännäköisiä poikia, niin lähtekää mukaan jahtireissullemme. Menemme kolmen lautalla Hailuotoon. Tosi jännää, en ole ennen käynytkään Hailuodossa. Siellä on kuulemma paljon sorsia. Tunnistamme varmasti toisemme, kun meillä kaikilla on metsästystamineet yllämme. Pidetään hauskaa!

• Sateenkaaripoitsu

Huh huh, tämä päivä onkin mennyt peilin edessä. Ollaan Reinon kanssa tässä mietitty, että mitä tamineita sitä yllemme huomenna laitettaisiin. Meillä molemmilla on uudet kahluusaapaat, joten ne ainakin laitamme itsestään selvästi jalkaamme. En osaa päättää, otanko maastokuviollisen lippiksen vaiko keltaisen, jossa on otsan kohdalla punainen nalle. Antakaa vinkkejä. Reino tuskailee, kun sillä on ainakin viidet housut, joista valita.

• Sateenkaaripoitsu
        Sateenkaaripoitsu kirjoitti:

Huh huh, tämä päivä onkin mennyt peilin edessä. Ollaan Reinon kanssa tässä mietitty, että mitä tamineita sitä yllemme huomenna laitettaisiin. Meillä molemmilla on uudet kahluusaapaat, joten ne ainakin laitamme itsestään selvästi jalkaamme. En osaa päättää, otanko maastokuviollisen lippiksen vaiko keltaisen, jossa on otsan kohdalla punainen nalle. Antakaa vinkkejä. Reino tuskailee, kun sillä on ainakin viidet housut, joista valita.

Tässä kuva noista mun saappaista. Eikö olekin tosi miehekkäät? Jos haluat nähdä ne ylläni, niin huomenna kolmen lautalle, nähdään siellä.

http://www.hiidenkivi.fi/tuotekuvat/500x500/kahluusaappaat.jpg

• Sateenkaaripoitsu

Tässä vähän fiilistellään. PUM PUM, anna Reino aseen paukkua! PUM PUM PUM, paukuta oikein kunnolla, PUM PUM PUM PUM.....Anna paukkua PUM PUM ja huomenna sitä vasta pauketellaankin, ei millään jaksais odotta huomista. En ole muuten pitkään aikaan nähnyt raaka-Arskaa. Se nyt ei niin kaunis poika ole, mutta kuiteskin omalla lailla viehättävä. On sillä ainkin miehiset otteet ja sorsa tipahtaa aivan varmasti.

• Taas yksi nikki

susianuslyytikolle.

• sorsien pelissä

Pääsettekin huomennakin sorsiin perkkuuseen.

• Sateenkaaripoitsu

Mulla jo jännittää. Kuulemma Hailuoto on saanut nimensä seuraavasta tapahtumasta:

Mustalaiset olivat veneellä avomerellä ja näkivät sitten maata yllättäen. Tervehtivät sitten tuota maamöykkyä sanoilla Hai luoto. Haihan on mustalaisten tervehdys ja luoto on mikä on.

On se jännää lähtä tuollaseen paikkaan. Muistetaan kuitenkin, että sorsien takia sinne mennään. Siellä on kuulemma tosi paljon sorsia. Kyllä mulla kuiteskin jännittää, mitkä housut tuo Reino valitsee. Hänen peppunsa on hyvännäköinen missä tahansa tamineissa.

• Sateenkaaripoitsu

Heissan, mulla jännittää niin kovasti tuo tämänpäiväinen jahtireissu, että oon nukkunut viime yön nuo uudet kahluusaappaani jalassa.

• Mikäs siinä.

Homous ei ole este metsästysharrastukselle, joskaan ei mikään edellytyskään.

Tosin en ymmärrä, että miten homo jättää akan kotiin nalkuttamaan? Mitä se homo akalla?

Provohan tämä on toki, ja yhden tietyn kirjoittajan kädenjälki näkyy fantasioineen.

Hänen onnekseen Suomi on vapaa maa, joten pakkohoito ei enää nykyään tule kysymykseen.

Harmi sinänsä meidän muiden kannalta.

• -ooddevammadia-

Miksi vitussa tää on "metsästyken vastustajat" palstalla? Kun helvetti ketään ei kiinnosta.

• hupia kerrakseen

Ei homostelu tee huvimetsästyksestä yhtään vähemmän naurettavaa. Se hyöty sateenkaaripuuhista toki on, että pusikossa puuhastelun aikana jäävät eläimet rauhaan.

• kaakana

Sehän tässä hauskaa on, koska susianaali ... sateenkaaripoitsu lanseerasi metsästyshomostelun Suomeen. Eli on oikein 'uran' 'uurtaja' tai 'poraaja, hoonaaja, rotsaaja' asian suhteen. 2014 Huvimetsästäjän titteli susianalyytikolle sateenkaaripoitsulle.

• Anonyymi

Pride-marssilla lampsivat sateenkaarimetsästäjät tamineineen. Pum pum.. puppelis puu...

• Anonyymi

huomenna ja huomenna......iiih, ei millään jaksaisi odottaa huomiseen,
      terv. rekkaPekka

• Anonyymi

On me pojat syöty sorsaa. Eilen ammuin jäniksen Jarnon kanssa. Oltiin koko päivä metillä ja Jarnolla oli uudet maastohousut yllänsä, pakaroitten kohdalta tosi tiukat.
        terv. raaka-Arska

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On me pojat syöty sorsaa. Eilen ammuin jäniksen Jarnon kanssa. Oltiin koko päivä metillä ja Jarnolla oli uudet maastohousut yllänsä, pakaroitten kohdalta tosi tiukat.
        terv. raaka-Arska

Terkkuja sulle raaka-Arska❤️
        Terv. Jarno

• Anonyymi

Vastaile nyt, susihyysäri, itsellesi ja hekumoi niillä "metsästystamineilla".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      163
      7250
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2648
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      48
      1948
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1471
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1365
    6. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1149
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1147
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      51
      1127
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1123
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      69
      1027
    Aihe