Huomenna sorsajahtiin

Sateenkaaripoitsu

Voi pojat, kyllä sitä kaikkea sattuu ja tapahtuu tuolla sorsametillä. Huomenna meitä lähtee jahtiin minä, Reino, rekkaPekka, Jarno, Paavo ja raaka-Arska. Akat jätetään kotiin nalkuttamaan ja ollaan ihan poikien kesken.

14

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sateenkaaripoitsu

      Jos vaan löytyy reippaita ja hyvännäköisiä poikia, niin lähtekää mukaan jahtireissullemme. Menemme kolmen lautalla Hailuotoon. Tosi jännää, en ole ennen käynytkään Hailuodossa. Siellä on kuulemma paljon sorsia. Tunnistamme varmasti toisemme, kun meillä kaikilla on metsästystamineet yllämme. Pidetään hauskaa!

      • Sateenkaaripoitsu

        Huh huh, tämä päivä onkin mennyt peilin edessä. Ollaan Reinon kanssa tässä mietitty, että mitä tamineita sitä yllemme huomenna laitettaisiin. Meillä molemmilla on uudet kahluusaapaat, joten ne ainakin laitamme itsestään selvästi jalkaamme. En osaa päättää, otanko maastokuviollisen lippiksen vaiko keltaisen, jossa on otsan kohdalla punainen nalle. Antakaa vinkkejä. Reino tuskailee, kun sillä on ainakin viidet housut, joista valita.


      • Sateenkaaripoitsu
        Sateenkaaripoitsu kirjoitti:

        Huh huh, tämä päivä onkin mennyt peilin edessä. Ollaan Reinon kanssa tässä mietitty, että mitä tamineita sitä yllemme huomenna laitettaisiin. Meillä molemmilla on uudet kahluusaapaat, joten ne ainakin laitamme itsestään selvästi jalkaamme. En osaa päättää, otanko maastokuviollisen lippiksen vaiko keltaisen, jossa on otsan kohdalla punainen nalle. Antakaa vinkkejä. Reino tuskailee, kun sillä on ainakin viidet housut, joista valita.

        Tässä kuva noista mun saappaista. Eikö olekin tosi miehekkäät? Jos haluat nähdä ne ylläni, niin huomenna kolmen lautalle, nähdään siellä.

        http://www.hiidenkivi.fi/tuotekuvat/500x500/kahluusaappaat.jpg


    • Sateenkaaripoitsu

      Tässä vähän fiilistellään. PUM PUM, anna Reino aseen paukkua! PUM PUM PUM, paukuta oikein kunnolla, PUM PUM PUM PUM.....Anna paukkua PUM PUM ja huomenna sitä vasta pauketellaankin, ei millään jaksais odotta huomista. En ole muuten pitkään aikaan nähnyt raaka-Arskaa. Se nyt ei niin kaunis poika ole, mutta kuiteskin omalla lailla viehättävä. On sillä ainkin miehiset otteet ja sorsa tipahtaa aivan varmasti.

      • Taas yksi nikki

        susianuslyytikolle.


    • sorsien pelissä

      Pääsettekin huomennakin sorsiin perkkuuseen.

    • Sateenkaaripoitsu

      Mulla jo jännittää. Kuulemma Hailuoto on saanut nimensä seuraavasta tapahtumasta:

      Mustalaiset olivat veneellä avomerellä ja näkivät sitten maata yllättäen. Tervehtivät sitten tuota maamöykkyä sanoilla Hai luoto. Haihan on mustalaisten tervehdys ja luoto on mikä on.

      On se jännää lähtä tuollaseen paikkaan. Muistetaan kuitenkin, että sorsien takia sinne mennään. Siellä on kuulemma tosi paljon sorsia. Kyllä mulla kuiteskin jännittää, mitkä housut tuo Reino valitsee. Hänen peppunsa on hyvännäköinen missä tahansa tamineissa.

    • Sateenkaaripoitsu

      Heissan, mulla jännittää niin kovasti tuo tämänpäiväinen jahtireissu, että oon nukkunut viime yön nuo uudet kahluusaappaani jalassa.

    • Mikäs siinä.

      Homous ei ole este metsästysharrastukselle, joskaan ei mikään edellytyskään.

      Tosin en ymmärrä, että miten homo jättää akan kotiin nalkuttamaan? Mitä se homo akalla?

      Provohan tämä on toki, ja yhden tietyn kirjoittajan kädenjälki näkyy fantasioineen.

      Hänen onnekseen Suomi on vapaa maa, joten pakkohoito ei enää nykyään tule kysymykseen.

      Harmi sinänsä meidän muiden kannalta.

    • -ooddevammadia-

      Miksi vitussa tää on "metsästyken vastustajat" palstalla? Kun helvetti ketään ei kiinnosta.

      • hupia kerrakseen

        Ei homostelu tee huvimetsästyksestä yhtään vähemmän naurettavaa. Se hyöty sateenkaaripuuhista toki on, että pusikossa puuhastelun aikana jäävät eläimet rauhaan.


    • kaakana

      Sehän tässä hauskaa on, koska susianaali ... sateenkaaripoitsu lanseerasi metsästyshomostelun Suomeen. Eli on oikein 'uran' 'uurtaja' tai 'poraaja, hoonaaja, rotsaaja' asian suhteen. 2014 Huvimetsästäjän titteli susianalyytikolle sateenkaaripoitsulle.

    • Anonyymi

      Pride-marssilla lampsivat sateenkaarimetsästäjät tamineineen. Pum pum.. puppelis puu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe