Osaako kukaan kertoa luotettavia lelujen verkkokauppoja, joilla olisi myös loistava valikoima?
Asun maaseudulla, joten ainaiseksi ongelmaksi on muodostunut lahjojen osto omille muksuille ja kaikille tuttujen lapsille. En enää jaksaisi itse juosta leluja ostamassa, kun siinä lähialueellani joutuu asioimaan useammassakin tavaratalossa. Tavaratalojen valikoimat eivät juuri päätä huimaa, ja aikaa kuluu ihan kohtuuttomasti, eikä ne hinnatkaan kilpailukykyisiltä vaikuta! Kaipaan siis itseäni viisaampien neuvoja ongelmaani, en halua tilata kaukaa ulkomailta vaan etsin korkealaatuista ja lapsille turvallista valikoimaa.
Kiitos jo etukäteen!
Luotettavia lelujen verkkokauppoja?
1
187
Vastaukset
- Salla
Itse asioin useassakin nettilelukaupassa, ja olen ollut sekä laatuun että hintoihin tyytyväinen, samoin niillä leikkineet lapsoset.
Voit kokeilla esimerkiksi BR-leluja, Lekmeriä, Lelufanttia ja suurten suomalaisten tavaratalojen verkkokauppoja (esim. Prisma ja Stockmann). Jos haluat niistä nopean vertailun, löytyy sellainenkin sivulta http://www.vertailussa.com/lelut/lelukaupat/lelukauppojen-vertailu. Samasta osiosta löydät jopa niiden hintavertailun ja linkit yksityiskohtaiiin kauppojen esittelyihin.
Kivijalkakauppojen valikoimat on tavallisesti suppeat ja hinnatkin kalliimmat kuin netistä tilatessa. Ja lisäetuna voit tehdä lahjaostokset vaikka illalla, kun tenavat jo nukkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1353786Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362454Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442108Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171081Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701041- 46925
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63886En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31865- 43790
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97772