onko tää normaalia

onneton135

Moi kaikki!
Oon 14 vuotias tyttö espoosta.
Mulla on alkanut kaikki nää kasvamis jutut esim. Rintojen kasvuu,pimppi karvojen kasvuu,menkat. Siin oli jotain ja oon harrastanu seksiä et onko tää normaalia:( kysyn nyt teiltä!

17

412

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilipali12345

      Ei kyl mun mielest koska ite oon 15 eikä oo mul alkanu ku rintojen kasvuu:/. Eikä ton ikäsen ees pitäs harrastaa seksiä!

      • rintsikkatyttö 13v

        Terve onneton 135!
        Älä missään nimessä oo onneton, vaan onnellinen, sillä sulla on kaikki just niinku olla pitää.
        Mulla on kaikki muut ihan samatko sulla, mutta menkat ei oo vielä alkanu.
        Mä oon ainaki tosi onnellinen kaikesta ja ilosella mielellä.
        Oo säkin, koska uskon, että sullakin menee just nyt tosi lujaa.


      • menkkaside108
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Terve onneton 135!
        Älä missään nimessä oo onneton, vaan onnellinen, sillä sulla on kaikki just niinku olla pitää.
        Mulla on kaikki muut ihan samatko sulla, mutta menkat ei oo vielä alkanu.
        Mä oon ainaki tosi onnellinen kaikesta ja ilosella mielellä.
        Oo säkin, koska uskon, että sullakin menee just nyt tosi lujaa.

        Samaa mieltä rintsikkatyttö 13v ite oon 12 ja alkanu kaikki paitsi menkat


      • rintsikkatyttö 13v
        menkkaside108 kirjoitti:

        Samaa mieltä rintsikkatyttö 13v ite oon 12 ja alkanu kaikki paitsi menkat

        Terve menkkaside 108!
        Kiva kuulla, että oot mun kanssa samaa mieltä. On meitä nyt ainakim kaksi, jotka haluu piristää Ap:tä.
        Mun mielestä juuri meidänikästen pitää iloita nuoruudestamme ja myös vastuullinen sexy kuuluu siihen mukaan.
        Ei ole olemassa mitään 16v ikärajaa sexyn harrastamiselle.


      • 1584
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Terve menkkaside 108!
        Kiva kuulla, että oot mun kanssa samaa mieltä. On meitä nyt ainakim kaksi, jotka haluu piristää Ap:tä.
        Mun mielestä juuri meidänikästen pitää iloita nuoruudestamme ja myös vastuullinen sexy kuuluu siihen mukaan.
        Ei ole olemassa mitään 16v ikärajaa sexyn harrastamiselle.

        Tarkoitatko nyt sexyllä seksiä? Puhu oikeilla nimillä niin ei tarvitse arvailla. Suomessa on kyllä olemassa suojaikäraja, joka on juurikin 16v. Kannattaa tutustua, niin ei tule lauottua sieltä näppäimistöltä ihan mitä sattuu.


      • rintsikkatyttö 13v
        1584 kirjoitti:

        Tarkoitatko nyt sexyllä seksiä? Puhu oikeilla nimillä niin ei tarvitse arvailla. Suomessa on kyllä olemassa suojaikäraja, joka on juurikin 16v. Kannattaa tutustua, niin ei tule lauottua sieltä näppäimistöltä ihan mitä sattuu.

        Suojaikäraja koskee vanhemman ja alle 16 vuotiaan sukupuolisuhdetta.
        Sensijaan teini-ikäisten 12-16 vuotiaiden sukupuolisuhteisiin suojaikäraja ei vaikuta millään lailla.
        Kyllä tarkotan sexyllä seksiä.
        Suosittelen sinulle 1584, että tutustut kunnolla suojaikärajaan, niin et levitä siitä vääriä käsityksiä!


      • 1584
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Suojaikäraja koskee vanhemman ja alle 16 vuotiaan sukupuolisuhdetta.
        Sensijaan teini-ikäisten 12-16 vuotiaiden sukupuolisuhteisiin suojaikäraja ei vaikuta millään lailla.
        Kyllä tarkotan sexyllä seksiä.
        Suosittelen sinulle 1584, että tutustut kunnolla suojaikärajaan, niin et levitä siitä vääriä käsityksiä!

        Itsehän väitit, ettei ole olemassa mitään rajaa. Minulle suojaikäraja on käsitteenä tuttu, enkä väittänyt mitään muuta kuin, että sellainen on olemassa. Luetun ymmärtäminen olis aika kova juttu.


      • rintsikkatyttö 13v
        1584 kirjoitti:

        Itsehän väitit, ettei ole olemassa mitään rajaa. Minulle suojaikäraja on käsitteenä tuttu, enkä väittänyt mitään muuta kuin, että sellainen on olemassa. Luetun ymmärtäminen olis aika kova juttu.

        12-16 vuotiaitten välisessä seksissä ei suojaikärajalla ole mitään merkitystä.
        Niin, 1584 sä kerrot, että on suojaikäraja. Joo on, on. On myös koulupakko ja avioliittolaki ja okeanpuoleinen liikenne jne., mutta ehän ne tähän nuorison elämiseen ja olemiseen mitenkään vaikuta.
        Tutustu lakin suojaikärajasta, niin ei tarvitse antaa täällä virheellistä tietoa!


      • oot ällöttävä
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        12-16 vuotiaitten välisessä seksissä ei suojaikärajalla ole mitään merkitystä.
        Niin, 1584 sä kerrot, että on suojaikäraja. Joo on, on. On myös koulupakko ja avioliittolaki ja okeanpuoleinen liikenne jne., mutta ehän ne tähän nuorison elämiseen ja olemiseen mitenkään vaikuta.
        Tutustu lakin suojaikärajasta, niin ei tarvitse antaa täällä virheellistä tietoa!

        Kaikenlaiset bedofiilit ne täällä trollailee. Ilmoitusta vaan nettipoliisille niin loppuu tällanen.


    • aikaisessa

      Mulla alkoi menkat jo 3 luokalla!

      • mäwaa

        iha normaali.. ite koht 12 ja menkat alko n. kk sit, rintojen kasvuu, mut ei pimppikarvoi kyl viel.. (:


    • Lol(lipop)

      Mul menkat alkoi kun olin 9 :) joten ei huolta

    • tuherox__

      Mä oon 12v on alkanu menkat, pimppi karvojen kasvu ja tissien kasvu

    • Täysin normaalia, mulla alko menkat 12 vuotiaana ja 13 vuotiaana rinnat alko kasvamaan ja karvoitusta. Seksiä en kyllä ole harrastanut jos siihen kuuluu yhdyntä

    • TheBadGirl

      Harrastin jo aikaisemmin...

    • ggdk

      Voin sanoa että se että olet pannut jo 14 veenä ei todellakaan ole normaalia

      • Terv. kusipääopelle!

        Parahin ggbk (ope 1234) sun mielestä ei oo normaalii, että 14v panee.
        Voi, voi!
        Sun mielestä ei varmasti oo normaalii, että 35v panee ekaa kertaa.
        Herää jo idiootti (ope1234)
        Ok, sä oot saanu munaa 28v, oo ilonen, ett, joku viitsi panna tommosta paskaa.
        Mä en ois ikinä. Yäk,Yäk!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      459
      3369
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      451
      3277
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      135
      2918
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2242
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2110
    6. 187
      1460
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1367
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1232
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1060
    Aihe