Haluaisin kouluttautua klinikkaeläinhoitajaksi ja mietin onko kellään oppisopimuskoulutuksesta tälle alalle mitään kokemuksia? Valmistun ensi keväällä lukiosta ja en jaksaisi enää istua koulun penkillä vaan haluaisin jo tositoimiin. Ja onko jollain tietoa kuinka paljon yleensä oppisopimuksen kanssa tienaa? Ja lisäyksenä haluaisin opiskella turun seudulla tietääkö kukaan paikkaa jossa pääsisi oppisopimukseen?
oppisopimuksella eläinhoitajaksi
eläinhoitajaksi pyrkivä
1
341
Vastaukset
- Epävarma nuori
Hei mäkin oon kiinnostunu just tämmösestä eläinhoitaja urasta ja oon miettiny kans tota oppisopimus juttua nii kai siis voi peruskoulun jälkeen tehdä oppisopimuksen? Olen silloin 16 vuotias, ettei siis tarvitse eka mennä lukioon tai amikseen? :D en vaa nää itteeni lukiossa :) ja tietääkö kukaan mitä eroa on tolla oppisopimuksella ja sillä ammattikoulutuksella tai sillä....? Kiitos jos vastaatte kaikkiin kysymyksiiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741