Saako mistään Portal ykköstä?

Pakkomielle

Olen kehittänyt itselleni ko. pelistä jonkinlaisen pakkomielteen. En tule saamaan yön enkä päivän rauhaa ennen kuin olen pelannut molemmat läpi. En kuitenkaan löydä pelin ykkösosaa mistään, kaikkialla myydään vain kakkosta. Saisiko ykköstä mistään laillisesti? (Haluan maksaa koska olen erittäin lainkuuliainen ihminen ^^) Joko nettikauppa tai sitten Helsingissä tai lähistöllä sijaitseva liike. Kiutos!

6

261

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikkapa täältä
    • stiim

No Steamista tuo löytyy ainakin. Mä en enää PC-pelejä osta kun digitaalisina. Helppoa, kun ei tarvitse niiden levyjen kanssa säätää.

• Pakkomielle

Jep, asiaa tutkittuani tulin samaan tulokseen, että Steam olisi paras vaihtoehto (eikä peli maksa kuin kympin). Ja samalla tulin ajatelleeksi tekstityksiä. Nimittäin kuullun englannin ymmärtämiseni on surkeaa, ja pelkään että minulta menee ohi jotain tärkeää (tai jotain humoristista!) kun en ymmärrä muiden hahmojen puhetta. Googlasin hakuja tyyliin "portal peli tekstitykset" ja löysin useasta lähteestä tietoa, että kakkoseen saa suomitekstit. Mutta entä ykköseen?

• Pakkomielle
        Pakkomielle kirjoitti:

Jep, asiaa tutkittuani tulin samaan tulokseen, että Steam olisi paras vaihtoehto (eikä peli maksa kuin kympin). Ja samalla tulin ajatelleeksi tekstityksiä. Nimittäin kuullun englannin ymmärtämiseni on surkeaa, ja pelkään että minulta menee ohi jotain tärkeää (tai jotain humoristista!) kun en ymmärrä muiden hahmojen puhetta. Googlasin hakuja tyyliin "portal peli tekstitykset" ja löysin useasta lähteestä tietoa, että kakkoseen saa suomitekstit. Mutta entä ykköseen?

Huhuu? Saako ykköseen tekstejä?

• Ei taida saada
        Pakkomielle kirjoitti:

Huhuu? Saako ykköseen tekstejä?

Ykköseen ei saa muuta ku käyttöliittymän suomeksi steaming sivujen mukaan(siellä ruksi siinä kohdassa, puheessa ja tekstityksissä ei ruksia) niin uskallan melko varmasti sanoa että ei saa(en itse omista kuin portal kakkosen niin en voi kokeilla)

• Pakkomielle
        Ei taida saada kirjoitti:

Ykköseen ei saa muuta ku käyttöliittymän suomeksi steaming sivujen mukaan(siellä ruksi siinä kohdassa, puheessa ja tekstityksissä ei ruksia) niin uskallan melko varmasti sanoa että ei saa(en itse omista kuin portal kakkosen niin en voi kokeilla)

No höh. Yritän sitten tulla toimeen ilman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2586
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      55
      1072
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      66
      921
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      53
      867
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      783
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      11
      710
    7. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      61
      691
    8. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      634
    9. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      617
    10. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65
      613
    Aihe