Saako mistään Portal ykköstä?

Pakkomielle

Olen kehittänyt itselleni ko. pelistä jonkinlaisen pakkomielteen. En tule saamaan yön enkä päivän rauhaa ennen kuin olen pelannut molemmat läpi. En kuitenkaan löydä pelin ykkösosaa mistään, kaikkialla myydään vain kakkosta. Saisiko ykköstä mistään laillisesti? (Haluan maksaa koska olen erittäin lainkuuliainen ihminen ^^) Joko nettikauppa tai sitten Helsingissä tai lähistöllä sijaitseva liike. Kiutos!

6

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikkapa täältä
    • stiim

      No Steamista tuo löytyy ainakin. Mä en enää PC-pelejä osta kun digitaalisina. Helppoa, kun ei tarvitse niiden levyjen kanssa säätää.

      • Pakkomielle

        Jep, asiaa tutkittuani tulin samaan tulokseen, että Steam olisi paras vaihtoehto (eikä peli maksa kuin kympin). Ja samalla tulin ajatelleeksi tekstityksiä. Nimittäin kuullun englannin ymmärtämiseni on surkeaa, ja pelkään että minulta menee ohi jotain tärkeää (tai jotain humoristista!) kun en ymmärrä muiden hahmojen puhetta. Googlasin hakuja tyyliin "portal peli tekstitykset" ja löysin useasta lähteestä tietoa, että kakkoseen saa suomitekstit. Mutta entä ykköseen?


      • Pakkomielle
        Pakkomielle kirjoitti:

        Jep, asiaa tutkittuani tulin samaan tulokseen, että Steam olisi paras vaihtoehto (eikä peli maksa kuin kympin). Ja samalla tulin ajatelleeksi tekstityksiä. Nimittäin kuullun englannin ymmärtämiseni on surkeaa, ja pelkään että minulta menee ohi jotain tärkeää (tai jotain humoristista!) kun en ymmärrä muiden hahmojen puhetta. Googlasin hakuja tyyliin "portal peli tekstitykset" ja löysin useasta lähteestä tietoa, että kakkoseen saa suomitekstit. Mutta entä ykköseen?

        Huhuu? Saako ykköseen tekstejä?


      • Ei taida saada
        Pakkomielle kirjoitti:

        Huhuu? Saako ykköseen tekstejä?

        Ykköseen ei saa muuta ku käyttöliittymän suomeksi steaming sivujen mukaan(siellä ruksi siinä kohdassa, puheessa ja tekstityksissä ei ruksia) niin uskallan melko varmasti sanoa että ei saa(en itse omista kuin portal kakkosen niin en voi kokeilla)


      • Pakkomielle
        Ei taida saada kirjoitti:

        Ykköseen ei saa muuta ku käyttöliittymän suomeksi steaming sivujen mukaan(siellä ruksi siinä kohdassa, puheessa ja tekstityksissä ei ruksia) niin uskallan melko varmasti sanoa että ei saa(en itse omista kuin portal kakkosen niin en voi kokeilla)

        No höh. Yritän sitten tulla toimeen ilman.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe