Näin kaupassa jotain uusia Hauhau makupaloja. Paloja oli omenan, banaanin ja kiivin makuisina. Ihmettelenpä vain MIKSI? Kai se tulee halvemmaksi valmistaa tuotteita, kun osa raaka-aineista korvataan täysin koiran ruokavaliosta poikkeavilla hedelmillä?
Omenaa, banaania ja kiiviä koiralle
10
1928
Vastaukset
- naminam
Enpä tiedä mutta joitain hedelmiä tosiaan voi koirille syöttää, hauhau herkkuja olen itse ostanut ja todennut ihan hyvälaatuisiksi itsekin olen niitä sillointällöin maistellut ja hyviä olivat, erityisesti kuivattu liha joka ihmisten versiona tuppaa olemaan liian suolaista.
- nannaaa...
Meillä on kokeiltu omena-kana, porkkana-kana ja pinaatti-kana herkkuja ja niistä tykätty. Koirani saa myös lihojen (ja kuivaruoan) ym. lisäksi silloin tällöin erilaisia kasviksia; parsakaalia, kukkakaalia, porkkanaa, paprikaa, tomaattia, herneitä (tykkää syödä herneen palkoja, niistä itse "kuorii" herneet), mustikoistakin tykkää ja metsässä niitä syöpöttelee suoraan varvuista! Ei ole kasviksista mennyt koskaan massu sekaisin ja olettaisin että niistä jonkin verran saa myös hyviä kuituja...
- Jartak
Olen antanut koiralleni banaania sen luonnollisessa muodossa silloin kun olen ostanut niitä meillekin .Ja koirani tykkää banaanista kovasti myös,eikä sen vatsakaan ole banaanista miksikään mennyt.Mutta sen sijaan omena ei sovi alkuunkaan koirallemme vaan siitä sen vatsa menee heti ihan ruikulle jos se sitä vähänkin vaan syö.Kiiviä en ole edes kokeillutkaan ja samoin noista hedelmänmakuisista koiranameista minulla ei ole kokemusta myöskään. Muistan jostain joskus kyllä lukeneenikin ,että omenaa ja situshedelmiä ei koiralle saisi antaakaan kun ne eivät koiralle sovi,mutta banaania voi kuulema antaa.
- Banaani...
On muuten hyväksi koiran vatsalle, koska kiinteyttää ulosteita jos ripuli. Ja ei antamisesta muutenkaan varmaan haittaa ole. Yks kaverini ostaa aina banaania koiralleen jos ripuli, ja hyvin toimii:) Itsekin koirille aina välillä sitä annan.
- luomuhurttq
meillä menee omenaa ihan sellaisenaan, samoin tuorekurkkkua, tomaattia, porkkanaa, vesimelonia viinirypäleitä, ja edellinen koiruus söi noiden siäksi myäös kiinankaalia raakana sekä lanttua ja kukkakaalia
- bananas for dogs
Mielenkiintoista, minun koira syö keittoliemessä olevat ja sitten kotimaista porkkanaa, muihin ei koske. Kiitos banaanivinkistä myös, enpä tiennytkään banaanin vaikuttavan koiran ripuliin. Täytyy kokeilla kun seuraava ripuli iskee.
- kokeileppas
ps. voit kokeilla myös omaan ripuliin, banaania ja suklaata, jos sattuu joskus tulemaan,.
- varpuset
kokeileppas kirjoitti:
ps. voit kokeilla myös omaan ripuliin, banaania ja suklaata, jos sattuu joskus tulemaan,.
Joo, varsinkin suklaata. Ja varpusparvi vapisee jännityksestä kun vapautus koittaa...
- tee kaikki itse
Voit valmistaa kaikki ruoat itse koirallesi, ei esim. kana-riisiä kannata nappuloina ostaa, kun ostaa riisiä ja kanaa. Banaanilla saa ainakin toisten läjiä syövän koiran lopettamaan ei-toivotun tavan. Meillä koira barffaa = syö kotiruokaa luita raakaa lihaa.
- b357bu
suklaa ja viinirypäleet on koiralle myrkkyä.
Senhän tietää kaikki.
Banaani tosiaan hyvä jos koira syö toisten läjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067708Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1713560Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322037Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221886- 361669
- 441494
- 221441
- 551422