Uki-Ralli 2014

ääshool

Avataas ketju ni saa jauhaa kakkaa tästäkin. Kysymys: Meneekö 2011 reittiä noin suurinpiirtein?

28

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä mene. Ainoastaan yksi ek menee 2011 käytettyä reittiä samaan suuntaan.

      • ääshool

        Eli samoja pätkiä ajetaan erisuuntaan kun 2011 reitissä paitsi yksi??


      • fcup
        ääshool kirjoitti:

        Eli samoja pätkiä ajetaan erisuuntaan kun 2011 reitissä paitsi yksi??

        turha reissu. huolestuttavan vähän autoja eikä mitään uutta reitin suhteen..


      • fcup kirjoitti:

        turha reissu. huolestuttavan vähän autoja eikä mitään uutta reitin suhteen..

        On siellä itseasiassa parikin pätkää ukirallin osalta uutta.


      • Tarkastinyt
        reittimestari kirjoitti:

        On siellä itseasiassa parikin pätkää ukirallin osalta uutta.

        Eli ajettu toisessa rallissa, ei KOKONAAN uusia pätkiä sentään


      • Itään
        Tarkastinyt kirjoitti:

        Eli ajettu toisessa rallissa, ei KOKONAAN uusia pätkiä sentään

        Juu samaa mieltä, ei tarjoa mitään uutta


      • rata 2014
        Tarkastinyt kirjoitti:

        Eli ajettu toisessa rallissa, ei KOKONAAN uusia pätkiä sentään

        Niin onhan ajettu muttei ihan justiinsa. Ei jootope aikaan ;)

        Mistäs tuonne alueelle uusia ekoita löytäs paljoa.


      • itään
        rata 2014 kirjoitti:

        Niin onhan ajettu muttei ihan justiinsa. Ei jootope aikaan ;)

        Mistäs tuonne alueelle uusia ekoita löytäs paljoa.

        mielestäni ralleja voisi järjestää enemmä idässä päin. ei ole ajettu sielä pahemmin ja löytyy varmasti teitä


      • rata 2014
        itään kirjoitti:

        mielestäni ralleja voisi järjestää enemmä idässä päin. ei ole ajettu sielä pahemmin ja löytyy varmasti teitä

        Niin voisi ja olisi monta muutakin suuntaa jossa voisi ajaapi.

        Ongelma vaan joka vaivaa montaa seuraa on ettei ole tekijöitä.

        Ens vuonna on yks mielen kiitoinen kisa elokuussa :)


    • Näähän on niitä.
    • 95 autokuntaa

      4/6 teistä ajettu viime vuonna joten ei hirveästi vaihtelua. Suuntaa vaihdettu ja osan pätkän alku hieman eri.

      • ulosajo

        ek:t 1 ja 2 uusia??


    • special Salo

      Uusia ja uusia miten sen nyt ottaa. Jos pätkiä ei ajettu viimeiseen kahteen vuoteen niin ei niin hirveän uusia ole.

    • ois ees jtn

      kyl ne järjestäjät lupaili yllätyksiä mut tiedä noista

    • ulosajo

      Pari kymysystä: Ek1: onko lähtöpää Laitilastapäin? Ek3: sama kuin viimevuonna joku ek en muista numeroa mutta erisuuntaan? Ek4 sama kuin ek 1 viimevuonna?? Kiitos vastauksista

      • lapsellista

        Eli suomeksi kysymyksesi, missä reitti tänä vuonna menee?:D


    • Fogga

      Reittiä ei toki suoraa kannata täällä kertoa ettei kaikki sitä täältä suoraa saa, mutta mielestäni olisi hienoa jos joku voisi hieman valaista mistä tämän reitin saisi selville? Pelastuslaitos? poliisi?, niin silloin se joka jaksaa nähdä myös omaa vaivaa asian tähden voisi hieman tutkia reittiä.

      • neittamo

        Ykkönen on kakkonen ja kakkonen on ykkönen


    • Rantsuuuuu

      EI VITTU täällä on taas tietoa,väärää tietoa niin perkeleesti.
      Viime vuoden ukin ykköstä ei ajeta vielä ehkä sitten kuun lopulla...

      • eiosaa

        Euran alueella ek?? Milloin viimdksi ollut vai onko ihan uusi pätkä?


      • lasse lampi
        eiosaa kirjoitti:

        Euran alueella ek?? Milloin viimdksi ollut vai onko ihan uusi pätkä?

        Olisiko ollu 1993???


    • TMS 2014

      Reitin saa kilpailu aamuna ostamalla.

      Näin jokainen tukee rallia.

    • foGGa

      Tämähän on itsestään selvyys, että ainakin henk koht ostan lippupaketin jossa on reitti yms härpäkkeet, 10e hinta siitä ei ole todellakaan paha, vaikka tietäisin jokaisen pätkän niin ostamatta jättäminen ei tulisi edes mieleen. Omalla kohdalla mielenkiintoni pätkien ennakko saantii liittyy siihen että voisi käydä ajamassa reitin läpi ja katsella hyvi katselu paikkoja jossai saattaisi tapahtua hyvällä tuurilla jotai häppeninkiä.

      • ulosajo

        Sama täällä!


      • Korhonen20
        ulosajo kirjoitti:

        Sama täällä!

        Järjen ääni!


      • kylmääki turus
        Korhonen20 kirjoitti:

        Järjen ääni!

        eiks alkupään eekoot mahra oll uussi ja 2011 reitil ei vissi kannat men


      • sönkkö
        kylmääki turus kirjoitti:

        eiks alkupään eekoot mahra oll uussi ja 2011 reitil ei vissi kannat men

        tieltä 43 pääsee 4 ekalle 5 ja 6 muualla..


      • Lars Åke
        sönkkö kirjoitti:

        tieltä 43 pääsee 4 ekalle 5 ja 6 muualla..

        Kannattaako lähtiä kattomaan rallia uuteenkaupunkiin??? Missä on kisan paikka?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe