apua!!

terskis

Siis vi..u aamulla mun systeri ryysäs mun huoneeseen just silloin kun ei ois pitänyt ja sit meni huutelee pitkin taloo "arvatkaa mitä jussi tekee", enpäs voinnut mennä aamupalalle.
Arvatkaapa loppuiko "aamutouhut"?
Siis mää ammun mun siskon viel,se on vast 12.
ite 14v....nolottaa

4

893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lucy

*nauraa* :DDDD
      anteeksi että nauran mutta juttu oli kyllä huvittava.
      no aika nolo tilanne pakko myöntää..mutta ethän asialle enään mitään voi.
      ole tulevaisuudessa varovaisempi!

• mutta aivan varmasti tulet nauramaan tuota tapausta siskosi kanssa kun olette hieman vanhempia. =) Joten älä hyvä mies ammu siskoasi, omalla veljellä samantyyppisiä ajatuksia minua kohtaan (ja päinvastoin ;) mutta nykyään ollaan aika hyvissä väleissä, aikuisia kumpikin.

Toivottavasti tuosta episodista huolimatta sinulla on veljellistä vastuuntuntoa ja katsot hieman ettei siskolles käy mitään kun hän alkaa liikkumaan kylillä...
      Velipoika aina kiusas mua, mutta varjele jos joku teki pahaa mulle, herätti kyllä hänessä sellaisen raivon että oksat pois. Vaikka itse välillä inhosinkin häntä, aina tuntenut myös ylpeyttä ja kunnioitusta hänen suojelustaan.

Ja eräs asia sooloseksistä, 99% ihmisistä tekee sitä joskus (toiset enemmän, toiset vähemmän eli ihmis- ja elämäntilannekohtaista) ja loput väittää etteivät tee ja valehtelevat. ;) Eli mitä tuohon noloon tilaneeseen tulee, osat saattavat vaihtua joskus. ;)

• hanna

veitsä käteen vai nussitsä jotai?

• ---mymmeli---

tauno!...Se runkkas tietenki.Ikävä tilanne sinänsä,kyllä varmaan nolotti....heh,tais hiipua...=)
        no et sä varmaan ainoa oo jolle noin on käyny=)

Älä ammu siskoas,kyllä se aikuiseksi kasvaa....aikanaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe