Vastatkaa joku...

kanifani 92

Haluaisin kysyä teiltä erästä asiaa. Mitä mieltä olette kun kanini Osku pitää päätään koko ajan kallellaan ja sitten se saa välillä joku pari kertaa päivässä sellaisia kohtauksia että se kierii ja kiemurtelee hurjaa vauhtia. Kyllä se ihan hyvin syö ja juo. Ja sitten kun otan sen syliin niin se on ihan jäykkä. Olen kyllä jo käynyt kanini kanssa eläinlääkärissä ja hän määräsi antibioottikuurin,mutta se ei näytä tepsivän. Mitä mieltä olette, pitäisikö Oskun antaa elää vai viedä se lopetettavaksi??? Mun tulee sitä kova ikävä...
kaniaan sureva

6

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja

Voisiko kyseessä olla epilepsia?

Millaiselle lääkärille sen veit? Oliko se pieneläinlääkäri? Jos ei ollut, neuvoisin vaihtamaan pieneläinlääkäriin, joka on erikoistunut eksoottisiin eläimiin (eli kaneihin, marsuhin ym.) Joka tapauksessa edessä on uusi lääkärireissu.

• Eppu

Minullekin tulee oireista mieleen epilepsia. Tosin korvatulehduskin saattaa vaurioittaa joko pysyvästi tai väliaikaisesti korvien lähellä sijaitsevia hermoja, mm. tasapainoon vaikuttavia. Koska antibioottikuurista ei ollut apua, kannattaa kani pikimmiten kiikuttaa uudestaan eläinlääkäriin. Toivottavasti pitkäkorvasi paranee! =)

• kanifani

Mulla oli ihan sama tapaus mun Söpöni kanssa,söi hyvin ,mutta eräänä iltana se alkoi kieriskelemään ympäri häkkiä ja siihen se sitten hyytyi.

• kanifani 92

Soitettiin sitten eläinlääkärille, koska antibiootti ei auttanut. Ei se nyt mikään epilepsia ollut! Eläinlääkäri sanoi että se kannattaa nukuttaa ikuiseen uneen,kun kerroimme oireista. Nyt kanini ei enää tarvitse kärsiä. Nyt se odottaa tossa takapihalla huomista hautaamista. Mun on sitä kova ikävä!

• kanifani 92
        kanifani 92 kirjoitti:

Soitettiin sitten eläinlääkärille, koska antibiootti ei auttanut. Ei se nyt mikään epilepsia ollut! Eläinlääkäri sanoi että se kannattaa nukuttaa ikuiseen uneen,kun kerroimme oireista. Nyt kanini ei enää tarvitse kärsiä. Nyt se odottaa tossa takapihalla huomista hautaamista. Mun on sitä kova ikävä!

Niin, ainahan se on kamalaa kun joutuu lemmikistä luopumaan. Kiitti vaan osanotosta.

• persilja125

Harmi kun kanisi joudutaan lopettamaan ;(
      Mutta parempi niin ettei se kärsi, otan osaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      170
      12945
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4810
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1969
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      112
      1715
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe