Kaupunkiajoon automaatti-Yaris, mutta kumpi olisi parempi valinta käytettynä, sitä olen miettinyt. Kulutuseroa kaupunkiajossa ehkä n.2,5-3 litraa satasella. Vuodessa tulee ajoa noin 10000 kilometriä. Mutta entä muuten, mitä mielipuolta aina niin asiantunteva Suomi24-raati on?
Hybrid vai Multidrive?
54
2302
Vastaukset
- automyyjä
Oletko miettinyt kulutuksen merkitystä? Viekö autosi seitsemän vai yhdeksän litraa satasella. Se ero on vain kolmisen euroa / 100 km. Jos ajat autolla 10 vuotta ja 100 000 km, kokonaiskustannusero 3000 eur.
Keskiverron normaalin perheauton vuosimallin aiheuttama todellinen arvonalennus on n. 700-800 eur/kk. Huollot, liikenne-/kaskovakuutus, katsastus, renkaat, varaosat, ... vievät vuositasolla enemmän kuin ilman ylös kirjaamatta osaisi arvata.
Oletko miettinyt tulla km -määrällä, kumpi on edullisempi taksi tai oma auto.
Ainakin taksi on edullisempi kuin yhtään kalliimpi auto, jossa arvo laskee yli 1200-1500 eur joka kuukausi. - 878765
Hybriidi, ilman muuta. Käytännössä samanhintaisia, hybridissä pienempi kulutus jonka merkitys korostuu eritoten kaupunkiajossa. Hybbridissä automaatti on koetellumpaa tekniikkaa kuin multidrive.
- tertsii.
Ja sitten sen pitää olla ehdottomasti hybrid touring sports farkku.
- Yaris 2012sol
Minkähän hintainen on toi Yaris hybridin huolto? Bensa yariksen on halpa. Eka vuos 138e Toinen vuosi 245e valtuutetussa huollossa.
- liikas pieni kärry
"Hybrid vai Multidrive? "
Se nyt vielä puuttuisi, että menisi Jarru-Jariksen ostamaan hybridinä. Tilaa puuttuu jo muutenkin. Se vähäkin pitäisi nyt täyttää akuilla. Ei hyvät ihmiset taas tätä!!!!!- Tilat riittää
Mutta jos ajaa yksin, ilman tavaroita. Tai vain kaveri pelkääjän paikalla. Kyllähän siihen mahtuu.
- Mikäasinjantuntijaaa
Mitäs sinne takapenkin alle normi Yariksessa meinasit laittaa??
Hybridissä akut ovat takapenkin alla.
;-) - tero kouluun
Mikäasinjantuntijaaa kirjoitti:
Mitäs sinne takapenkin alle normi Yariksessa meinasit laittaa??
Hybridissä akut ovat takapenkin alla.
;-)Mikä asiantuntija ei ole yhdyssana, ja muutama a-kirjainkin on liikaa.
- lukuhäröpetteri
tero kouluun kirjoitti:
Mikä asiantuntija ei ole yhdyssana, ja muutama a-kirjainkin on liikaa.
Mene itse kouluun. Ei siinä edes lue asiantuntija vaan asinjantuntija
;-) - oliko se?
lukuhäröpetteri kirjoitti:
Mene itse kouluun. Ei siinä edes lue asiantuntija vaan asinjantuntija
;-)Auris hybrid touring sports farkku?
- siinä ne tilat
oliko se? kirjoitti:
Auris hybrid touring sports farkku?
Ulkoa farkku. Sisältä akkuja täynnä.
- akuttaja
siinä ne tilat kirjoitti:
Ulkoa farkku. Sisältä akkuja täynnä.
Sisältä akkuja täynnä = akut takapenkin alla
:) - niin hyvä olis
akuttaja kirjoitti:
Sisältä akkuja täynnä = akut takapenkin alla
:)Vielä kun olisi tilaakin siellä, "farkussa".
- maailman isoimmat
niin hyvä olis kirjoitti:
Vielä kun olisi tilaakin siellä, "farkussa".
Kyllä tojoteerot sinne puhumalla tilaa saavat.
Pari tojoteeroa vaan keskusteluun, niin kohta on Jarrussa isommat tilat kuin jenkkifarkussa. - kunhan höpisee
Provoilija ei tiedä laatuautoista mitään.
- Uusiaakkujaauusiakku
siinä ne tilat kirjoitti:
Ulkoa farkku. Sisältä akkuja täynnä.
Siinä hyvä myyntikohde akkumyyjälle ;)
"...Japaninmaa toi Suomelle Hybridiakkujaa, joiden sisällä on uusia akkujaa..."
Sävel: Puisia mummojaa
;) - AurishybridtouringSO
oliko se? kirjoitti:
Auris hybrid touring sports farkku?
On niin pitkä auto ja mallimerkki, ettö hyvä, ettei ei nukahda, ennen kuin on saanut sanottua autonsa merkin ja mallin, jos joku kysyy ;D
- Priussisti
Ilman muuta hybridi.
Tojon hybriditeknologia on vertaansa vailla. Mekaanisesti äärimmäisen yksinkertainen ja siten luotettava disaini. Ja mukava ku mikä. Ei kannata edes harkita mitään multidrivea.
Itselläni on noin 140 tkm takana kakkosgeneraation Priuksella. Olen erittäin tyytyväinen autoon ja erityisesti hybridivoimalinjaan.- Kokeile näitä!
Jos ei yhdessä autossa yksi tekniikka riitä, niin miksi jäädä kahteen? Miksei polttomottorin ja sähkömoottoreiden lisäksi sopisi vielä vaikka propelli katolle, tuulivoima. Tai tosi luomua: jakkihärkä vetämään.
- Priusnisti
Kokeile näitä! kirjoitti:
Jos ei yhdessä autossa yksi tekniikka riitä, niin miksi jäädä kahteen? Miksei polttomottorin ja sähkömoottoreiden lisäksi sopisi vielä vaikka propelli katolle, tuulivoima. Tai tosi luomua: jakkihärkä vetämään.
Mikä kiukuttaa?
Toyotan hybridit on suunniteltu siten että tekniikat täydentävävät toistensa puutteet. Sen takia kumpaakin tekniikkaa tarvitaan.
Muillakin valmistajilla alkaa näytä tulemaan, kunhan keksisivät kuinka hybrid tehdään kustannustehokkaasti. Sillä aikaa Toyota putsaa pöytää hybridimarkkinoilla omilla malleillaan. - ihme jankkausta
Priusnisti kirjoitti:
Mikä kiukuttaa?
Toyotan hybridit on suunniteltu siten että tekniikat täydentävävät toistensa puutteet. Sen takia kumpaakin tekniikkaa tarvitaan.
Muillakin valmistajilla alkaa näytä tulemaan, kunhan keksisivät kuinka hybrid tehdään kustannustehokkaasti. Sillä aikaa Toyota putsaa pöytää hybridimarkkinoilla omilla malleillaan.Miksi ostaa kalliimpi hybridi kun halvemmalla saa pienemmällä kulutuksella menevän dieselin. Koskee myös Tojotaa.
- Priusnisti
ihme jankkausta kirjoitti:
Miksi ostaa kalliimpi hybridi kun halvemmalla saa pienemmällä kulutuksella menevän dieselin. Koskee myös Tojotaa.
Koska tahdon kaupunkiajoon automaattivaihteisen auton.
Mikä saman hintaluokan automaatti diesel pääsee kaupungissa pienemmällä polttoainekuluissa (sis. ajoneuvoveron).
Kuuntelen... - rhtkljrehtvklreyhjre
Priusnisti kirjoitti:
Koska tahdon kaupunkiajoon automaattivaihteisen auton.
Mikä saman hintaluokan automaatti diesel pääsee kaupungissa pienemmällä polttoainekuluissa (sis. ajoneuvoveron).
Kuuntelen...Ostat hybridin. Maksat siitä lisähintaa. Vaihdat sen pois. Saat minimihyvityksen kun käytetty hybridi ei vois vähempää kiinnostaa. Ajat autolla, jossa pienet tilat. Maksat ajamisesta lisäkulutuksena. Arvuuttelet, että mitä sitten tulee, jos joutuu onnettomuuteen sen akkupaketin päällä, joka sine autoon on jemmattu.
- Priusnisti
rhtkljrehtvklreyhjre kirjoitti:
Ostat hybridin. Maksat siitä lisähintaa. Vaihdat sen pois. Saat minimihyvityksen kun käytetty hybridi ei vois vähempää kiinnostaa. Ajat autolla, jossa pienet tilat. Maksat ajamisesta lisäkulutuksena. Arvuuttelet, että mitä sitten tulee, jos joutuu onnettomuuteen sen akkupaketin päällä, joka sine autoon on jemmattu.
Jarpassa on ihan normaalit B-segmentin sisätilat. Auto ei ole mitenkään kallis verrattuna muihin saman segmentin automaattivaihteisiin autoihin. En halua mitään nykivää roboottilaatikko tai DSG:tä.
Mikä on siis se auto vaihtoehtoinen auto? Samalla kulutuksella, hintaluokassa ja automaattivaihteisena. - ostakoot muut
Priusnisti kirjoitti:
Jarpassa on ihan normaalit B-segmentin sisätilat. Auto ei ole mitenkään kallis verrattuna muihin saman segmentin automaattivaihteisiin autoihin. En halua mitään nykivää roboottilaatikko tai DSG:tä.
Mikä on siis se auto vaihtoehtoinen auto? Samalla kulutuksella, hintaluokassa ja automaattivaihteisena.Minä ainakaan en huoli minkään merkin hybridiä. Revi siitä. Vaikka sitten Tojotan hybridittömän. Mutta hybridiä en ottaisi ensinkään.
- esthetiikka
ostakoot muut kirjoitti:
Minä ainakaan en huoli minkään merkin hybridiä. Revi siitä. Vaikka sitten Tojotan hybridittömän. Mutta hybridiä en ottaisi ensinkään.
Ja minkä takia Priuksesta on pitänyt tehdä susiruma. Onko enempi "ekoa" sillä tavalla?
- must09
esthetiikka kirjoitti:
Ja minkä takia Priuksesta on pitänyt tehdä susiruma. Onko enempi "ekoa" sillä tavalla?
Prius on hyvännäköinen ja hyvä auto. Rengasmelu saisi olla hiljaisempi, muuten ei valittamista. Neljän vuoden kokemuksella voin suositella, varsinkin kaupunkiajoon.
- katsojan silmään
must09 kirjoitti:
Prius on hyvännäköinen ja hyvä auto. Rengasmelu saisi olla hiljaisempi, muuten ei valittamista. Neljän vuoden kokemuksella voin suositella, varsinkin kaupunkiajoon.
Prius: tuo automaailman Angerkoski.
- varis verso
must09 kirjoitti:
Prius on hyvännäköinen ja hyvä auto. Rengasmelu saisi olla hiljaisempi, muuten ei valittamista. Neljän vuoden kokemuksella voin suositella, varsinkin kaupunkiajoon.
Itsekin pidän Priuksen ulkonäköstä.
- oot aika viisto
varis verso kirjoitti:
Itsekin pidän Priuksen ulkonäköstä.
Osasi sentään Puupääkin olla kauhuissaan.
- varmuuven vuoksi
oot aika viisto kirjoitti:
Osasi sentään Puupääkin olla kauhuissaan.
Ja Pätkäkin meni heti kaappiin kun Angerkosken näki.
- Että krook
varmuuven vuoksi kirjoitti:
Ja Pätkäkin meni heti kaappiin kun Angerkosken näki.
Yaris tuo mieleen kiven päällä kököttävän sammakon. Jos muotokielessä oli tarkoitus saavuttaa se mielikuva, niin silloinhan meni hyvin.
- sepä se
Että krook kirjoitti:
Yaris tuo mieleen kiven päällä kököttävän sammakon. Jos muotokielessä oli tarkoitus saavuttaa se mielikuva, niin silloinhan meni hyvin.
Nissan Jukesta sanottiin muinoin samaa, Mutta Yariksessa on kyllä enempi sitä sukunäköä.
- yllätyin
sepä se kirjoitti:
Nissan Jukesta sanottiin muinoin samaa, Mutta Yariksessa on kyllä enempi sitä sukunäköä.
Täytyy kyllä sanoa että vaikka olin kriittinen hybridi autoihin niin sain huollon ajaksi uuden yaris hybridin niin aluksi ihmettelin et mitä helkuttia kun painat kaasua reippaammin niin ääni nousi häiritseväksi ja kiihtyvyys oli kuminauhamaista.
Mutta todella nopeasti siihen kuiteskin tottui ja kaikki laatikon nykimiset tietenkin loisti poissaolollaan, jarrut olivat todella herkät ja aluksi tuli painettua aivan liikaa jarrua...mutta kuinka ollakkaan autoon alkoi pikku hiljaan lämmetä ja tämä auto jos joku pikkuauto pitää ajamista mielenkiintoisena ja varmasti kun oppii sen OIKEAN hybridin ajotekniikan niin kulutus putoaa pieneksi, Mutta se vaatii oppimista...ei onnistu ihan heti.
Auto todellakin YLLÄTTI positiivisesti ja oikeestaan jopa houkuttaa taloudelliseen ajoon ja ripeyttäkin löytyy ihan kiitettävästi normikäyttöön ja liikennevaloissakaan ei todellakaan tarvitse jalkoihin jäädä.
Varmasti kun auton vaihto tulee ajankohtaiseksi HYBRIDI on minulle varteenotettava vaihtoehto, toki isommalla korilla. - hybridonhyvä
yllätyin kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa että vaikka olin kriittinen hybridi autoihin niin sain huollon ajaksi uuden yaris hybridin niin aluksi ihmettelin et mitä helkuttia kun painat kaasua reippaammin niin ääni nousi häiritseväksi ja kiihtyvyys oli kuminauhamaista.
Mutta todella nopeasti siihen kuiteskin tottui ja kaikki laatikon nykimiset tietenkin loisti poissaolollaan, jarrut olivat todella herkät ja aluksi tuli painettua aivan liikaa jarrua...mutta kuinka ollakkaan autoon alkoi pikku hiljaan lämmetä ja tämä auto jos joku pikkuauto pitää ajamista mielenkiintoisena ja varmasti kun oppii sen OIKEAN hybridin ajotekniikan niin kulutus putoaa pieneksi, Mutta se vaatii oppimista...ei onnistu ihan heti.
Auto todellakin YLLÄTTI positiivisesti ja oikeestaan jopa houkuttaa taloudelliseen ajoon ja ripeyttäkin löytyy ihan kiitettävästi normikäyttöön ja liikennevaloissakaan ei todellakaan tarvitse jalkoihin jäädä.
Varmasti kun auton vaihto tulee ajankohtaiseksi HYBRIDI on minulle varteenotettava vaihtoehto, toki isommalla korilla.Mukava kuulla.
Suosittelen vilpittömästä muilekkin testilenkin heittämistä. Ajaminen on mielestäni huomattavan helppoa ja stressitöntä, jopa ruuhkaisessa kaupunkiajossa.
Olin tuossa automaattilaatikkoisen B-mersun kyydissä ja en jäänyt yhtään kaipaamaan sitä jatkuvaa nytkytystä, jota mesen laatikko kaupunkiajossa tarjoili.. - yllätyin
hybridonhyvä kirjoitti:
Mukava kuulla.
Suosittelen vilpittömästä muilekkin testilenkin heittämistä. Ajaminen on mielestäni huomattavan helppoa ja stressitöntä, jopa ruuhkaisessa kaupunkiajossa.
Olin tuossa automaattilaatikkoisen B-mersun kyydissä ja en jäänyt yhtään kaipaamaan sitä jatkuvaa nytkytystä, jota mesen laatikko kaupunkiajossa tarjoili..Jep tosiaankin hybridi osasi yllättää posittivisesti ja toi vaihteisto ihan hauska, vaikkakin moottori ääni aluksi häiritsi, mut sitten kun oppi pelaan sen kans...hauska auto
- ja sitten...?
yllätyin kirjoitti:
Jep tosiaankin hybridi osasi yllättää posittivisesti ja toi vaihteisto ihan hauska, vaikkakin moottori ääni aluksi häiritsi, mut sitten kun oppi pelaan sen kans...hauska auto
Eli kauppiaan lausunto kuultu.
- joo niin
yllätyin kirjoitti:
Jep tosiaankin hybridi osasi yllättää posittivisesti ja toi vaihteisto ihan hauska, vaikkakin moottori ääni aluksi häiritsi, mut sitten kun oppi pelaan sen kans...hauska auto
Minkä takia pitää samassa autossa olla järjetön määrä akkuja, enste. Sitten vielä pensatanki. ja tietty pensamoottori. Voipi olla hubaa kun tulee kunnon kolari. että mitä kaikkee sillon on sylissä ja silmillä
- Jarruvaris
joo niin kirjoitti:
Minkä takia pitää samassa autossa olla järjetön määrä akkuja, enste. Sitten vielä pensatanki. ja tietty pensamoottori. Voipi olla hubaa kun tulee kunnon kolari. että mitä kaikkee sillon on sylissä ja silmillä
auantaina laitettu tilaukseen uusi hybridi Yaris.Auton rekisteröin vasta ensi vuoden puolella,niin saa sitten rehdin -15 mallin.Yli 20 vuotta volkkarin dieseleillä ajaneena,enkä niitä nyt vieläkään hylkää,ajoa sentään tulee se 80 tuhatta vuoteen.
Tuohon jarpan voimalinjaan ja taloudellisuuteen ihastuin ja se Toyotan luotettavuushan on ihan käsite. - smartyaris
Jarruvaris kirjoitti:
auantaina laitettu tilaukseen uusi hybridi Yaris.Auton rekisteröin vasta ensi vuoden puolella,niin saa sitten rehdin -15 mallin.Yli 20 vuotta volkkarin dieseleillä ajaneena,enkä niitä nyt vieläkään hylkää,ajoa sentään tulee se 80 tuhatta vuoteen.
Tuohon jarpan voimalinjaan ja taloudellisuuteen ihastuin ja se Toyotan luotettavuushan on ihan käsite.Otitko minkä varustetason? Itselle ainoa vaihtoehto oli Style smart key-paketilla, auton pitäisi tulla muutaman viikon päästä! :)
- Jarruvaris
smartyaris kirjoitti:
Otitko minkä varustetason? Itselle ainoa vaihtoehto oli Style smart key-paketilla, auton pitäisi tulla muutaman viikon päästä! :)
Style varustetasolla tulee.En itsekään muuta harkinnut.Nuo 16" pyörät vaan tuossa stylessä pikkasen harmittaa.
Talvivanteet tulevat 15 tuumaset,kumeiksi hankin Nokian kitkat.
En ottanut smart keytä,enkä myöskään navia.Maksaa kuulemma aina tuo navin päivitys 170 euroa. - oltava se vapaus
Jarruvaris kirjoitti:
Style varustetasolla tulee.En itsekään muuta harkinnut.Nuo 16" pyörät vaan tuossa stylessä pikkasen harmittaa.
Talvivanteet tulevat 15 tuumaset,kumeiksi hankin Nokian kitkat.
En ottanut smart keytä,enkä myöskään navia.Maksaa kuulemma aina tuo navin päivitys 170 euroa.Eikä pidäkään estää kauppiaiden kirjoittelua tänne. Ovathan hekin kotonaan periaatteessa nk. yksityishenkilöitä.
- yllätyin
oltava se vapaus kirjoitti:
Eikä pidäkään estää kauppiaiden kirjoittelua tänne. Ovathan hekin kotonaan periaatteessa nk. yksityishenkilöitä.
Jos tarkoitti nimim. yllätyin kauppiaaksi niin erehtyi, ihan tavis duunari kyseessä joka otti huollonsijaisautoksi hybridi yariksen ja yllättyi siitä positiivisesti.
- smartyaris
Jarruvaris kirjoitti:
Style varustetasolla tulee.En itsekään muuta harkinnut.Nuo 16" pyörät vaan tuossa stylessä pikkasen harmittaa.
Talvivanteet tulevat 15 tuumaset,kumeiksi hankin Nokian kitkat.
En ottanut smart keytä,enkä myöskään navia.Maksaa kuulemma aina tuo navin päivitys 170 euroa.Navin saa päivitettyä puhelimesta.
- rengiltä sanat
yllätyin kirjoitti:
Jos tarkoitti nimim. yllätyin kauppiaaksi niin erehtyi, ihan tavis duunari kyseessä joka otti huollonsijaisautoksi hybridi yariksen ja yllättyi siitä positiivisesti.
kauppiashan on yrittäjä, mutta yritteliäs automyyjä on ihan vaan duunari
että kauppiaan renki sitten. sillai - misnä kurkkii
smartyaris kirjoitti:
Navin saa päivitettyä puhelimesta.
Nytten ei oo kauppias käynyt kirjuuttelemassa aikoihin. Mihin on joutunna
- Provopetteri
Kokeile näitä! kirjoitti:
Jos ei yhdessä autossa yksi tekniikka riitä, niin miksi jäädä kahteen? Miksei polttomottorin ja sähkömoottoreiden lisäksi sopisi vielä vaikka propelli katolle, tuulivoima. Tai tosi luomua: jakkihärkä vetämään.
on keksinyt laittaa taas kerran omalle mielipiteelleen reilusti plussia, tietämättä itse asiasta mitään. Tällaista se on teini-ikäisen trollaus.
- ..jarppa...
No tulipahan haettua vuoden vanha jarppa hybrid ja onhan tossa vähän opeteltavaa että pääsee edullisesti kulkemaan,mutta ihan ok peli on ja yllättävän hiljainen pikku autoksi.Autossa sisälokarit massaus johtuneeko siitä.Ajotietokone näyttää semmosta 4,5l lukemia ja kunhan oppii kunnolla ajamaan niin voihan se tostakin vähän tippua
- plääääää pimps
Paljon hyvitit asiakkaalle vaihdokista?
- Ei hybrideitä
No jos saman auton kerran saa ilman noita hybrisheebeleitä, niin mieluummin se versio sitten.
- höpsistä
Eipä kannata ottaa ilman, hybriksessä saa paremman suorituskyvyn ja pienemmän kulutuksen ilman mitään huonompia puolia kuin taviksessa.
- pikkukinneri
"Kaupunkiajoon automaatti-Yaris, mutta kumpi olisi parempi valinta käytettynä, sitä olen miettinyt."
Mun mielestä hintaisekseen liian pieni myös käytettynä. - Multidraivi
Edellinen käyttöautoni oli Prius vm.2010, se kulutti näissä mun ajoissa keskimäärin 4.9 litraa sadalla. Nykyinen Yaris multidrive, siis ihan tavallinen bensa, vie keskimäärin 5.7 litraa samaisessa pyörityksessä. Bensansäästön kannalta ei hybridiä kannata ostaa, maksat sen moninkertaisesti hankintahinnassa ja arvon alenemisessa. Multidrive on myös hieman rauhallisempi käytökseltään, koska sähkömoottorin "nykimiset" puuttuvat, ei ne suuria olleet, mutta huomasi kuitenkin. Kolme hybridiä omistaneena sanoisin, että jos ostat itsellesi vuosiksi käyttöauton, hybridi on ok, mutta jos vaihdat autoa suht usein, kuten minä, ei kannata.
- Pitkät etäisyydet
Katsotaan sitten kun Yaris vm. 2015 automaatti saapuu myyntilistoille.
Autoon on aivan ehdottomasti tehtävä perusteellinen ruostesuojaus, koska Toyotasta käytännössä puuttuu suojaus kokonaan.
Kilpailevana merkkinä Kia picanto tai Rio, pitkä takuu etunaan.
Toyotan etuna hyvä jälleenmyyntiarvo ja lähes erinomainen huoltoverkosto.
Hybrideistä en ryhdy oppirahoja maksamaan.
Auto päivittäisessä käytössä välttämätön jolla ajetaan päivittäistä työmatka-ajoa n. 190 km, muut ajot sen päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097