Adobe Mac airiin?

Windowsia ikävä...

Osaako joku auttaa. Olen ladannut Adoben Mac Air-koneelleni, mutta silti en saa PDF tiedostoja auki. Pelkkää mustaa tulee ruutuun...

7

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Esikatselu avaa PDF-tiedostot, ei siihen Adobea tarvita.

Vaikea näillä tiedoilla sanoa mikä mättää. Oletko koettanut hakea esim. Verottajan tai kelan tiedostoja, jotta selviäisi koskeeko kaikkia PDF tiedostoja.

• Windowsia ikävä

Joo, en saa mitään auki. Ensin tulee ilmoitus, jossa pyydetään lataamaan Adobe. No sen olen jo ladannut, mutta ei auta. Pelkkää mustaa avautuu ruutuun.

• Windowsia ikävä
        Windowsia ikävä kirjoitti:

Joo, en saa mitään auki. Ensin tulee ilmoitus, jossa pyydetään lataamaan Adobe. No sen olen jo ladannut, mutta ei auta. Pelkkää mustaa avautuu ruutuun.

"Adobe readr estetty tällä verkkosivulla" > Before using...jne...en ehdi edes lukea loppuun, kun jo häviää näytöltä ja sitten pelkkää mustaa....

• 1stMacFinn

"Adobe readr estetty tällä verkkosivulla" > Before using...jne...en ehdi edes lukea loppuun, kun jo häviää näytöltä ja sitten pelkkää mustaa....

Entä mitä näkyy selaimen Asetuksissa, Turvallisuus-kohdassa. Josko sulla on tosiaan estetty PDF:n näyttö selaimen ikkunassa.

Koeta ladata joku pdf koneelle ja avata se Esikatselu-ohjelmalla.

Tuo Adobe Reader kun ei ole pakollinen, Esikatselu hoitaa yleensä kaikki pdf:t. Tässä tuli mieleen, etten muista koska olisin viimeksi Readeria omassa koneessa käyttänyt.

Tosin en myöskään halua, että PDF:t avataan selaimen ikkunaan, koskaan.

• Windowsia ikävä
        1stMacFinn kirjoitti:

Entä mitä näkyy selaimen Asetuksissa, Turvallisuus-kohdassa. Josko sulla on tosiaan estetty PDF:n näyttö selaimen ikkunassa.

Koeta ladata joku pdf koneelle ja avata se Esikatselu-ohjelmalla.

Tuo Adobe Reader kun ei ole pakollinen, Esikatselu hoitaa yleensä kaikki pdf:t. Tässä tuli mieleen, etten muista koska olisin viimeksi Readeria omassa koneessa käyttänyt.

Tosin en myöskään halua, että PDF:t avataan selaimen ikkunaan, koskaan.

Kaikki on "Salli aina" tilassa. Miten sitten saat PDF-tiedostot auki? Ja mistä saan apua asian korjaamiseksi? On Niiin ärsyttävää, kun asiat tyssäävät mustaan näyttöön.

• 1stMacFinn

Kaikki on "Salli aina" tilassa. Miten sitten saat PDF-tiedostot auki? Ja mistä saan apua asian korjaamiseksi? On Niiin ärsyttävää, kun asiat tyssäävät mustaan näyttöön.

Mä olen jostain syystä aina inhonnut tiedostojen avaamista selaimeen.

Minä lataan tarvittavat koneelle ja siinä Safarin oikeassa yläkulmassa on se nuoli alas ympyrän sisällä. Sen takaa löytyy lataukset, josta voi kaksoisklikkaamalla ovat esim. pdf:t Esikatseluun. Sehän kai sullakin on oletuksena?

Readerin Oletusasetusten Internet-kohdassa neuvotaan miten sen saa avaamaan oletuksena tiedostot ja miten sen saa pois päältä.

Kaikkiaan en yhtään ymmärrä mikä sulla voi olla pielessä. Ei ole tullut vastaan vastaavaa missään.

• miksi edes asentaa?

En ole koskaan tarvinnu OS X:ssä erillisiä ohjelmia pdf:ien avaamiseen. Preview on aina avannut kaikki pdf:t ongelmitta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      198
      1562
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1298
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1062
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      975
    5. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      893
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      883
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      872
    8. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      45
      869
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    Aihe