Ostin PS3:eeni GT6-pelin, mutta en pääse pelaamaan sitä ollenkaan. Alkupäivitys on pakollinen.
Ensin päivitys lähtee normaalisti käyntiin, ja päivitykseen kuluva aika putoaa aluksi nopeasti 600 minuutista 180 minuuttiin. Tämän jälkeen aika nousee 420 minuuttiin, josta se ei enää etene. Ei etene, vaikka jätin koneen yön yli päivittämään. En edes kaipaisi päivitystä, kunhan pääsisin pelaamaan.
Neuvoja?
Gran Turismo 6 käyttöönotto?
26
3026
Vastaukset
- khbhv.
Toimiiko kellään?
- humiko-san
Tarkista yhteydet ps3:stasi.
- Humiko-san
Onko tilaa kovalevyllä?
- ukbiyhui
GT6:ssa muuten kesti kyllä päivitys törkeän kauan. Viime päivityskin (olikohan se 1.12), PS3 latasi sen ja asensi sen kyllä hetkessä. Peli käynnistyi ja alkoi taas asentamaan jotain ja tämä vei taas tuplasti aikaa kun se peli lataili ja asensi jotain.
- kassi-alpo
100 meganen lan netti ei tögi tögi tögi tögi tögi....
- tinke0071
mulla sama vika
- maako1
ei paska toimi!!ei tunnista levyä
- GT6:)
https://www.youtube.com/watch?v=we99Jyb4BRM tuossa ongelmaan ratkaisu
- nörtit_vie_naiset
tarvitsee BackUp tiedoston, mulle tuli automaattisesti kun sähläs sen latauksen kanssa jostain.. virta pois virta päälle virta pois virta päälle..jne
- lksjfsjgiero
Jos haluat päästä kokeilemaan suoraan paketista peliä, katkaise nettiyhteys ennenkuin laitat levyn koneeseen.
- Gndkdndn
Voiko laittaa jos on jo päivittäny
- partypoju
Mullaki on sama ongelma...
- maako1
noitakin vinkkejä vois kokeilla mutta homman pointti on nyt siinä että ei tunnista levyä ollenkaan ja kuuluu ääni kuin ottaisi levyn pois ja tyssää siihen. ja olen alustanut vikasietotilassa jo 5kertaa eikä homma pelitä!
- vilu5
Ei toimi täälläkään toi päivitys. Pleikka löysi 14 päivitystä gt6:een ja latas ne kaikki. Peli lähtee käyntiin ja ekassa peliruudussa rupeaa asentamaan. Asennusajaksi näyttää noin 230 min ja sit se asentaa noin 20 min jolloin arvioitu aika on pudonnut 90min. Tämän jälkeen tulee error occurred during installation. Kovalevyllä on tilaa. Yli 200gt
- Raivostunut
Meikäläisellä ladannut yli kolme tuntia päivitystä. 100 meganen yhteys. Viimeisen tunnin ollut "4" minuuttia jäljellä ja latauspalkki liikkuu todella hitaasti. Kyllä sylettää. En olis tänään pelannutkaan. Tuon 14 tiedostoa tiedostoa mullakin löysi.
- ärsyttävää
Mulla sama juttu, mikäs auttaisi?
- Projekti_menossa
ärsyttävää kirjoitti:
Mulla sama juttu, mikäs auttaisi?
Lataat yhden päivityksen kerralla.
- Pustunen
Mulla aluks kyllä reistaili mutta lopulta latas ihan ok:):(
- Muuuur
Mutta tää jäätyyt ihan helvetti koko aijan
- Gt6King
Ostin tuon gt6 storesta ja mulla jäää siihe päivityste jälkeisee HDD jumiin ja tulee joku error. Miten sen ny sais toimiii?
- sjskljflsdlk
Joku niistä ensimmäisistä päivityksistä oli ongelmallinen että piti painaa ok tietyn ajan kuluessa tai päivitys ei onnistunut.
Olisikohan tuosta apua:
http://www.gran-turismo.com/gb/news/00_5940004.html - Pleasedonotswitchoff
Saako tuo ps3 nuita päivityksiä ikinä asennettua!? Ostin ko. pelin nyt 3/2016 ja asennus kestää ja kestää, vasta joku 1/8 palkista edennyt ja varmaan 2 h ladannut. Kaikki päivitykset latasi kerralla, mutta asennus... Saako asennettua ilman kikkailua ja montako pvä. menee?
- Pleasedonotswitchoff
Hähää hätäilin! Asentu ilman ongelmia. Aikaa meni se 3h ehkä tällä vamolla 50 m netillä. Vau mitä mitä, siistejä vision ajokkeja tuli tarjolle! Mitä sieltä rinkulamersun verhon alta tuleekaan!?
- Kyllästyttää.jo
Onko siihen ongelmaan nyt selkeitä ohjeita rautalangasta vääntäen kiitos. Ei etene lataus ollenkaan vaan aina samat tekstit ruudussa uudestaan ja uudestaan.
- romuja
Alusta koko ps3 puhdista ne pölyt sisältä.
- Downloadalready
Aika pitkä lataus. Ku ostin jätin yöks lataa 21 päivitystä iltapäivällä iskän kaa mietittiin miksei lataa puol tuntui väittää et 5 mikäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk275175Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133098Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_151288Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.491201Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231114PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht141982Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43919- 116885
- 37834
- 142763