Moro viimeksi kun kävin yrittä metsästystutkintoa niin oli 2 kysymyksetä kiinni -.- no nyt on kulunu pari viikko ja oon sen jälkeen lukennu kirjan läpi ja selaillu vielä toista kirjaa ja harjotellu netissä... mitä luulette meneekö läpi? On se kyllä kun 2 kiinni kyllä vi.utti.. nyt sen on mentävä läpi! Tällä aseentella meen sit kokeeseen
pääsenköhän läpi?
9
97
Vastaukset
- vastatkaa? pliis ?!
Vastatkaa!
- pääsenköhän läpi?
Ja olen tänään lukennut myös kirjan toisen kerran ja harjotellu älypäässä ja kattonu sarjan jonka on tehny fabula outdoor.. ja lukennu jotain muistioo
- läpi meni!
Läpi meni jee!!
- kutihuti
läpi meni! kirjoitti:
Läpi meni jee!!
Otsalohkoonko osui?
- äijä ja koira
Se on aika hieno tunne kun saa tentin läpi, itse haaveilin aikonaan metsästyksestä ja varsinkin vesilintujahti oli innostuksen kohde koska ison järven rannalla poikasena asuin ja seurasin kiikarilla ahkerasti joka ikisen sorsastuksen aloituksen, oli jännää.
Eka koe minullakin meni hieman penkin alle ja tuli hieman taukoa kunnes kokeilin uudestaan ja silloin menikin eka yrittämällä läpi.
Sinä joka tentin suoritit niin voit vielä ehtiä sorsajahtiin jos haulikko jo katsottu ja ainakin sitten metsäkanajahtiin, malttia malttia, ensimmäiseksi haulikoksi suosittelen taittuvaa haulikkoa, sellainen on turvallinen ase aloittelevalle, puoli-automaateilla voi äkkiä sattua haavereita jos ei ole aseenkäsittely taitoa jo ennestään. Ei se patruuna määrä ole ratkaiseva vaan harkinta ja rauhallinen toiminta, ei pidä ammuttaessa hosua sillä mieluummin jättää ampumatta jos ei ehdi kuin se että ampuu ja tulee haavakko mikä jää löytymättä.
Onnea ja mukavia jahtireissuja.- jiijuu
Kiitos!juu ukin aseella ensin metsästelen kun omaa asetta en vielä saa kun oon 15 vuotta mutta rinkkaisluvanhan saan... vaan sekin pitää olla huoltajan aseeseen ? Vai kuinka?
- 212
Höh, kysymykset ovat kuin Uuno turhapuron kirjekurssin päättökokeesta; onhan autossa kondensaattori? vastaus : ööö, eeee, eee, on.
Jaa se haulikko, sen luvan saanti voi kestää. Pällitestit, kuulustelut, rikosrekisterit, seurajäsenyydet, metsästysmaat.
Käsittelyajat ovat uskomattoman pitkiä - 815
Pitääkö nykyään käydä jotain pakollisia kursseja ennen tenttiä?
- eikä oo pitkiä
käsittely-ajat uskomattoman pitkiä? viime syksynä hommasin kuumimpaan metsästys aikaan ekan haulikkoni, kyttiksellä samalla reissulla haastattelu ja pällitesti, viikon päästä tipahti postiluukusta luvat. kevättalvella sama juttu kiväärin kanssa, viikossa luvat postissa, oikein yrittivät puoli-automaattilupia tyrkyttää ku ilmotin että oon pulttilukkoista vailla. ei mitään vaikeuksia kuhan löytyy metsästyskortti taskusta eikä oo mikään sekopää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579