pääsenköhän läpi?

jooo meniskö vai ei?

Moro viimeksi kun kävin yrittä metsästystutkintoa niin oli 2 kysymyksetä kiinni -.- no nyt on kulunu pari viikko ja oon sen jälkeen lukennu kirjan läpi ja selaillu vielä toista kirjaa ja harjotellu netissä... mitä luulette meneekö läpi? On se kyllä kun 2 kiinni kyllä vi.utti.. nyt sen on mentävä läpi! Tällä aseentella meen sit kokeeseen

9

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastatkaa? pliis ?!

Vastatkaa!

• pääsenköhän läpi?

Ja olen tänään lukennut myös kirjan toisen kerran ja harjotellu älypäässä ja kattonu sarjan jonka on tehny fabula outdoor.. ja lukennu jotain muistioo

• läpi meni!

Läpi meni jee!!

• kutihuti
        läpi meni! kirjoitti:

Läpi meni jee!!

Otsalohkoonko osui?

• äijä ja koira

Se on aika hieno tunne kun saa tentin läpi, itse haaveilin aikonaan metsästyksestä ja varsinkin vesilintujahti oli innostuksen kohde koska ison järven rannalla poikasena asuin ja seurasin kiikarilla ahkerasti joka ikisen sorsastuksen aloituksen, oli jännää.

Eka koe minullakin meni hieman penkin alle ja tuli hieman taukoa kunnes kokeilin uudestaan ja silloin menikin eka yrittämällä läpi.

Sinä joka tentin suoritit niin voit vielä ehtiä sorsajahtiin jos haulikko jo katsottu ja ainakin sitten metsäkanajahtiin, malttia malttia, ensimmäiseksi haulikoksi suosittelen taittuvaa haulikkoa, sellainen on turvallinen ase aloittelevalle, puoli-automaateilla voi äkkiä sattua haavereita jos ei ole aseenkäsittely taitoa jo ennestään. Ei se patruuna määrä ole ratkaiseva vaan harkinta ja rauhallinen toiminta, ei pidä ammuttaessa hosua sillä mieluummin jättää ampumatta jos ei ehdi kuin se että ampuu ja tulee haavakko mikä jää löytymättä.

Onnea ja mukavia jahtireissuja.

• jiijuu

Kiitos!juu ukin aseella ensin metsästelen kun omaa asetta en vielä saa kun oon 15 vuotta mutta rinkkaisluvanhan saan... vaan sekin pitää olla huoltajan aseeseen ? Vai kuinka?

• 212

Höh, kysymykset ovat kuin Uuno turhapuron kirjekurssin päättökokeesta; onhan autossa kondensaattori? vastaus : ööö, eeee, eee, on.

Jaa se haulikko, sen luvan saanti voi kestää. Pällitestit, kuulustelut, rikosrekisterit, seurajäsenyydet, metsästysmaat.

Käsittelyajat ovat uskomattoman pitkiä

• 815

Pitääkö nykyään käydä jotain pakollisia kursseja ennen tenttiä?

• eikä oo pitkiä

käsittely-ajat uskomattoman pitkiä? viime syksynä hommasin kuumimpaan metsästys aikaan ekan haulikkoni, kyttiksellä samalla reissulla haastattelu ja pällitesti, viikon päästä tipahti postiluukusta luvat. kevättalvella sama juttu kiväärin kanssa, viikossa luvat postissa, oikein yrittivät puoli-automaattilupia tyrkyttää ku ilmotin että oon pulttilukkoista vailla. ei mitään vaikeuksia kuhan löytyy metsästyskortti taskusta eikä oo mikään sekopää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3718
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2970
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      273
      2765
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1925
    5. 221
      1451
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1261
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      1078
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      1037
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      984
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      95
      951
    Aihe