pääsenköhän läpi?

jooo meniskö vai ei?

Moro viimeksi kun kävin yrittä metsästystutkintoa niin oli 2 kysymyksetä kiinni -.- no nyt on kulunu pari viikko ja oon sen jälkeen lukennu kirjan läpi ja selaillu vielä toista kirjaa ja harjotellu netissä... mitä luulette meneekö läpi? On se kyllä kun 2 kiinni kyllä vi.utti.. nyt sen on mentävä läpi! Tällä aseentella meen sit kokeeseen

9

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastatkaa? pliis ?!

Vastatkaa!

• pääsenköhän läpi?

Ja olen tänään lukennut myös kirjan toisen kerran ja harjotellu älypäässä ja kattonu sarjan jonka on tehny fabula outdoor.. ja lukennu jotain muistioo

• läpi meni!

Läpi meni jee!!

• kutihuti
        läpi meni! kirjoitti:

Läpi meni jee!!

Otsalohkoonko osui?

• äijä ja koira

Se on aika hieno tunne kun saa tentin läpi, itse haaveilin aikonaan metsästyksestä ja varsinkin vesilintujahti oli innostuksen kohde koska ison järven rannalla poikasena asuin ja seurasin kiikarilla ahkerasti joka ikisen sorsastuksen aloituksen, oli jännää.

Eka koe minullakin meni hieman penkin alle ja tuli hieman taukoa kunnes kokeilin uudestaan ja silloin menikin eka yrittämällä läpi.

Sinä joka tentin suoritit niin voit vielä ehtiä sorsajahtiin jos haulikko jo katsottu ja ainakin sitten metsäkanajahtiin, malttia malttia, ensimmäiseksi haulikoksi suosittelen taittuvaa haulikkoa, sellainen on turvallinen ase aloittelevalle, puoli-automaateilla voi äkkiä sattua haavereita jos ei ole aseenkäsittely taitoa jo ennestään. Ei se patruuna määrä ole ratkaiseva vaan harkinta ja rauhallinen toiminta, ei pidä ammuttaessa hosua sillä mieluummin jättää ampumatta jos ei ehdi kuin se että ampuu ja tulee haavakko mikä jää löytymättä.

Onnea ja mukavia jahtireissuja.

• jiijuu

Kiitos!juu ukin aseella ensin metsästelen kun omaa asetta en vielä saa kun oon 15 vuotta mutta rinkkaisluvanhan saan... vaan sekin pitää olla huoltajan aseeseen ? Vai kuinka?

• 212

Höh, kysymykset ovat kuin Uuno turhapuron kirjekurssin päättökokeesta; onhan autossa kondensaattori? vastaus : ööö, eeee, eee, on.

Jaa se haulikko, sen luvan saanti voi kestää. Pällitestit, kuulustelut, rikosrekisterit, seurajäsenyydet, metsästysmaat.

Käsittelyajat ovat uskomattoman pitkiä

• 815

Pitääkö nykyään käydä jotain pakollisia kursseja ennen tenttiä?

• eikä oo pitkiä

käsittely-ajat uskomattoman pitkiä? viime syksynä hommasin kuumimpaan metsästys aikaan ekan haulikkoni, kyttiksellä samalla reissulla haastattelu ja pällitesti, viikon päästä tipahti postiluukusta luvat. kevättalvella sama juttu kiväärin kanssa, viikossa luvat postissa, oikein yrittivät puoli-automaattilupia tyrkyttää ku ilmotin että oon pulttilukkoista vailla. ei mitään vaikeuksia kuhan löytyy metsästyskortti taskusta eikä oo mikään sekopää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5172
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4617
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1402
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1360
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1024
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      885
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      843
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      799
    Aihe