Oon -00 tyttö, ja mietin et onks C-kupoi iso niiku tissikoko?
Onko C-kuppi iso?
17
4590
Vastaukset
- .....
Ei
- rintsikkatyttö 13v
Onko C-kuppi iso?
60C rintsikoissa C-kuppi ei ole iso, mutta 90C rintsikoitten kuppia voi jo todellakin sanoo isoks.
Tietenkin se on makuasia, mikä kenenkin mielestä on iso ja mikä ei. - voitätänykymaailmaa
rintsikkatyttö 13v kirjoitti:
Onko C-kuppi iso?
60C rintsikoissa C-kuppi ei ole iso, mutta 90C rintsikoitten kuppia voi jo todellakin sanoo isoks.
Tietenkin se on makuasia, mikä kenenkin mielestä on iso ja mikä ei.Joka puolella tätä mainostat, mutta tajuutko ettei se noin yksinkertaista ole? :D Sinä 13-vuotias valopää, lopeta päteminen. Uskottavasti sulla ei ole kauheasti elämänkokemusta, iän huomioiden, joten lakkaa jokaiseen samanlaiseen keskusteluun puuttuminen. Tee suuri palvelus suomen kansalle. Mieti että tuskin on yläkoulu startannu, joten koitappa viedä energiasi koulun penkille. Äläkä vingu että olisin "tyhmä aikuinen", ihan lukiossa käyvä nuori! :D
Ja muutenki aloittajalle, termin "iso" voi määritellä vasta kun tietää ovatko rinnat ns. "Sopusuhtaiset" vartaloon. Ja ihan näin suoraan sanottuna, en ajatellut aluksi rintojani kauhean suurina kun massaa oli enemmän. Nyt 20 kg pienempänä, voi todellakin sanoa että ovat isot. Vaikka kyseessä on 70F, ei sen suuremmat. Mutta painoa kun on n. 60 kg, se on lasketaan suureksi.
Kiitos jos joku vaivautui lukemaan ensin, eikä pommittanu sillä että mitä keskustelussa teen tämän ikäisenä. Tietääkseni olen vielä nuori. Ei tässä muuta, jatkakaa elämäänne jos vain suinkin pystytte siihen ilman viesteillä raiskaamista. Vaikka eihän siinäkään mitään pahaa ole, omaa elämäänne tuhlaatte. Minua ei pikkujonnejen ja liisojen mielipiteet kaada. Nautin vaan kun näen, että joku viitsii väittää ilmiselvistä asioista. :) - rintsikkatyttö 13v
voitätänykymaailmaa kirjoitti:
Joka puolella tätä mainostat, mutta tajuutko ettei se noin yksinkertaista ole? :D Sinä 13-vuotias valopää, lopeta päteminen. Uskottavasti sulla ei ole kauheasti elämänkokemusta, iän huomioiden, joten lakkaa jokaiseen samanlaiseen keskusteluun puuttuminen. Tee suuri palvelus suomen kansalle. Mieti että tuskin on yläkoulu startannu, joten koitappa viedä energiasi koulun penkille. Äläkä vingu että olisin "tyhmä aikuinen", ihan lukiossa käyvä nuori! :D
Ja muutenki aloittajalle, termin "iso" voi määritellä vasta kun tietää ovatko rinnat ns. "Sopusuhtaiset" vartaloon. Ja ihan näin suoraan sanottuna, en ajatellut aluksi rintojani kauhean suurina kun massaa oli enemmän. Nyt 20 kg pienempänä, voi todellakin sanoa että ovat isot. Vaikka kyseessä on 70F, ei sen suuremmat. Mutta painoa kun on n. 60 kg, se on lasketaan suureksi.
Kiitos jos joku vaivautui lukemaan ensin, eikä pommittanu sillä että mitä keskustelussa teen tämän ikäisenä. Tietääkseni olen vielä nuori. Ei tässä muuta, jatkakaa elämäänne jos vain suinkin pystytte siihen ilman viesteillä raiskaamista. Vaikka eihän siinäkään mitään pahaa ole, omaa elämäänne tuhlaatte. Minua ei pikkujonnejen ja liisojen mielipiteet kaada. Nautin vaan kun näen, että joku viitsii väittää ilmiselvistä asioista. :)Voi, voi tätä nyky maailmaa!
On tainnut rouvalla mennä puurot ja vellit sekaisin. Niin, jos rinnat ovat 70F ja painaa 20kg enemmän, tai vähemmän, niin rinnat ovat suuret.
Vai niin! Haiska tietää!
Jotenkin vaikuttaa, että kaikki muumit eivät nyt ole laaksossa, koska jutut on sitä tasoa, että edes 16-17vuotias lukiotyttökään ei tälläisiä typeryyksiä kirjoita.
Toivottavasti et enään vastaa tähän viestiin! - 15tytsy
rintsikkatyttö 13v kirjoitti:
Voi, voi tätä nyky maailmaa!
On tainnut rouvalla mennä puurot ja vellit sekaisin. Niin, jos rinnat ovat 70F ja painaa 20kg enemmän, tai vähemmän, niin rinnat ovat suuret.
Vai niin! Haiska tietää!
Jotenkin vaikuttaa, että kaikki muumit eivät nyt ole laaksossa, koska jutut on sitä tasoa, että edes 16-17vuotias lukiotyttökään ei tälläisiä typeryyksiä kirjoita.
Toivottavasti et enään vastaa tähän viestiin!Mul on 85D
- jätänteidätkakaratra
rintsikkatyttö 13v kirjoitti:
Voi, voi tätä nyky maailmaa!
On tainnut rouvalla mennä puurot ja vellit sekaisin. Niin, jos rinnat ovat 70F ja painaa 20kg enemmän, tai vähemmän, niin rinnat ovat suuret.
Vai niin! Haiska tietää!
Jotenkin vaikuttaa, että kaikki muumit eivät nyt ole laaksossa, koska jutut on sitä tasoa, että edes 16-17vuotias lukiotyttökään ei tälläisiä typeryyksiä kirjoita.
Toivottavasti et enään vastaa tähän viestiin!No aina ei kaikki aina mene niinkuin toivoo. Ja "typeryyksiä"? Ai, menikö pikkulikan tunteisiin vähän :D Uskottavasti tällä tekstin määrällä koitat kompensoida omia itsetunnon heikkouksia. no voi harmi, ei siitä koskaan kasva mitää hyvää selvästi kun kokoajan itku silmässä ihme asioista! Ja kiitos kohteliasuudesta, ainakin olen aikuisempi kuin moni muu täällä. Luulet loukkaavasi jotenki, guess what? Tollaset yläasteen takana röökiä tupruttavat pikkutyttöset, eivät ole vaivan arvoisia. Koska yleisesti asiallisen tekstin löytäminen sen ikäisiltä on mission impossible, niin jätetään tämä tähän.
Asialliset ihmiset ovat näimmä katoava luonnovara nuorisossa. Hohhoijaa, onneksi kohta voin sanoa olevani nuoriaikuinen, että pääsen eroon tästä ihme draama ikäryhmästä.
Kiitos, minä poistun tästä trollien ja pikkutytsyjen ihme maailmasta. Koittakaa löytää parempi elämä, suosittelen ihan sitä joka on sen näytön ulkopuolella. Tässä on syy miksi sosiaalinen media ei oo tarkotettu viel tollasille epäkypsille skideille. - rintsikkatyttö 13v
jätänteidätkakaratra kirjoitti:
No aina ei kaikki aina mene niinkuin toivoo. Ja "typeryyksiä"? Ai, menikö pikkulikan tunteisiin vähän :D Uskottavasti tällä tekstin määrällä koitat kompensoida omia itsetunnon heikkouksia. no voi harmi, ei siitä koskaan kasva mitää hyvää selvästi kun kokoajan itku silmässä ihme asioista! Ja kiitos kohteliasuudesta, ainakin olen aikuisempi kuin moni muu täällä. Luulet loukkaavasi jotenki, guess what? Tollaset yläasteen takana röökiä tupruttavat pikkutyttöset, eivät ole vaivan arvoisia. Koska yleisesti asiallisen tekstin löytäminen sen ikäisiltä on mission impossible, niin jätetään tämä tähän.
Asialliset ihmiset ovat näimmä katoava luonnovara nuorisossa. Hohhoijaa, onneksi kohta voin sanoa olevani nuoriaikuinen, että pääsen eroon tästä ihme draama ikäryhmästä.
Kiitos, minä poistun tästä trollien ja pikkutytsyjen ihme maailmasta. Koittakaa löytää parempi elämä, suosittelen ihan sitä joka on sen näytön ulkopuolella. Tässä on syy miksi sosiaalinen media ei oo tarkotettu viel tollasille epäkypsille skideille.Huomaa kyllä, että et todellakaan kuulu tälle palstalle.
Noin sekavaa tekstiä en ennen olekkaan lukenut. Hyvä, kun jätät tämän areenan, sillä tämä ei todellakaan ole sinun paikkasi.
Muista ottaa lääkkeesi! - Anonyymi
rintsikkatyttö 13v kirjoitti:
Huomaa kyllä, että et todellakaan kuulu tälle palstalle.
Noin sekavaa tekstiä en ennen olekkaan lukenut. Hyvä, kun jätät tämän areenan, sillä tämä ei todellakaan ole sinun paikkasi.
Muista ottaa lääkkeesi!Siis nyt sä 13v alotteleva yläkoululainen suljet sen pihelimen ja keskityt lukemaan kokeisiin. Mikä uhmaikä sulla oikeen on ku oot tolla mielellä täällä kitisemässä muille ihmisille. Nyt niitä valoja päälle ja odottelemaan että pääset tosta teini iästä pois🤝
- hankkikaaparempiaihe
Tytöille tissit on näköjään tosi arka asia ku siitä pitää noin saatanasti riidellä.
- Anonyymi
Jep
- tissifanipoika
Jos kuppikoon kirjaimen sijaan kertoisit että kumpikin tissi on n. 12 cm leveä ja tulee rintakehästä n. 7 cm koholle ja että pituutesi on 155 cm ja painosi 50 kg niin sanoisin että onpa isot tissit. Mutta tuo pelkkä "C-kuppi" ei oikein kerro itsessään paljon mitään muuta kuin että rinnat ovat rintakehän ympärysmittaan verrattuna "C:t" (asteikolla A:sta aina K:hon asti). Sinällään C:t ovat 3:ksi asteikon pienimmät joten eivät siinä mielessä ansaitse tulla kutsutuiksi isoiksi. Ota siis silikonit please!
- tuossa on isot :)
http://ddfcash.com/PROMO/content/ddfbusty/pics/6665/fulm/010.jpg
- 14wee
Itellä 75D... Tuntuu tosi läskiltä ku kattoo niit rintsikoit...
Eipä oo, ihan normaali. Jonkun täällä tarvii vastata kun nää teinit ei vaan tajua.
Mikä on isoin kuppi koko?
- Anonyymi
Miten Saan isot tissit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483