Tupakointi

Vanha äijä#

Jos omaatte vahvan itsetunnon, ette tarvi tupakkaa! Jos aloitatte tupakoinnin, ette ehkä pääse siitä ikinä eroon, viiskymppisenä olette jo tuhlannut siihen osakehuoneiston verran rahaa. Sitten kuuskymppisenä saatte keuhkosyövän.

Olen vanha jo ja kaduttaa tupakointi, jota ilman olisin terve ja olisi jotain säästössäkin.

Nuoret miehet lopettavat kasvun tupakan vuoksi, leikkivät kovista ja aikuista tupakka suussa, vaikka ovat minikokoisia juuri tupakan vuoksi ja räkivät kauppojen uloskäynnit kun tupakka lykkää keuhkoista limaa ja sitten lopuksi se lima muuttuu syöväksi.

17

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TapojaOnMonia

      Pfft... Onko se todella syöpä joka minut tappaisi?

    • Keski-ikäinen Äijä

      Älä jauha skeidaa Vanha Äijä. Tupakka on kohtuullisesti nautittuna terveellistä ihmiselle. Huomaahan sen jo omasta olostaankin.

      • selvä....

        Ja sun keuhkotkin on samaa mieltä tästä asiasta? Tupakka ei ole todellakaan terveellistä.


      • ooks tosis
        selvä.... kirjoitti:

        Ja sun keuhkotkin on samaa mieltä tästä asiasta? Tupakka ei ole todellakaan terveellistä.

        Hei haloo!!! Ilma tupakkaa ei oo elämää vaik oon vast 12v mitä sitte. kuolisin tupaka puolesta vaikka tiedän, että jos kuolen en saa tupakkaa enää ikin.


      • -_-
        ooks tosis kirjoitti:

        Hei haloo!!! Ilma tupakkaa ei oo elämää vaik oon vast 12v mitä sitte. kuolisin tupaka puolesta vaikka tiedän, että jos kuolen en saa tupakkaa enää ikin.

        Et oo tosissas nyt...


    • tupakka.

      öö.. minä lopetin 21vuotiaana tupakan noin vain ja e-pillerit siinä samalla. heti laski verenpaineet ja tulpan riski. kyllä sen pystyy lopettaa vaikka poltin 7-8 vuotta.

      • ooks tosis

        Joo ehk mut en haluu. Tupakka nostaa nostaa itse tuntoo


      • tupakan tumppi
        ooks tosis kirjoitti:

        Joo ehk mut en haluu. Tupakka nostaa nostaa itse tuntoo

        Lapsen ajattelua, että tupakka nostaa itsetuntoa. Kasva niin ymmärrät. Itekkin luulin nuorena, että kun polttaa tupakkaa niin näyttää jotenki vanhemmalta. Kyllä sen näkee että kaikki on ihan lapsia ketkä polttaa, varsinkin jengissä nurkan takana ja pyytää jämiä ja pienet. Hah, tulee teiniajat mielee. Nyt aikuisena kun alkaa miettiä lasten tekoa, terveyttä jne, niin ei tee tupakkaa ollenkaan mieli. Miehillä siittiöt heikkenee, tulee impotenssia ym. Ja naisilla myös hedelmällisyys ongelmia. Lisäksi iho huononee, tulee finnejä ja ryppyjä, henki haisee jne.


    • Poltan & nuorena kuolen

      Entä jos ei kiinnosta elää vanhaksi?

      • kuolio.

        Voi sitä muuhunki kuolla kun tupakkaan.


      • kriiewikc
        kuolio. kirjoitti:

        Voi sitä muuhunki kuolla kun tupakkaan.

        Nii voi mut ei oo pakko


    • KunMäKuolenNuorena

      Itse kyllä ajattelin kuolla jo paljon aikaisemmin, ennen kun sairastun. Tosin jos huono säkä käy, että sairastun nuorena, niin sitten kuolen sillon :) Ei elämää kannata niin vakavasti ottaa

      • moivaa

        Nii i oon vast 12v ja tupakka on ollu mun osa elämää niinku viinaki. 2-3v sitte join ja poltin ekan kerra. Muistan sen kuin eilisen(tai sitten en)


      • ?!khyl mä tiedän
        moivaa kirjoitti:

        Nii i oon vast 12v ja tupakka on ollu mun osa elämää niinku viinaki. 2-3v sitte join ja poltin ekan kerra. Muistan sen kuin eilisen(tai sitten en)

        Polttaminen on iha normii nykyajan nuorisoiden piireis niin ku on myös viinakin


      • ........
        ?!khyl mä tiedän kirjoitti:

        Polttaminen on iha normii nykyajan nuorisoiden piireis niin ku on myös viinakin

        Niin on oon polttanut joku 3v ja oon 12v jengiläinen no kaikkee elämässä tapahtuu mut ihan sama ei vois vittuukaa kiinnostaa


      • Erkki isis
        ........ kirjoitti:

        Niin on oon polttanut joku 3v ja oon 12v jengiläinen no kaikkee elämässä tapahtuu mut ihan sama ei vois vittuukaa kiinnostaa

        Kerro mulle että oot trolli:DDD
        Vittu jou!Vittu Jengi jou vittu!
        Nyt istun paskat housuissa ja toivon etten koskaan näkis sua:D


    • Anonyymi

      Niin jos omaatte terveen itsetunnon ette juo alkoholia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      310
      987
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      643
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe