Kuinka nopeasti konee tyhjenee ?

.........---------..

Mitään tietoa kuinka nopeasti normi matkustajakone tyhjenee kun kone tulee putkeen..? aikeissa ostaa lento vähän tiukemmalla vaihtoajalla (mutta nopealla vaihtokentällä) ja tietty nopein tapa päästä koneesta ulos olisi varata paikka koneen etuosasta.. valitettavasti etuosassa matkustavat usein pahimmat hätähousut ja vanhukset joten takaosan paikka olisi miellyttävämpi.

Mietin vain kuinka paljon on eroa istuinpaikassa jos tulee aivan älytön kiire..

3

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoh hoijaa

Kai se lyhin aika on siinä kun kone on tyhjä. Kone tyhjenee riippuen mallista 2-5 minuuttiin. Yleensä matka jatkolennolle on pitkä eli jopa 30 minuuttia seuraavalle portille. Jos on vielä turvatarkastus tehtävä niin menee liki tunti. On aivan älytöntä ottaa vaihto liian lyhyellä ajalla sillä jos kone on 30 minuuttia myöhässä niin kaikki menee pieleen.

• .........,,,,,,,,,,,

Turvatarkastusa ei ole lentokentän sisällä, en ole koskaan koneenvaihdon yhteydessä joutunut turvatarkastukseen (siis euroopan sisäisillä lennoilla). Suunnitelmissa oli ottaa airberlinin lennot, vaihto olisi Tegelin kentällä joka on nopea vaihtokenttä, saapuvalta koneelta lähtöportille vie viitisen minuuttia..

Onneksi noi lennot ovat yhdellä lipulla eli lentoyhtiö vastaa molempiin suuntiin jatkoreitityksestä jos myöhästymisen takia en ehdi jatkolennolle.

• palaneenkäry

kyllä se tyhjennetään rivakasti kuulutuksella, jos koneen CabinCrew:n toimesta oltiin vaikkapa havaittu jotain palaneen käryä.

Tämä ei tietenkään koske Catering -ruoan lämmityksen aikana havaittuja ruoan katkuja, vaan tosiaan vasta laskeuduttua CabinCrew:lla on mandollisuus raportoida kiitoradalta rullatessa kohti "putkea".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe