Orgasmi

mirri27

Osaako kukaan sanoa, voiko esim, Voxra 300mg, Topiramat 50mg, tai Escitalopram 10mg, tehdä orgasmi vaikeuksia?

Minulla hankala saada orgasmi seksin aikana, ja nykyisin myös itsetyydytyksessä.

Sitten vielä tarvittavana menee Oxamin 15mg ja Propral 10mg.
Illassa Atarax 25mg ja Melatonin 3mg. (unensaantiin)..

Voisko olla joku näistä lääkkeistä, joka tekee orgasmi vaikeuksia?

4

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tereysammattilainen

      Kylolä monilla mielialalääkkeillä on orgasmia heikentävä vaikutus. Halutkin voivat hiipua. Vaikuttavathan lääkkeet juurikin aivojen toimintaan. Aivot ovat hermokeskus ja hermojen toimita voi siis lääkkeiden vaikutuksesta heikentyä. kannattaa valittaa asiasta omalle lääkärille, joka parhaiten tietää, mitä asian kanssa voi tehdä.

    • vox

      Mulla kokemuksia escitalopraamista ja voxraa oon syöny jo 2v. Ei vaikuta itelläni haluihin tai orgasmin saantiin. Enemmän se masentuneena oleminen itsessään vaikuttaa. Mut oireethan on aina yksilöllisiä.

    • Terveysammattilainen

      Oireet on yksilöllisiä ja niin on lääkkeiden vaikutuskin. jOku tarvitsee tiettyä lääkettä vähän, toinen enemmän ja kolmas ei voi ko lääkettä sietää ollenkaan ilman pahoja sivuvaikutuksia. Sen vuoksihan on olemassa monia erilaisia lääkkeitä samoihin oireisiin, jotta kaikille tarvitseville löytyisi mahdollisimman optimaalinen hoito.

    • ryjtkdryu

      Entisellä miehelläni oli aikanaan paniikkikohtaukseen monenlaisia mielialalääkkeitä kokeilussa. Erektio-ongelmia tuli melkein kaikista. Sopivan lääkityksen löytäminen oli vaikeaa. Kun vähän googlailet, niin jostain löytyy listojakin seksuaalisuuteen vaikuttavista lääkkeistä. Siis sekä lääkitys että perussairaus voi vaikuttaa asiaan.

      Toivottavasti nautit muuten seksistä ja läheisyydestä. Itse jossain vaiheessa totesin, että vaikka on syystä tai toisesta vaikeampi saada orgasmi, niin itse läheisyydestä nautin enemmän. Eli kokonaisuutena en ole menettänyt mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe