tuleekohan tästä koskaan mitään..

vauvakuume

Eli tilanteeni on seuraavanlainen, olemme mieheni kanssa seurustelleet noin 3 vuotta. Suhteemme alussa olimme molemmat vakaasti sitä mieltä että ei lapsia koskaan meille. Nyt keväällä mieleni kuitenkin muuttui, mietin ja pohdin pitkään onko tämä vain hetken mieliteko vai oikeasti se mitä elämältäni haluan. Kyllä haluan lapsen joskus. Kriisi syntyikin kun kerroin asiasta miehelleni, olin jo valmistautunut eroamaan. Mutta mies totesikin että hän on ok asian suhteen, MUTTA ennen sitä hän haluaa hoitaa masennuksensa, hankkia uuden ammatin/ työpaikan ja rahaa pitää olla säästössä melkein 10 000€. Kuulostaa järkevältä, mutta näin ei tule tapahtumaan varmaan seuraavaan 10 vuoteen. Mies on halunnut alkaa hoitamaan masennustaan jo 2 vuotta sitten ja vieläkään ei ole tehnyt asialle mitään. Toki sellaiseen ei voi toinen sanoa koska on oikea aika, mutta syyt miksi mies ei hoida itseään on "en jaksa soittaa terveyskeskukseen ja selittää tätä mun asiaa tänään". Miehellä on ollut jo 6 vuotta toimiva lääkitys, mutta mitään kontrolli käyntejä ei ole koskaan vaadittu. Resepti uusitaan vuodesta toiseen yhtäkään lääkäriä näkemättä. Joskus tuntuu siltä ettäajatus perheestä tämän miehen kanssa on mahdotonta.Aina jos otan lapsen puheeksi millään tapaa mies suivaantuu ja vaihtaa puhen aihetta. Mietin että onkohan mies luvannut minulle nyt kuun taivaalta jotta emme eroaisi. Meillä menee muuten hyvin, molemmilla vakityöpaikat, ammatillinen koulutus (joka ei miehelle kelpaa), iso omistusasunto ja taloudellisesti menee hyvin. Onko muilla ollut tämän tyylistä ongelmaa ja jos on, kuinka lopuksi kävi?

6

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitikin mennä näin

      meillä sama tilanne (ilman masennusta) olen jo 4 vuotta odottanut milloin mies sanoisi että nyt olisi aika. tosin olen vauvakuumetta potenu kauemman aikaa sinä sen 4 vuotta. nyt ollaan eroamassa.

      • Kortonkia päälle AIN

        Muistakaa 12/32 vaikka kuinka masentaa. Jos ette muista sitä, se saattaa kohta masentaa montaa uuttakin ihmistä lisäksenne!


    • m32savo

      Tuhlaat aikaasi tuossa suhteessa. Ei ole tulevaisuutta.
      On luvannut ja tulee lupailemaan kuuta taivaalta lunastamatta sitä koskaan.
      Nuo tuollaiset sittenku ja niin edespäin höpötykset ei johda mihinkään.

      Jos tosiaan haluat lapsen, niin hanki se, mutta älä kuuntele kenenkään lupauksia - edes sen lapsen elämään osallistumisesta -ne lupaukset kun ei ikinä takaa mitään. Sen näkee sitten...

      lapsen hankkimiseen ei tarvitse parisuhdetta.

      • Viisaan avokki

        Meillä avovaimo lupaili ja lunasti lupauksensa 16-vuoden kiihkeän suhteen jälkeen. Kiitos hänelle. Odotus kannatti, laatu parani.


      • ueofwjia
        Viisaan avokki kirjoitti:

        Meillä avovaimo lupaili ja lunasti lupauksensa 16-vuoden kiihkeän suhteen jälkeen. Kiitos hänelle. Odotus kannatti, laatu parani.

        Ja sitten huomasi mitä menetti ja erosi :o


      • muita tarinoita?
        ueofwjia kirjoitti:

        Ja sitten huomasi mitä menetti ja erosi :o

        Juu, on/oli samanlainen tilanne. Paitsi, että olin se masentunut ja nainen. Ja opiskelemassa vasta/ vailla vakityötä. Ja Suosituin lopulta valtavan painostuksen/jankutuksen/pakottamisen jälkeen, kun lykkäystä ei enää tullut.. No, Nyt oon pian 4v tytön lähes totaali- YH äiti :) parantunut masennuksesta, muuten...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe