Olisi kiva kuulla kokemuksia Noutajan ja Saksanpaimenkoiran risteytyksistä :)
Noutajan ja saksanpaimenkoiran risteytys
9
139
Vastaukset
- utelias1
Meille nimittäin muuttaa sellainen tyttöpentu lähipäivinä :)
- terveet lonkatkin
Varmaan on sitte lonkkatutkituista vanhemmista. Mitä järkee teettää lonkkavikaisia koiria, kysyn vaan.
- voielämänkäsi
huh huh-
- utelias1
Kiitos ihanista ja rohkaisevista vastauksista :D
- utelias1
Mutta saanut muualta kuulla kokemuksia ja tietoa ym. Ja hyvin on koirulin kanssa mennyt :)
- Palstaasukki
Ole hyvä. Meistä palstalaisista on aina hienoa ja jaloa saada rohkaista muita. Erityisesti juuri pulinapalstamme on tunnettu empaattisista keskustelijoistaan. ;)
- pilleriveto
Onnea hienosta valinnasta, älä välitä noista ylemmistä kateellisista. Voit harrastaa koirasi kanssa mitä vain. Noutaja pehmentää sakemanni ja sakemanni antaa virtaa noutajaan!
On kokemusta, koska asun noutaja/ hysky/ sakemanni- sekoituksen (13v) kanssa. Ei muuta vikaa, kuin vuoden ikäisenä todettu sydämen vajaatoiminta, joka pysyy oireettoman lääkkeellä, sekä kilpirauhasen vajaatoiminta, hoidettu 5 vuotta.
Mystinen ihotulehdus vei karvat kaksi vuotta sitten. Kutina saatiin kortisonilla hoidettua, vaan karvat eivät kasvaneet, vaan onhan noita toppatakkeja!
Luonne koiralla on kerrassaan mahtava, on saanut jokusen palkinnon möllitokossa,. koira olisi varmaan kahminut ruusukkeita koko tarhallisen, jos itse olisin ahkerammin kisoissa käynyt.
Jälki/ haku- treeneissä käytiin ja koko koirakerho totesi, että siinäpä mahtava palveluskoira. harmi vain, että se treenien jännitys kävi pumpun päälle, ja siitä harrastuksesta jouduttiin luopumaan.
Tokoa ollaan harrastettu kotitarpeiksi, vahtikoira se ei ole, mutta ääntä lähtee, kun vieraita tervehditään innostuneella haukulla, opetettu juttu. - pilleriveto
Kumma että taas kommenttini katosi, vaikka vaan kehuin sakemanni-noutaja risteytystä, kokemuksen pohjalta.
- pilleriveto
sori, taitaa tekniikka kummitella. kirjoitukseni putkahtikin näkyviin, just kun laitoin toin tuon kyselyn ja näppäsin entteriä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029