miks te käyttä koulus!!+???????????

ocetherunq

Ähäähhähähä, oon taas yksin tääl :((((((((((

52

140

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kOSKa opimme asioita SUaatana!

    • Äh maanantaina joudun minäkin kouluun. Edellisestä kerrasta onkin jo melkeen vuosi!

    • Just Raippari just. -.-

      • Montako kivestä hitlerillä oli?


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Montako kivestä hitlerillä oli?

        Miten Hitlerin kivesten lukumäärän tietäminen hyödyttäisi minua mitenkään? Tuskin tarvitsen tätä tietoa kuvallisen ilmaisun asiantuntijana ellen ajatellut tehdä teosta Hitleristä alastomana.


      • ocetherunq kirjoitti:

        Miten Hitlerin kivesten lukumäärän tietäminen hyödyttäisi minua mitenkään? Tuskin tarvitsen tätä tietoa kuvallisen ilmaisun asiantuntijana ellen ajatellut tehdä teosta Hitleristä alastomana.

        Voi vittu, se on yleis sivistystä tiätää, että Hitlerillä on vain yksi kives!


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Voi vittu, se on yleis sivistystä tiätää, että Hitlerillä on vain yksi kives!

        Nii jos oot homo ja kiihotut siitä nii ofc tarvitset sitä tietoa että voit kunnolla haaveilla Aatusta.


      • ocetherunq kirjoitti:

        Nii jos oot homo ja kiihotut siitä nii ofc tarvitset sitä tietoa että voit kunnolla haaveilla Aatusta.

        Voivat naisetkin! Hitler oli hieno mies!

        Kohta pillusi on muuten 2cm löysempi! Käsittelyni jälkeen! >:)


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Voivat naisetkin! Hitler oli hieno mies!

        Kohta pillusi on muuten 2cm löysempi! Käsittelyni jälkeen! >:)

        Duh, en haaveile Hitleristä.

        Ootas ko etin jotain jonka työntää sun perseesees.


      • ocetherunq kirjoitti:

        Duh, en haaveile Hitleristä.

        Ootas ko etin jotain jonka työntää sun perseesees.

        Ootas kun etin spermasen jättiDILDON!


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Ootas kun etin spermasen jättiDILDON!

        Hah, mulla onki pesismaila! jota oon käyttäny muidenki persees


      • ocetherunq kirjoitti:

        Hah, mulla onki pesismaila! jota oon käyttäny muidenki persees

        Tungen kuules putin juustoo sun PILLUUS!


    • Setäpä ei käy koulussa :P Ja lisäksi kerrottakoon, että en käynyt kunnolla silloinkaan, kun olisi pitänyt.

      • Setä taitaa olla aikamoinen paha perse vai?


      • Niinhän ne juopot. Jo nuorena juovat kaljaa/viinaa jossain piilossa koulussa.


      • ocetherunq kirjoitti:

        Setä taitaa olla aikamoinen paha perse vai?

        Mikä on paha perse?

        Kun kerran kotonakin osaan lukea, niin mitäs järkeä on mennä kouluun vain sitä varten, että opettaja lukee sitä samaa tekstiä armottoman hitaasti ja käyttää puolet tunnista siihen, että neuvottelevat Antin kanssa siitä, että saako se pitää lippistä ruokalassa vai ei.


    • En tiedä, käynkö kuinka kauan koulussa, koska tuntuu, että olen tulossa kipeäksi. Mutta todennäköisesti tämä on vain semmoista, ettei voi jäädä kotiin sairastamaan...

      Ja miksi käyn? Koska on pitänyt hommata ne saatanan kirjat ja pakko olla tunneilla, jotten tipu kärryiltä. Ammattikoululaisilla tiedän olevan helpompaa, heidän ei tarvitse bussissa edes nappia painaa. (Suurin ongelmani, kun vieressä pino läksyjä) XD

      • Lukiossa on kieltämättä joskus pakko käydä vähän kipeenäkin jos mielii saada kurssit kasaan. Mulla poissaolot tipahti ehkä neljännekseen peruskoulun määristä, koska ei vaan yksinkertaisesti ollut mahdollista jäädä sairastamaan aina kun siltä vähän tuntui. Jää paitsi olennaisista jutuista, uusinnassa ei voi tehdä kuin kaksi koetta ja lentää kursseilta jos poissaoloja tulee liikaa. Jos ei kuumetta ollut niin kouluun mentiin kunhan tolpillaan pysyy ja henki jotenkuten kulkee. Kurssimuotoisuuden iloja, viikon kun sairastaa niin sitten on jo melkolailla kusessa poissaolojen kanssa.


      • santiny kirjoitti:

        Lukiossa on kieltämättä joskus pakko käydä vähän kipeenäkin jos mielii saada kurssit kasaan. Mulla poissaolot tipahti ehkä neljännekseen peruskoulun määristä, koska ei vaan yksinkertaisesti ollut mahdollista jäädä sairastamaan aina kun siltä vähän tuntui. Jää paitsi olennaisista jutuista, uusinnassa ei voi tehdä kuin kaksi koetta ja lentää kursseilta jos poissaoloja tulee liikaa. Jos ei kuumetta ollut niin kouluun mentiin kunhan tolpillaan pysyy ja henki jotenkuten kulkee. Kurssimuotoisuuden iloja, viikon kun sairastaa niin sitten on jo melkolailla kusessa poissaolojen kanssa.

        Menin siis kouluun. Oli stanan huono olo, ja palelin ja tärisin jatkuvasti. Enkun tunnilla sitten havaitsin, että naama ja oikeastaan koko keho oli tulikuuma. Vedet valui silmistä ja ei ollut kivaa, joten painuin tuntia aikaisemmin kotiin. Oli hauskaa mennä bussilla ja pyöräillä pysäkiltä kotia... Vähän yli 38, ei sen kummempaa.

        Onneksi jäi välistä vain se matikan tunti ja huomenna meillä onkin joku leikkipäivä, jolloin ei ole koulua.


      • santiny kirjoitti:

        Lukiossa on kieltämättä joskus pakko käydä vähän kipeenäkin jos mielii saada kurssit kasaan. Mulla poissaolot tipahti ehkä neljännekseen peruskoulun määristä, koska ei vaan yksinkertaisesti ollut mahdollista jäädä sairastamaan aina kun siltä vähän tuntui. Jää paitsi olennaisista jutuista, uusinnassa ei voi tehdä kuin kaksi koetta ja lentää kursseilta jos poissaoloja tulee liikaa. Jos ei kuumetta ollut niin kouluun mentiin kunhan tolpillaan pysyy ja henki jotenkuten kulkee. Kurssimuotoisuuden iloja, viikon kun sairastaa niin sitten on jo melkolailla kusessa poissaolojen kanssa.

        Minä menen kouluun jo nyt kipeänä, ellei ole kuumetta. Seiskan syksyllä kärsin lähes kaksi viikkoa kipulääkkeiden voimalla - ei kuumetta, ei lomaa - kunnes älysin, että nyt on jokin pielessä. Lääkärissä todettiin streptokokki A...


      • icepicked kirjoitti:

        Minä menen kouluun jo nyt kipeänä, ellei ole kuumetta. Seiskan syksyllä kärsin lähes kaksi viikkoa kipulääkkeiden voimalla - ei kuumetta, ei lomaa - kunnes älysin, että nyt on jokin pielessä. Lääkärissä todettiin streptokokki A...

        Samat. Yleensä sairastelen kylläkin vain lomilla tai silloin, kun koulussa olisi jotain kivaa (kuten huomenna). Viimeksi lähdin koulusta kesken päivän vitosluokalla, koska minulta melkein pääsi itku kuullessani, että on vielä luistelua loppu päivästä. Sitten seuraavan viikon makasin sohvalla kuolaten, koska sikainfluessa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Samat. Yleensä sairastelen kylläkin vain lomilla tai silloin, kun koulussa olisi jotain kivaa (kuten huomenna). Viimeksi lähdin koulusta kesken päivän vitosluokalla, koska minulta melkein pääsi itku kuullessani, että on vielä luistelua loppu päivästä. Sitten seuraavan viikon makasin sohvalla kuolaten, koska sikainfluessa...

        (Tuo kielioppivirhe "koska jotakin" on raivostuttava...)

        En ole koskaan tullut kipeäksi kesken päivän ja viimeksi olin kipeänä pois koulusta seitsemännellä luokalla tulehdukseni takia.


      • icepicked kirjoitti:

        (Tuo kielioppivirhe "koska jotakin" on raivostuttava...)

        En ole koskaan tullut kipeäksi kesken päivän ja viimeksi olin kipeänä pois koulusta seitsemännellä luokalla tulehdukseni takia.

        Olin ollut kipeä jo aamulla.


      • kurpizza kirjoitti:

        Menin siis kouluun. Oli stanan huono olo, ja palelin ja tärisin jatkuvasti. Enkun tunnilla sitten havaitsin, että naama ja oikeastaan koko keho oli tulikuuma. Vedet valui silmistä ja ei ollut kivaa, joten painuin tuntia aikaisemmin kotiin. Oli hauskaa mennä bussilla ja pyöräillä pysäkiltä kotia... Vähän yli 38, ei sen kummempaa.

        Onneksi jäi välistä vain se matikan tunti ja huomenna meillä onkin joku leikkipäivä, jolloin ei ole koulua.

        Minä olin lukion ekalla ehkä kolmasosan tunneista paikalla. Miten niin ei saa olla flunssan takia poissa?


      • icepicked kirjoitti:

        (Tuo kielioppivirhe "koska jotakin" on raivostuttava...)

        En ole koskaan tullut kipeäksi kesken päivän ja viimeksi olin kipeänä pois koulusta seitsemännellä luokalla tulehdukseni takia.

        Minusta koska jotakin on hauska. Ajattelin käyttää sitä puolivirallisissa sähköposteissa, koska anarkismi.

        No ei se käynyt tuohon kohtaan. Mutta kuitenkin.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Minusta koska jotakin on hauska. Ajattelin käyttää sitä puolivirallisissa sähköposteissa, koska anarkismi.

        No ei se käynyt tuohon kohtaan. Mutta kuitenkin.

        Minulle ei kannata lähettää mitään viestiä, jossa tuo virhe esiintyy, tai heitän kännykkäni ikkunasta.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Minä olin lukion ekalla ehkä kolmasosan tunneista paikalla. Miten niin ei saa olla flunssan takia poissa?

        En minä tiedä. Jää jälkeen ja kurssin suorittamiseksi pitää olla tunneilla...?


      • icepicked kirjoitti:

        Minulle ei kannata lähettää mitään viestiä, jossa tuo virhe esiintyy, tai heitän kännykkäni ikkunasta.

        Olet ehkä saanut yliannoksen? Minä huomasin sen ensimmäisen kerran tällä palstalla, ja se näytti pöljältä, eli huvituin.

        Sen sijaan ärsyynnyn lopputulemasta, diskurssista, paradigmasta, semi-ailkuisista sanoista ja se-taudista.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Olet ehkä saanut yliannoksen? Minä huomasin sen ensimmäisen kerran tällä palstalla, ja se näytti pöljältä, eli huvituin.

        Sen sijaan ärsyynnyn lopputulemasta, diskurssista, paradigmasta, semi-ailkuisista sanoista ja se-taudista.

        "Sen sijaan ärsyynnyn lopputulemasta, diskurssista, paradigmasta, semi-ailkuisista sanoista ja se-taudista. "

        Täh? Kutsun ihmisiä "se" pronominilla, koska se tulee luonnollisemmin kuin "hän". Tai en tiedä, käytänkö sitä paljoa. Koska-tautikin tulee murteesta, koska "koska jotakin".


      • kurpizza kirjoitti:

        "Sen sijaan ärsyynnyn lopputulemasta, diskurssista, paradigmasta, semi-ailkuisista sanoista ja se-taudista. "

        Täh? Kutsun ihmisiä "se" pronominilla, koska se tulee luonnollisemmin kuin "hän". Tai en tiedä, käytänkö sitä paljoa. Koska-tautikin tulee murteesta, koska "koska jotakin".

        Nasse tarkoittanee artikkelin änkeämistä artikkelittomaan kieleemme.

        "Ne sun kirjat on siinä luokassa sen mun pöydän päällä." -Kaksi raivostuttavinta puhekielisyyttä kielemme historiassa.


      • kurpizza kirjoitti:

        "Sen sijaan ärsyynnyn lopputulemasta, diskurssista, paradigmasta, semi-ailkuisista sanoista ja se-taudista. "

        Täh? Kutsun ihmisiä "se" pronominilla, koska se tulee luonnollisemmin kuin "hän". Tai en tiedä, käytänkö sitä paljoa. Koska-tautikin tulee murteesta, koska "koska jotakin".

        Se-tauti on jumppaohjaajilla ja sairaanhoitajilla. Nostetaan sitä jalkaa että saadaan sitä venyvyyttä siihen kudoksen ja venytetään ihan sinne pitkälle asti ja se tuntuu nyt siellä pohkeessa asti.

        Ja sitä proteiinia pitäisi saada. Juotkos sinä sitä maitoa, että saisit sitä kalssiumia?

        Ne sanovat kalssium. Sitä kalssiumia.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Se-tauti on jumppaohjaajilla ja sairaanhoitajilla. Nostetaan sitä jalkaa että saadaan sitä venyvyyttä siihen kudoksen ja venytetään ihan sinne pitkälle asti ja se tuntuu nyt siellä pohkeessa asti.

        Ja sitä proteiinia pitäisi saada. Juotkos sinä sitä maitoa, että saisit sitä kalssiumia?

        Ne sanovat kalssium. Sitä kalssiumia.

        Ai tuota. Ei sitä joka lauseeseen pidä työntää, mutta minun MIELESTÄNI (siis VAIN mielipide) noin tehdään jonkin asian korostamisessa tai lässytyksessä.


      • icepicked kirjoitti:

        Nasse tarkoittanee artikkelin änkeämistä artikkelittomaan kieleemme.

        "Ne sun kirjat on siinä luokassa sen mun pöydän päällä." -Kaksi raivostuttavinta puhekielisyyttä kielemme historiassa.

        Tuo ei ärsytä niin paljon kuin se jumppaohjaus- ja hoitsuse.

        Arkikielessä tuolla saadaan tyhjyyttä ja toistoa lauseen sisään, jolloin viestin perillemeno todennäköistyy. Onhan se rumaa, ja minun työni onkin ottaa kaikki tuollainen pois. Funktio sillä silti on, kunhan ei liioitella.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ai tuota. Ei sitä joka lauseeseen pidä työntää, mutta minun MIELESTÄNI (siis VAIN mielipide) noin tehdään jonkin asian korostamisessa tai lässytyksessä.

        Inhoankin lässytystä. Trotskin esimerkkilause ei ollut yhtään niin ärsyttävä, koska siinä ei lässytetty.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Se-tauti on jumppaohjaajilla ja sairaanhoitajilla. Nostetaan sitä jalkaa että saadaan sitä venyvyyttä siihen kudoksen ja venytetään ihan sinne pitkälle asti ja se tuntuu nyt siellä pohkeessa asti.

        Ja sitä proteiinia pitäisi saada. Juotkos sinä sitä maitoa, että saisit sitä kalssiumia?

        Ne sanovat kalssium. Sitä kalssiumia.

        Ovatko fysioterapeutitkin tuollaisia?


      • icepicked kirjoitti:

        Ovatko fysioterapeutitkin tuollaisia?

        Joskus. Mutta varsinkin koulun terkkarit.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Joskus. Mutta varsinkin koulun terkkarit.

        No sen nyt vielä kestää, mutta minä saatan joutua fysioterapeutille. Vielä ärsyttävämpiä ovat psykologit, jotka kohtelevat minua kuin olisin kahdeksanvuotias.

        "Onkos sinulla jo oma puhelin?" kuului sellaisen suusta tänään.


      • kurpizza kirjoitti:

        En minä tiedä. Jää jälkeen ja kurssin suorittamiseksi pitää olla tunneilla...?

        Toki voi jäädä jälkeen (tai lukea yksin, mikä sopi mulle tosi hyvin). Sairauksille ei silti voi mitään, ja kyllä siihen on pakko olla jokin jousto lukiossakin. Sairasta ei voi velvoittaa tulemaan paikan päälle.


      • icepicked kirjoitti:

        No sen nyt vielä kestää, mutta minä saatan joutua fysioterapeutille. Vielä ärsyttävämpiä ovat psykologit, jotka kohtelevat minua kuin olisin kahdeksanvuotias.

        "Onkos sinulla jo oma puhelin?" kuului sellaisen suusta tänään.

        Valitettavasti aspeja kohdellaan joskus kuin ääliöitä. Se tuntuu vähän hassulta siinä kohtaa, kun kukaan muu ei edes tiedä eikä ikinä arvaa aspiutta (eli ei näy päälle), mutta sitten joku lukee sen paperista ja *PIM*, aspikeiju on heilauttanut taikasauvaansa ja sinut on loihdittu julkiääliöksi.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Valitettavasti aspeja kohdellaan joskus kuin ääliöitä. Se tuntuu vähän hassulta siinä kohtaa, kun kukaan muu ei edes tiedä eikä ikinä arvaa aspiutta (eli ei näy päälle), mutta sitten joku lukee sen paperista ja *PIM*, aspikeiju on heilauttanut taikasauvaansa ja sinut on loihdittu julkiääliöksi.

        Koulussa ymmärretään tätä paremmin kuin klinikalla. Joku alkoi jopa puhua minulle h i t a a s t i kuultuaan diagnoosistani. En ole kuulo- tai kehitysvammainen.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Minä olin lukion ekalla ehkä kolmasosan tunneista paikalla. Miten niin ei saa olla flunssan takia poissa?

        Monissa lukioissa on poissaoloille rajat, niin että juuri ja juuri viikon pystyy ilman paperisotaa sairastamaan kunhan se viikko ei ole koeviikko tai ylppäriviikko. Jos on niin kurja tsägä. Meillä sai kurssilla tulla neljä poissaoloa, sen jälkeen lentää pihalle jos ei tee kirjallista selvitystä kaikista poissaoloista. Kun jokaista kurssia on kolmesti viikossa niin voi laskea, että viikon sairastaessa neljästä sallitusta poissaolosta menee jo kolme.

        Kyllä nuo yleensä saa selitettyä, mutta jos on jatkuvasti kipeenä niin saattaa kurssisuorituksia menettää kun alkaa näyttämään lintsaamiselta enemmän kuin sairastelulta. Lintsaajat ovat myös tämän vuoksi pulassa jos sairastuvat, koska niitä lintsattuja tunteja ei tietenkään pysty siinä kirjallisessa selvityksessä valehtelematta selittämään.

        Kokeiden kanssa tosiaan on pulassa jos uusintakertoja on (kutne meillä oli kun niitä vähennettiin) vain kahdesti vuodessa ja joka kerralla saa uusia max 2 koetta. Että jos sairastuu koeviikolla niin ei auta kuin mennä kokeeseen vaikka pää kainalossa koska ennen o-merkintöjen vanhenemista ei millään ehdi uusia kaikkia kokeita. Osa opettajista on ymmärtäväisiä ja järjestävät sairastuneille muita tilaisuuksia tehdä kokeensa, mutta virallisesti ne pitäisi tehdä uusinnassa. Itse olen kerran ollut uusintakokeessa, koska en varsinaisen kokeen aikaan kyennyt kirjoittamaan lainkaan eikä matikkaa voinut tehdä koneella. Sama päti fysiikkaan, mutta sen tein myöhemmän jakson koeviikolla jonkun toisen ryhmän kanssa :D Ylppäreihin on mentävä jos ei erittäin kipeä ole. Lääkärintodistuksella voi sitten saada kompensaatiota jälkikäteen. Toki tutkintokerta voidaan mitätöidä, mutta tällöin voi joutua lykkäämään todistuksen saamista puolella vuodella tai tekemään kaikki kokeet kerralla.


      • icepicked kirjoitti:

        Koulussa ymmärretään tätä paremmin kuin klinikalla. Joku alkoi jopa puhua minulle h i t a a s t i kuultuaan diagnoosistani. En ole kuulo- tai kehitysvammainen.

        Kyllä noihin lässyttäjiin välillä törmää. Hoitsut ovat pahimpia. Jos minä jumaliste tulen toimenpiteeseen yksinäni niin haluan myös, että minulle puhutaan kuin aikuiselle, ei kuten eskarilaiselle. Jälkikäteen on niin lääkehuuruissa ettei muista protestoida ja samaa saa sitten kuunnella seuraavalla kerralla.

        "Joku alkoi jopa puhua minulle h i t a a s t i kuultuaan diagnoosistani. En ole kuulo- tai kehitysvammainen."

        Minä olen kuulovammainen ja tuo on suunnilleen ärsyttävintä ja loukkaavinta mitä voi tehdä. Jos minä hetki sitten ymmärsin puhetta ihan hyvin niin miten kyky ymmärtää sitä on kadonnut sen jälkeen kun kuulit huonokuuloisuudestani? Selkeä artikulointi ja hitaasti puhuminen ovat ihan eri asioita. Hitaasti puhumisesta voi olla apua jos toisella on vaikeuksia ymmärtää käytettyä kieltä. Selkeän artikuloinnin ei tarvitse olla hidasta vaan ihan yksinkertaisesti selkeää. Usein riittää, että minulla on näköyhteys puhujaan että voin kuullun tueksi lukea huulilta.

        Osa psykologeista muuten osaa tosiaan olla superrasittavia. Lukiossani oli kyllä huippukiva psykologi. Yleensä nuoret naispsykologit yrittävät esittää, että ymmärtävät nuorten juttuja, mutta lukioni psykologi oli ihan oikeasti nuorekas. Ei kysellyt tyhmiä ja kohteli tasavertaisena, aikuisena ihmisenä. Ihminen ei ole invalidi tai jälkeenjäänyt, vaikka sillä olisi ongelmia.


      • OCD-poika
        santiny kirjoitti:

        Monissa lukioissa on poissaoloille rajat, niin että juuri ja juuri viikon pystyy ilman paperisotaa sairastamaan kunhan se viikko ei ole koeviikko tai ylppäriviikko. Jos on niin kurja tsägä. Meillä sai kurssilla tulla neljä poissaoloa, sen jälkeen lentää pihalle jos ei tee kirjallista selvitystä kaikista poissaoloista. Kun jokaista kurssia on kolmesti viikossa niin voi laskea, että viikon sairastaessa neljästä sallitusta poissaolosta menee jo kolme.

        Kyllä nuo yleensä saa selitettyä, mutta jos on jatkuvasti kipeenä niin saattaa kurssisuorituksia menettää kun alkaa näyttämään lintsaamiselta enemmän kuin sairastelulta. Lintsaajat ovat myös tämän vuoksi pulassa jos sairastuvat, koska niitä lintsattuja tunteja ei tietenkään pysty siinä kirjallisessa selvityksessä valehtelematta selittämään.

        Kokeiden kanssa tosiaan on pulassa jos uusintakertoja on (kutne meillä oli kun niitä vähennettiin) vain kahdesti vuodessa ja joka kerralla saa uusia max 2 koetta. Että jos sairastuu koeviikolla niin ei auta kuin mennä kokeeseen vaikka pää kainalossa koska ennen o-merkintöjen vanhenemista ei millään ehdi uusia kaikkia kokeita. Osa opettajista on ymmärtäväisiä ja järjestävät sairastuneille muita tilaisuuksia tehdä kokeensa, mutta virallisesti ne pitäisi tehdä uusinnassa. Itse olen kerran ollut uusintakokeessa, koska en varsinaisen kokeen aikaan kyennyt kirjoittamaan lainkaan eikä matikkaa voinut tehdä koneella. Sama päti fysiikkaan, mutta sen tein myöhemmän jakson koeviikolla jonkun toisen ryhmän kanssa :D Ylppäreihin on mentävä jos ei erittäin kipeä ole. Lääkärintodistuksella voi sitten saada kompensaatiota jälkikäteen. Toki tutkintokerta voidaan mitätöidä, mutta tällöin voi joutua lykkäämään todistuksen saamista puolella vuodella tai tekemään kaikki kokeet kerralla.

        Itselläni ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia poissaolojen kanssa. Lääkärintodistuksen kun toimittaa kouluun, niin ongelmia ei tule. Viime keväänä ennen sairauslomalle jäämistä olin reilun viikon poissa lukiosta, koska ryhmänohjaaja, opo ja vararehtori päättivät antaa kouluuntulokiellon kuultuaan, kuinka raskaaksi opiskeluni oli psyykkisten ongelmieni vuoksi mennyt. He ajattelivat, että viikon lepo olisi hyväksi, ja tämän jälkeen olisin saanut jatkaa opiskelua ilman sen kummempia selvityksiä. Lääkäri oli sitä mieltä, että minun on viisainta olla lomalla koulusta, joten en sille kevättä enää opiskellut.


      • OCD-poika kirjoitti:

        Itselläni ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia poissaolojen kanssa. Lääkärintodistuksen kun toimittaa kouluun, niin ongelmia ei tule. Viime keväänä ennen sairauslomalle jäämistä olin reilun viikon poissa lukiosta, koska ryhmänohjaaja, opo ja vararehtori päättivät antaa kouluuntulokiellon kuultuaan, kuinka raskaaksi opiskeluni oli psyykkisten ongelmieni vuoksi mennyt. He ajattelivat, että viikon lepo olisi hyväksi, ja tämän jälkeen olisin saanut jatkaa opiskelua ilman sen kummempia selvityksiä. Lääkäri oli sitä mieltä, että minun on viisainta olla lomalla koulusta, joten en sille kevättä enää opiskellut.

        Ja kun sitä todistustahan ei kukaan viitsi pikkuflunssan takia hommata. Peruskoulussa olin influenssan takia pari viikkoa kipeenä, siinä ajassa olisi lukiossa lentänyt kursseilta eikä lääkäriinkään ole influenssan loppuvaiheessa enää mitään syytä mennä ellei todistusta tarvitse eli tuhlataan silloin lääkärin ja omaa aikaa.

        Muutamille kavereille tuli ongelmia kun olivat jättäneet aamutunteja väliin ja sitten sairastuivat. Kuten sanottua, lintsattuja tunteja ei pysty selittämään, varsinkaan jos on muuten ollut sen päivän koulussa.


      • OCD-poika
        santiny kirjoitti:

        Ja kun sitä todistustahan ei kukaan viitsi pikkuflunssan takia hommata. Peruskoulussa olin influenssan takia pari viikkoa kipeenä, siinä ajassa olisi lukiossa lentänyt kursseilta eikä lääkäriinkään ole influenssan loppuvaiheessa enää mitään syytä mennä ellei todistusta tarvitse eli tuhlataan silloin lääkärin ja omaa aikaa.

        Muutamille kavereille tuli ongelmia kun olivat jättäneet aamutunteja väliin ja sitten sairastuivat. Kuten sanottua, lintsattuja tunteja ei pysty selittämään, varsinkaan jos on muuten ollut sen päivän koulussa.

        Lintsatut tunnit ovatkin linsaajien ongelma, jolla en jaksa päätäni vaivata. Minun koulussani on tietääkseni jokin tietty aika, minkä voi olla pois ilman lääkärintodistusta. Sairauden pitkittyessä sellainen on sitten hommattava, tuhlasi se kenen tahansa aikaa. Minulla on sellainen käsitys, ettei ainakaan minun lukiossani sairauspoissaolojen takia lennä ulos kurssilta, jos siis on se lääkärintodistus. Toki pitkä sairaus hankaloittaa opiskelua, mutta eihän kaikista kusseista onneksi tarvitse saada hyvää arvosanaa; riittää, kun pääsee läpi. Voi tietenkin olla, että jos tulee hyvin paljon sairauspoissaoloja, kurssin suorittamiseen liittyvistä asioista on sovittava jotenkin erikseen, sillä eihän vain muutamalla tunnilla käyneenä voi mitenkään ehtiä opiskella koko kurssia koeviikkoon mennessä.


    • Voi prkl, mie painoin bussissa nappai :((((((( omg enkö mie ookkaan amis enää D:::::::::::

      • Jos siellä päin amistenkin pitää painaa nappia? Rasismia! (Älä kysy, olen sekaisin)


      • No miten sie muuten pääset bussista pois?


      • nasse_seta kirjoitti:

        No miten sie muuten pääset bussista pois?

        Ammattikoulu on päätepysäkillä, eli bussi pysähtyy automaattisesti.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ammattikoulu on päätepysäkillä, eli bussi pysähtyy automaattisesti.

        AI. Oce on tulossa vanhaksi. Noin minäkin olisin toiminut.

        Viime viikolla olin menossa töihin ja jäin junasta Malminkartanon kohdalla pois, koska monta vuotta sitten asuin Malminkartanossa ja jäin tottumuksesta pois x(

        Nyt menen valmistamaan turskaa!


    • Mie käyn koulua koska on pakko. Nyt jos voisin varmaan lopettaisin mutta kun en voi niin ajattelin opiskella merkonomiksi. Ja päätyä urheiluliikkeen kassalle, odotettavasti. Lakitieteet ovat aina kiinnostaneet ja mielestäni ajan hyvinkin muiden/omia asioita. Varsinkin opettajia vastaan. Mutta en jaksa lukea. Olen päättänyt etten lue 4 vuotta enempää peruskoulun jälkeen.

    • E3458

      Koska pakko

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5749
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      495
      3636
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      169
      3453
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2674
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2459
    6. 275
      2100
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1543
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1190
    Aihe