Housut pullottaa

poijaalla

Hei kun mä olen tytön kanssa yhdessä niin mulla alkaa ihan ylihelposti seisomaan. Vaikka kun pidän kädestä kiinni tai halaan. Kun ei haluta (yhteisestä päätöksestä) vielä seksiä, mutta kuitenkin mulla seisoo. Niin varsinkin tytöt mitä te ajattelette jos teille kertoo tollasesta tai sitten sä huomaat, että jätkällä housut pullolla? Kertokaa pliis.Itselle joskus vähän hankalan tuntuinen tilanne... vaikka hyvähän se on että toimii

8

1082

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimittäin oman miesystäväni kanssa. Itse otin sen kohteliaisuutena, pieni seisominenhan on merkki siitä että hän kokee minut viehättävänä.

Nolostuminen ymmärrettävää, mutta uskon ettei varsinaista syytä ole. Veikkaan, että tyttöystäväsi ymmärtää, joten no panic! =)

• lintunen~

Riippuu tytöstä.
      Jos tyttö on ujo tai sellainen, niin hän voi hyvinkin pelästyä tms.
      Mutta kohteliaisuushan tuo on melkeinpä :D Ainakin se osoittaa että tykkäät siitä, ainakin fyysisesti :D
      Toisaalta jos tyttö on vaikka ollut surullinen ja halaat häntä lohdutukseksi, niin sitten tuo kohoaminen ei olisi kauhean asiallista.

Yritin tässä ajatella eri luonteisten ihmisten näkökulmasta.

• tyttönen____

Ihan normaalia.
      Ja ei se häiritse, jos et seisoskelulla painosta tytteliä mitenkään. Pusutelkaa ja halikaa hirveesti ja nauttikaa hyvästäolosta joka välillänne vallitsee, ja anna kikkelin seistä :)!

• -enkeli-

no sullapa on herkkä kaveri housuissa, mut hyvä et toimii! jos sua itteäs häiritsee sellanen ni mene vaikka vessaan ja vedä kuivat, se helpottaa. ehkä opit myöhemmin pitämää himot omana tietonas eikä se näy ulospäin. onnee sulle, kaverin näyttelijä! :)

• Marzy

Joo mun jätkällä on ihan sama asia, silä seisoo pienimmästäkin aina. Mut ei se mua haittaa yhtään, päinvastoin :) Nykyään me yhessä aina nauretaan sen kullille ku se on niin herkkä kaveri ja mun jätkä sanoo ite aina et "nyt mul on iha kova taas" tai sit mä huomaan sen ja sanon "taas sul seisoo" ja saatan vaikka hiplata sen kullia. Se on siis ihan normaalia enkä usko että se ketään tyttöä voi haitata. Munki jätkä ei kylläkään kehtaa tulla pois mun huoneesta jos sil seisoo ku se ei halua et muut näkee sitä ;)

• raasu

sehän osoittaa vaan että haluat tyttöystävääsi. Varsinkin jos et ainakaan kovin usein vonkaa, kun kerran ootte yhessä sopinu. Imartelevaa se ennemmin on ku noloa

• vaikka tekee kipeää ei haittaa

itse teippaan sladdini usealla kieroksella putkimiehen töissä yleisesti käytettävällä teippivalmisteella jóta saa mm. hyvin varustelluista rautakaupoista

• kRäk

Minun poikaystävälläni seisoi ensitreffeillä (huomasin siis sen), eikä mua haitannut yhtään. :P Hassua vain. Eihän sille stondikselle mitään mahda.. ^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe