töitä!
Yritykseni kuskeista suurella osalla on koulutukset käymättä! Tyypeillä alkaa hymy hyytyä 10.9.2014 jälkeen, kun en päästä kortittomia enää puikkoihin!
Minulla on riittävästi kortillisia varalle ja loput ajatan vuokramiehillä sekä alihankkijoilla. Osa väittää että vaativat palkan 10.9 jälkeenkin mutta älkää unta nähkö!
En maksa yhdellekään kuskille palkkaa tyhjästä. Jos ei ole hoitanut asioitaan kuntoon, niin oma on häpeänsä. Tarkistin oikein lakimieheltä asian.
Uskomattomia kuvitelmia tyypeillä...palkka pelkästä olemisesta kotiin..!
Kuskit jää kohta ilman..
6
262
Vastaukset
Virtuaaliyrityksesi jää ilman kuskeja.
- vaihda_alaa
Verottaja ei enää hyväksy kuluksi direktiivikursseja, digi- ja ap-korttia. Firma säästyy myös koulutuspäivän palkalta, kun kuski itse omalla kustannuksella ja ajalla käy kurssin.
Toisaalta kuskeja on liikaa, joten eipä poistuma 10.9. paljon auta. Halpatyö. - kohta ex-kuski
Kyllä asia on ilmeisesti niinkuin minun kohdallani:Joilla on kurssit käymättä vielä niin tarkoituksella aikovat jättää sairaan kuljetusalan tyhmemmille.
- Oho, oikein yks vast
VALHETTA!!!!!
Jos noin olisi että "pätemättömiä kuskeja" olisi oikeasti olemassa paljon, niin silloin niitä haettaisi netissä.
Totuus on se, että on monia työttömiä, joilla on C/CE kortti, digikortti, ammattipätevyys, ajokemusta jopa 20 vuotta jne - Saksanseisojavoimaa
Jaaha Kapirunkkari taas suoltanut viikon vittuilut palstalle. Samaa paskaa eri paketissa. Ei kyseisellä rääpäleellä ole edes varaa maksaa mitään kursseja. Toisaalta katkeroituneella kyrvällä mitään firmaa olekaan vaan virtuaalifirmaa pyörittää.
- jjkkkkkkkkk
En minäkään käy kursseja, toiminut tähän asti loma /kesä tuurarina, ajokokemusta on 10v vakituisena tuuraukset. En istu vapaa-ajalla viikkoa ilmaiseksi tunneilla että saa joskus ajaa. Muitakin töitä tekijälle löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1847699Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354913Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1262903- 822311
- 921635
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2171547Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171104- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002