Foorumi näkyy outona listana, esim. tällä hetkellä Taulutietokoneet näkyy kännykässä ja tietokoneellakin
http://m.suomi24.fi/debate/6151
-----------------------------------
Home
m.suomi24.fi
Home » » Tiede ja teknologia » Tietotekniikka » Tietokoneet
Taulutietokoneet
Login to post new content in the forum.
Topic Replies Created Last replysort icon
1
2
3
4
5
›
»
m.suomi24.fi: foorumeja ei toimi
mobiili sekaisin
2
88
Vastaukset
- tars tehdä jotain
Niin mullakin näkyy, ihan kummallista, ei ole kyllä suomi24-palsta, en osaa käyttää. Mitä tars tehdä?
- korjattavaa
Tuossa voi klikata ensin Last reply ja sen jälkeen alempaa viestien otsikkojen jälkeen >> niin saa uusimmat viestit alimmaksi. Mutta hankalaa on.
Vikaa on ollut ainakin viikon, ehkä kaksikin. Joskus harvoin foorumi voi alkaa toimia mobiilissa, kun menee tason ylöspäin ja sitten yrittää, mutta yleensä tuolla tavalla näkyvää foorumia ei saa näkymään oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659