Täällä lienee porukkaa, joka tietää miten pään täyttö tehdään. Voisiko joku selittää esimerkiksi hirven pään täyttämisen vaiheittan noin suunnilleen? Nylkemisen ja mitä tehdään nahalle ym.
Eläimen pään täyttö
4
203
Vastaukset
Heh heh, varsinainen vesipää. Sinun pääsi on siis täynnänsä vettä, vieläpä lapsivettä. Niin tyhmiä poju kyselee.
- tietämätön
Sori, en tiedä metsästyksestä mitään, enkä myöskään päiden täyttämisestä. Olen nainen ja muuten vain kiinnostunut aiheesta, joten siksi kyselen.
Susianalyytikon pää lienee täytetty jollakin mainitsemattomalla aineella?Heh heh, jos sinä olet nainen niin minä olen Saudi-Arabian kuningas. Tokihan sulla mekko voi olla päällä. Transuiluhan (ja homostelu) on ihan muotia nykypäivänä metsästäjien keskuudessa.
- Latailija....
Sun kannattaa jutella ko asiasta lähimmän pöllöntoppaajan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦535250Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.924079En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v153483- 473140
- 102570
- 212352
- 462257
- 392196
Sielunkumppanini ja nykyinen kaivattuni ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä
Ja uskon että he punovat langansa yhteen pian. Sielunkumppanille voi olla kova paikka hyväksyä kuinka välittävä ja herkk341892- 641771