Opiskelen nyt ensimmäistä vuotta liike taloutta amiksessa.Mietityttää, että minne menen sen jälkeen?Tai minne pääsen?En halua kauppakorkeaan tai suoraan jonnekkin kauppaan myyjäksi.Mua kiinnostaa taiteet ja kielet, voisiko niitä opiskella jossain merkonomi koulutuksen pohjalta?
Minne ammattikoulun liike-talouden opiskelujen jälkeen?
suuntaa etsimässä
3
157
Vastaukset
- neuvox
Taiteita ja kieliä voit opiskella vaikka heti työväen- ja kansalaisopistoissa, pohjakoulutusta ei kysellä.
Merkonomi voi hakea yliopistoon kieliä opiskelemaan. Englantia opiskelemaan halukkaita on paljon ja vaatimukset kovat. Muihin kieliin pääsee helpommin. - 9911234
??!!
- gtrfxc
Merkonomin tutkinnon suoritettuasi voisit olla ainakin vähän aikaa töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575