Toisenlaiset äidit

Mamupatja

Kyllä se Piia on niin osaava, sieltä se taas parilla rykäisyllä väänsi kuudennen mukulansa.

Niin ne 4,5 kiloset mukulat syntyy Piialla muutamassa minuutissa, on ehditty jo venyttelee paikkoja 3 eri miehen kanssa. Nyt on lapsilla jo 4 eri isää ja jatkossa tämä mamupatja ottaa vaan afrikkalaisia miehiä. Lieneekö käytetylle tavaralle ottajia enemmän mamuissa kun oleskelulupa heltiää samalla kun mukula on maailmassa.

Aika hupaisaa...

18

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sääliksi käy

      Vitttu mitä luusereita se porukka on.

      • ITE ET TIEDÄ

        ET voi tietää heidän onneaan.
        Lasten kasvattaminen on kovaa työtä. Piia on ihana äiti.
        Onnittelen, että hän löytänyt hyvän afrikkalaisen, kristityn
        miehen. Parempi on moni suomalainen.
        En edes ota suomalaista miestä, ja nuo jo nähty,
        parempia voi olla ulkomailla, paljon parempia....


    • Abdula

      Hyvälta tuntu kun sada panna paljaalla oli hyva pilu

    • jotain hyvääkin

      En ole ikinä tavannut mamua, jonka kielitaito riittäisi nettitrollaamiseen, joten kyllä tuo Piia voi olla oikeassa tuossa afrikkalaisten paremmuudessa ;) Onnea vaan perheelle.

      • Abdula

        Pilu oli hyva ja sain pana pitkaan pia on hyva nainen pilu vain on himan loystynyt


      • kah, sekohan se siel
        Abdula kirjoitti:

        Pilu oli hyva ja sain pana pitkaan pia on hyva nainen pilu vain on himan loystynyt

        Oi, siellä Oulussa näyttää kielitaito vähentyneen ;) Mutta kiva, kun vapaaehtoisesti nauratat meitä muita.


      • Musta ja iso

        Ma ola iso munanne afrika ja Pia ime hyvi muna.


      • ETSIKÄÄ KAIKKIALTA

        Olen kanssasi samaa mieltä. Kyllä suomalainen nainen voi
        olla todella onnellinen afrikkalaisen tai aasialaisen miehen
        kanssa. Kaikki riippuu, jos luonteet sopivat yhteen ja
        rakkautta riittää. Tunnnen itse erään suomalaisen naisen, joka
        on ollut naimisissa afrikkalaisen miehen kanssa jo 26 vuotta.
        Aikuiset tyttäret. --- Molemmilla sama ammatti. Onneton ja surkea tuo nainen olisi suomalaisen juomarin tai maalaisjäpän kanssa. KYLLÄ MAAILMA ON IHMEELLINEN,sen voi sanoa,
        kun heillä kylässä.


    • Uskomatonta piittaam

      Veronmaksajille ei ole hupaisaa elättää tota sekasikiölaumaa.Vastuuton paksukainen se tekee vaan afrikkalaisten kanssa temput,kun suomalainen mies ei huoli missään tapauksessa. Montakohan oleskelulupaa ehtii vielä ha
      nkkia,ennekuin paikat hajoaa.Afrikasta on tulijoita ,eivätkä piittaa minkätasoista
      lylleröä on tarjolla,kunhan vaan pääsevät maahan.Jälkiseuraukset jäävät veronmaksajien harteille,lyllerö mamma ei varmaan osallistu leivän hankintaan.
      Oksettavaa

      • Avioliittobisnes

        Samalla laillahan Venäjältä ja Thaimaasta on tulijoita; tosin naispuolisia.
        Mennään naimisiin parikymmentä vuotta vanhemman, ruman ja lihavan suomalaismiehen kanssa, jotta saadaan oleskelulupa.
        Lapsi tai pari kun tehdään ja erotaan, on hyvä lypsää rahaa lapsen avulla.
        Ja suomalaismiehet vielä ylpeilevät näillä nuorilla ja hoikilla "rotunaisillaan", kun eivät tajua, miksi nämä naiset ovat heistä niin kiinnostuneita.
        Siis sama homma, mutta toisin päin...


      • Ällöä
        Avioliittobisnes kirjoitti:

        Samalla laillahan Venäjältä ja Thaimaasta on tulijoita; tosin naispuolisia.
        Mennään naimisiin parikymmentä vuotta vanhemman, ruman ja lihavan suomalaismiehen kanssa, jotta saadaan oleskelulupa.
        Lapsi tai pari kun tehdään ja erotaan, on hyvä lypsää rahaa lapsen avulla.
        Ja suomalaismiehet vielä ylpeilevät näillä nuorilla ja hoikilla "rotunaisillaan", kun eivät tajua, miksi nämä naiset ovat heistä niin kiinnostuneita.
        Siis sama homma, mutta toisin päin...

        Puhut asiaa,näinhän se on.Suomi juntit luulevat olevansa haluttuja,siis n'ämä läskiäidit ja vanhat rumat ukot...Helppoja tapauksia maahanpyrkijöiden hyväksikäytettäväksi.,Luulevat raukat että rakkaudesta on kysymys,vaikka ainoastaan maahanpyrkijöiden välietappina ovat.i

        Raukat.

        ,


      • leaha
        Ällöä kirjoitti:

        Puhut asiaa,näinhän se on.Suomi juntit luulevat olevansa haluttuja,siis n'ämä läskiäidit ja vanhat rumat ukot...Helppoja tapauksia maahanpyrkijöiden hyväksikäytettäväksi.,Luulevat raukat että rakkaudesta on kysymys,vaikka ainoastaan maahanpyrkijöiden välietappina ovat.i

        Raukat.

        ,

        On lukuisia kulttuureita, joissa liitot eivät perustu rakkaudelle. Me länsimaissa emme osaa hyväksyä sitä, että avioliitto voi olla myös sopimus. Itse olen asunut maassa, jossa on ns. järjestettyjä ja hyötyliittoja. Enkä tarkoita mitään lapsiliittoja, vaan naimisiin menevät olivat yli kolmikymppisiä, jotka halusivat perheen. Molemmat hyötyivät näistä liitoista. Täällä sellainen tuntuu väärältä, mutta siellä ajateltiin muutakin, kuin omaa tarvetta tulla rakastetuksi.


      • Joskus toisinkin
        leaha kirjoitti:

        On lukuisia kulttuureita, joissa liitot eivät perustu rakkaudelle. Me länsimaissa emme osaa hyväksyä sitä, että avioliitto voi olla myös sopimus. Itse olen asunut maassa, jossa on ns. järjestettyjä ja hyötyliittoja. Enkä tarkoita mitään lapsiliittoja, vaan naimisiin menevät olivat yli kolmikymppisiä, jotka halusivat perheen. Molemmat hyötyivät näistä liitoista. Täällä sellainen tuntuu väärältä, mutta siellä ajateltiin muutakin, kuin omaa tarvetta tulla rakastetuksi.

        Suomessa ei todellakaan hankita lapsia rakkaudesta, vaan rooliodotuksille.


      • ÄLÄ YLEISTÄ

        Nyt kyllä olet väärässä. Piia itse EI HALUA suomalaista miestä, hän on sanonut sen aivan selvästi.
        Afrikkalaiset kristityt miehet ovat todellisia herrasmiehiä,
        (se on paljon, että molemmilla on sama uskonto). Olen tavannut heitä, ja he ovat sydämellisiä ja lempeitä, arvostavat lapsia.- Kukaan järkevä nainen ei muuta syrjäiselle maalle, ne miehet saavat kuolla sukuputtuun. - Kyllä fiksi, raitis ja eteenpäin pyrkivä ulkomaalainen MIES on monesti parempi kuin suomalainen lökäpöksy. -Älä mene ennustamaan toisten tulevaisuutta. Olet kateellinen kaunaniekka, jolla onpi sydämessä kylmä olo....


    • Katsokaa vain

      Veronmaksajat elättävät sen ämmän ja ulkomaalaisen.

      Tuskin saisikaan suomalaista peräkammarinpoikaa edes.

      Miehiä ei ihmetellä kun he raahaavat venäjältä ja muualta naisia tänne veronmaksajien eläteiksi

      On näitä sekopäitä täällä ja lisää tulee.

      Me suomalaiset emme saa eläkettä tulevaisuudessa ollenkaan kun kaikki varat menevät ulkomaalaisten elättämiseen.

    • Puutetta pukkaa...

      Aloittaja ilmeisesti on itse harrastanut seksiä vain 0-1 henkilön kanssa? :D Kestikin alle minuutin, joten siis aloittajalla on VÄHÄN KÄYTETTY TAVARA. Treenaamattomana surkastunut. Kyllähän se katkeraksi vetää ymmärrettävästi! :D Kaikki ilkeistä huorittelijoista kiihottuvat, ottakaa siis aloittajaan heti yhteyttä!

    • RAKKAUS LENTÄÄ KAUAS

      Ei saa aliarvioida Piiaa ja hänen afrikkalaista, kristittyä miestään. He ovat aitoja ja varmasti onnellisia.- Kuka kunnon nainen ottaa suomalaista kaljaukkoa, ryyppyveikkoa tai kelvotonta maalaismiestä(mammanpoikaa)! -Afrikkalaiset miehet ovat tottuneet suurperheeseen, he ovat raittiita ja työtelijöitä ja lapsirakkaita.- Kyllä se on totta, että parempia miehiä löytyy muualta kuin Suomesta.- SATUHÄISSÄ nähtiin suomalainen nainen(kätilö) joka jätti suomalaisen turitaan, muuuti Keniaan insinöörimiehen luokse. Aito rakkaus saattaa löytyä maailman toiselta puolelta.----Olen itse löytänyt HÄNET Kanadasta, on tunnettu jo kolme vuotta. Ja rakkaus jaksaa odottaa... Minulla on huonoja kokemuksia suomalaisesta maalaismiehestä, yäk, yäk.

    • liisssaaa

      Seuraavassa pian alkavassa uusissa jaksoissa on lesbopari ja sen jätän väliin, ei todellakaan kiinnosta lesbojen touhu. Miksi ohjelmaan on otettu lesboja.
      Koska lesbous on sairasta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe