Kuvanlaatu ja suttuisuus

ei oo hääppönen

Onko muut huomanneet kuvan suttuisuuden ja epäterävyden. Tuntuu kuin kamerat olis jotenkin huonolaatuisia ja tarkenukset missä lienee. Se verkkoaita sotkee viellä lisää kuvaa.
Todella häiritsee kuvan laatu vaikka ei luulis nykymaailmassa tuollaista kuvaa lähetettävän.

Miksi ei ole asukkaita savosta tai karjalasta. Lähes kaikki ovat länsisuomesta.
Tuntuvat jotenkin tyhmiltä ja sitten joku pakkojulkkis on aina oltava ja homo,

6

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimetön

On huomattu. Asukkaita ei erota sen sekamelskan keskeltä, varsinkaan kellarin puolella. Ja puheesta ei saa selvää, puolet menee ohi korvan.

• lumia 630

Kattokaa kännykällä kuulokkeet korvilla niin näette terävän kuvan ja kaikki äänet hyvin tosta sekamelskastakin.Kaapelissa kuva pysyy vakaana ollen hyvä aina,nuo kattokamerat on sellasiin mitkä jättää reunat sumeiks ihan tarkotuksella,peilien takana olevat kuvaa ihan normaalia tarkkaa tv kuvaa kaapeliin ja nettiin

• tuttu juttu

On huomattu.
      Noin se on ollut jo monta vuotta eikä tule muuttumaan kesken kauden, palveluihin ei tule mitään muutoksia tai parannuksia kesken kausien vaikka valittaisi kuinka.

Koita kestää ja totutella.
      Sopii oikeastaan ihan hyvin muutenkin matalaan tasoon...

• BB 0.5/7josTätäkään

Viime vuonna oli kuvanlatu ok ei häirinnyt. Uusittiin tv 55" hd ruutu todella tarkka kuva kuin postikortti.
      BB talosta voisi tuon verkkoaidan leikata vaikka puolenmetrin korkuiseksi niin ei sotkis kuvaa.
      No jos en totu niin olkoon katsomatta. Lisäksi viellä taitaa olla sama jengi valtitsemassa tyypejä taloon koska on niin samaa mösö koko porukka ja tosikoita ei veitikoita.

• viimonen kerta

Eihän tähän rahaan saa kunnon kuvaa, eikä muutakaan,, meillä katkee yhteys kun menee Katsomoon toista ohjelmaa seuraamaan, ei käy, vain yhdellä koneella nähtävästi saa katsoa Katsomon ohjelmia.

• Lumia 630

Joo vain yhdellä kerrallaan paitsi ei mulla katkenu sillee et katoin läppärillä ja puhelimella sekä tabletilla samaan aikaan 247:a,mut pari pc konetta on tietty eri juttu kun pc>mobiili>mobiili yhdistelmät...mobiilissa on hyvä tasalaatunnen kuva johtuen tietty siitäkin et esim kännys on pienempi näyttö,mut hyvältä näyttää ja kuulostaa kuulokkeila

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe