Yhtäkkiä kaverini kysyi minua kaasoksi.
Olemme alle parikymppisiä ja morsian on raskaana, häät on parin kuukauden sisällä koska sulhanen menee armeijaan 06.01.2005.
Joten nyt neuvoja kehiin, en ole edes häissä käynyt kuin pari kertaa.
Asiaa varmaan helpottaa se että häät on mahdollisimman
halvat ja pienet. Kakku tehdään itse jne.
Mikä minun tehtävä on häissä.
On kellään tiedossa linkkejä joissa puhutaan kaason tehtävistä??
Onkos muuten kirkko ja pappi ilmaisia kirkkoon kuuluville, entä jos morsian on eri uskontoa???
Mitä asioita pitää otta huomioon noissa asioissa.
Kiitos kaikille.
Kaaso?
2
1443
Vastaukset
- marina
eiköhän se morsian kerro sinulle, missä tarvitsee apua.
todellisuudessa kaason tehtävä on ollut olla morsiamen tukena ja pukijana, mutta nykyään kaasolle sälytetään yhtä jos toista.
oma kaasoni pyysi saada tehdä kakun häihimme ja sen hänelle tietysti soin. muuten hän lähinnä kävi kaupassa makutuomarina mukanani, kun etsimme miehelleni paitaa oli lapsenvahtina (lapsen kummi kun on), kun kävin sovittamssa pukua. ja mikä tärkeintä kuunteli höpötystäni, kun minua jännitti. minä, mieheni, pappi ja kaasoni kun olivat ainoat, jotka tiesivät että meidät vihitään.
itse tilaisuudessa, joka siis oli hyvin pieni (20 vierasta, lapsuuden kodissani) kaasoni kaatoi kahvia ja piti huolen, että pöydässä oli tarjottavaa.
eniten hänestä oli apua, kun sain hänelle hössöttää ja höpistä ja hän jaksoi kuunnella! - Kati
Kirkko ja pappi ovat ilmaisia(ainakin luterilainen). Se, kuka voi vihkiä ja kenet riippuu siitä mihin seurakuntaan pariskunta kuuluu. Jotkut kieltäytyvät vihkimästä eri uskontokuntiin kuuluvia, mutta kaikkea tätä kannattaa kysyä kirkkoherranvirastosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799