Yhtäkkiä kaverini kysyi minua kaasoksi.
Olemme alle parikymppisiä ja morsian on raskaana, häät on parin kuukauden sisällä koska sulhanen menee armeijaan 06.01.2005.
Joten nyt neuvoja kehiin, en ole edes häissä käynyt kuin pari kertaa.
Asiaa varmaan helpottaa se että häät on mahdollisimman
halvat ja pienet. Kakku tehdään itse jne.
Mikä minun tehtävä on häissä.
On kellään tiedossa linkkejä joissa puhutaan kaason tehtävistä??
Onkos muuten kirkko ja pappi ilmaisia kirkkoon kuuluville, entä jos morsian on eri uskontoa???
Mitä asioita pitää otta huomioon noissa asioissa.
Kiitos kaikille.
Kaaso?
2
1424
Vastaukset
- marina
eiköhän se morsian kerro sinulle, missä tarvitsee apua.
todellisuudessa kaason tehtävä on ollut olla morsiamen tukena ja pukijana, mutta nykyään kaasolle sälytetään yhtä jos toista.
oma kaasoni pyysi saada tehdä kakun häihimme ja sen hänelle tietysti soin. muuten hän lähinnä kävi kaupassa makutuomarina mukanani, kun etsimme miehelleni paitaa oli lapsenvahtina (lapsen kummi kun on), kun kävin sovittamssa pukua. ja mikä tärkeintä kuunteli höpötystäni, kun minua jännitti. minä, mieheni, pappi ja kaasoni kun olivat ainoat, jotka tiesivät että meidät vihitään.
itse tilaisuudessa, joka siis oli hyvin pieni (20 vierasta, lapsuuden kodissani) kaasoni kaatoi kahvia ja piti huolen, että pöydässä oli tarjottavaa.
eniten hänestä oli apua, kun sain hänelle hössöttää ja höpistä ja hän jaksoi kuunnella! - Kati
Kirkko ja pappi ovat ilmaisia(ainakin luterilainen). Se, kuka voi vihkiä ja kenet riippuu siitä mihin seurakuntaan pariskunta kuuluu. Jotkut kieltäytyvät vihkimästä eri uskontokuntiin kuuluvia, mutta kaikkea tätä kannattaa kysyä kirkkoherranvirastosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892