Mikä on teidän mielestä ihanin nimi tytöllä/pojalla, jonka ootte oskaan kuullu??
Mikä on ihanin....?
132
17188
Vastaukset
- jäpä
Elikkäs vastaampa näin pojan näkökulmasta,
Annika on sellainen nimi joka kolauttaa minua, en tiedä miksi oiskohan siksi kun kerran ihastuin erääseen hyvännäköiseen tyttöön jonka nimi sattui olemaan Annika, harmi et en koskaan rohjennut mennä juttelemaan sille.- ssammmmmmmmmmm
Tosiaan..Annika mun mustki ehottomasti paras!
- jaa
ssammmmmmmmmmm kirjoitti:
Tosiaan..Annika mun mustki ehottomasti paras!
jaa
- Poju
Kauniit ja vähemmän arkiset nimet on kiehtovia. Harvinaisemmat suomalaiset nimet. Tai lappalaiset nimet. Jotenkin vaan kiinnostaa. Ihanin? Vaikeaa... EI nimi kuitenkaan tyttöä kruunaa. Voi nimi olla millainen hyvänsä, tai ulkonäkö, tärkeintä kuitenkin on että tulee kyseisen sielun kanssa toimeen.
- jäpä
Totta puhut! täysin samaa mieltä!
Jätit kuitenkin mainitsematta esimerkiltä mikä nimi esim. on Kaunis tai ei arkipäiväinen?? - Poju
jäpä kirjoitti:
Totta puhut! täysin samaa mieltä!
Jätit kuitenkin mainitsematta esimerkiltä mikä nimi esim. on Kaunis tai ei arkipäiväinen??Niin tein. Koska se on niin vaikeaa. Nimi vaan on kaunis jos se on vähemmän tuttu, sointuu kauniisti puhuttaessa, tai jottai. Ei sitä voi selittää. Yksinkertaisesti, harvoin kuullut nimet jäävät päähän. Enkä suostu kirjoittamaan esimerkkiä. :D
Pojalla/miehellä on mm. Mikael. En tiedä miksi, mutta tuo nimi kolahtaa minuun. Tytöistä/naisista kaunis nimi on mm. Kristiina. (Olisin itse aina toivonut olevani Kristiina ;)
- sneer
poikii: Rasmus,Uolevi,Julius...
tyttöi: Lilla, Meri-Aurea,Fanny...
- trop
harvinaiset nimet ovet suloisia!
kun itse saan lapsia niiden nimeksi tulee kiia, veeti ja peetu. kaunista, ainakin minun mielestäni!- *nimi*
Kysyn nyt vaan nimeä en että luonne on tarkeä....
- tytsy
*nimi* kirjoitti:
eli pelkästään nimi joka kuulostaa ihanalta...
no musta pojalla ihana nimi ois Matias =) - hyi hyi
tytsy kirjoitti:
eli pelkästään nimi joka kuulostaa ihanalta...
no musta pojalla ihana nimi ois Matias =)Matias? Minusta siitä tulee mieleen matjes-silli!
- nimifriikki
*nimi* kirjoitti:
Tytöt: Minka, Milka, Kamilla, Karella, Marilla, Neela, Ruska.
Pojat: Miska, Petrus, Manuel, Marius, Uuno, Nooa, Taavi.
Siinä ne on :). Jotenki niin hetkauttavia ja kolahtavia. Vuosien etsinnän tulos.. Vinkkiä kaikille, jotka llukevat tän viestin..;) - Nimetön
mula on Peetu-niminen poika, 04/06 Syntynyt :)
- minä
Amanda, Inka, Säde, Heta, Anita, Helli, Sointu, Minttu, Saija. Ihan vain tämän kuun kalenterista! Minusta nuo ainakin ovat kauniita...
- Heta
Minä oon aina vihannut nimeäni, mutta kiva kuulla, että joku muu tykkää. :)
Ainoa nimi, joka tuntuisi välillä olevan yli muiden, on Aku. Lyhyt, ytimekäs ja hieno. Sama se, vaikka tulisikin Aku Ankka mieleen, hän on kuitenkin lempi sarjakuvahahmoni, joskaan se ei ole syynä siihen, miksi pidän Aku-nimestä. - ...
mun nimi tokan:ooo
ja ite vihaan sitä et...:D
- Sabriina-teininoita
tytöistä:Sandra,Riikka,Camilla,Irina
pojista sitten:Niko,Jani,Cristian,Joonas- valittaja
Sandra ja Camilla ovat liian snobeja, Irinasta tulee mieleen venäläinen! Cristiankin on liian snobi, vaikka olisi K:lla kirjoitettu. Muissa ei mitään vikaa.
- Riikkkkka
en oo ikinä ite tykänny nimestäni, joka on sattumoisin Riikka
- danz_
Miesten nimistä kivimpia ovat ehkä ne yleisimmät kuten Sami, Mika ... en tiiä miksi, mutta minä pidän.
Tyttöjen nimistä juuri joku Kristiina. :)- tavistyttönen
Just Sami ja Mika on ihania nimiä, mutta tykkään myös Janista ja Antista!
- (::)
Henri
- jenni
mun mielest pojal ihanimpii nimii on varmaankii Tuukka ja Kristian (HUOM! K:lla, ei C:llä).. ja tyttöjen nimist varmaankii Nea ja Tuuli
- rakastunut<3
Sami on maailman ihanin pojan nimi!!! Tyttöjen nimist Sofia, Sara, Linnea ja Katri
- sead
Julia...
- mie
Pojilla: Markus, Eemeli..
Tytöillä: Vilma, Mari... - *kaunisniminen*
Mun mielestä ihanin pojannimi on Jere.
- -enkeli-
jere on kyl tosi ihana nimi, mut kaikki jere nimiset ei oo ihania.. ei ainakaan mun exä!!!! se oli kammottvan kauhee...no mut kaunis nimi siltikin! itse kannatan nimeä jesse...
- *miä*
-enkeli- kirjoitti:
jere on kyl tosi ihana nimi, mut kaikki jere nimiset ei oo ihania.. ei ainakaan mun exä!!!! se oli kammottvan kauhee...no mut kaunis nimi siltikin! itse kannatan nimeä jesse...
Mun mielestä kivoi nimii on:
pojalla: kaikki sellaset R alkavat nimet tai sitte sellaset otku joissa on R :P
(en tiiä miks).
tytöillä: esim. sofia ja sara on ihan kivoi nimii...:D - ...
...räkä. Jerestä tulee mieleen räkä, miksiköhän?
- -enkeli-
mun mielestä nätein tytön nimi on kiira... se on jotenkii niin ihq ja söpö...mut pojista jesse on ykkönen!!!!!!!
- mielipiteeni
On että esim. Lauri, Liisa, Jussi, Laura, Veera jne jne ... siis kaikki tällaiset kunnon suomalaiset nimet on musta ihania ja hyviä. Ei sellasia trendi nimiä. Sellasta tyyliä noudattaisin omien lapsieni kohdalla.
- .......
Mä tykkään vaikka minkälaisista nimistä :DD
- nämä
Vieno, Viljo, Arvi, Arsi, Topi, Tahvo, Kauno, Raimo, Tenho, Ensio, Taisto, Pertti, Terho, Uolevi, Väinö, Veijo, Erkki... Nuo ovat aika kamalia! Ugh!
- Moonlight
no mun mielest.. tytöil ois niiko: julia, tiia ja katri.. ja pojil ois niiko: matias, mika, kristian.. siinäpä niit.. :)
- ihania...
Matias, Mika ja Kristian, miten ihania nimiä.
- LUE TÄMÄ
tietääkö kukaan, mistä saa lappalaisia tai saamelaisia nimiä?!?!? pitäs äkkiä tietää, ennen kuin on jo ristiäisten aika..
- nimi pojalle
Hei!
Minullakin on hakusessa jokin linkki tms. saamalaisista ja lappalaisista nimistä! Tietääkö kukaan??? Asialla on jo aika kiire, joten olisi hienoa, jos joku voisi auttaa. Kiitos! :)
- ...
...on maailman kamalin. Nimittäin Yrjö. Tulee yrjö mieleen, siis oksennus. Yökh!
- <<<<<
ANNIKA
HANNA
LAURA
MARIANNE
RIINA
SAARA
JONNA
SINI
LINDA
MARIANNE
RIINA
JONNA
JANITA
LAURA
LIINA
MARIKA
MARIANNE
ANNE
HANNA
LAURA
HANNELE
HANNA
JONNA
SAARA
REETTA
NIINA
MARIANNE
ANNIKA < UNELMAAVIOLIITTONI OLISI < TÄLLÄINEN VAIMO < ANNE.LAURA.ANNIKA.MARIANNE < JA SITTEN TYTÄR LAURA AMANDA < - <<<<<
<<<<< kirjoitti:
ANNIKA
HANNA
LAURA
MARIANNE
RIINA
SAARA
JONNA
SINI
LINDA
MARIANNE
RIINA
JONNA
JANITA
LAURA
LIINA
MARIKA
MARIANNE
ANNE
HANNA
LAURA
HANNELE
HANNA
JONNA
SAARA
REETTA
NIINA
MARIANNE
ANNIKA < UNELMAAVIOLIITTONI OLISI < TÄLLÄINEN VAIMO < ANNE.LAURA.ANNIKA.MARIANNE < JA SITTEN TYTÄR LAURA AMANDA <MUN UNELMAPUTKI OLISI 3 TYTÄRTÄ JONNA AMANDA. MIRA ANNIINA JA ANNIINA JUULIA JA SITTEN 4 POIKAA < TONI SAKARI AARON. VILLE JALMARI VEIKKO ARTO TAPANI. ALEKSI SAKARIAS OSKARI. AARON SAKARIAS.JA SITTEN VIELÄ 42-VUOTIAANA MIES TULISI ISÄKSI KUN SYNTYISI TYTÄR AMANDA JOHANNA JA SITTEN 43-VUOTIAANA MIES TULISI ISÄKSI KUN SYNTYISI POIKA VILLE SAKARIAS NIKOLAUS.
- >>>>>>>>>>>>
<<<<< kirjoitti:
MUN UNELMAPUTKI OLISI 3 TYTÄRTÄ JONNA AMANDA. MIRA ANNIINA JA ANNIINA JUULIA JA SITTEN 4 POIKAA < TONI SAKARI AARON. VILLE JALMARI VEIKKO ARTO TAPANI. ALEKSI SAKARIAS OSKARI. AARON SAKARIAS.JA SITTEN VIELÄ 42-VUOTIAANA MIES TULISI ISÄKSI KUN SYNTYISI TYTÄR AMANDA JOHANNA JA SITTEN 43-VUOTIAANA MIES TULISI ISÄKSI KUN SYNTYISI POIKA VILLE SAKARIAS NIKOLAUS.
tytöistä mun mielestä ihania/nättej on Rebecca, Erin, Mona... vähän tommosia kansainvälisiä/ulkomaisia nimiä.. sit pari suomalaisempaa nii Lotta ja Vilma.
Pojilla Tuomas, Matias, Lauri, Maximus - pgaggg
>>>>>>>>>>>> kirjoitti:
tytöistä mun mielestä ihania/nättej on Rebecca, Erin, Mona... vähän tommosia kansainvälisiä/ulkomaisia nimiä.. sit pari suomalaisempaa nii Lotta ja Vilma.
Pojilla Tuomas, Matias, Lauri, MaximusTIIA
- Elämää, ei sen enempää
pgaggg kirjoitti:
TIIA
Julia kyllä täydellisin nimi mitä maa päällään kantaa
- :D
Elämää, ei sen enempää kirjoitti:
Julia kyllä täydellisin nimi mitä maa päällään kantaa
SOFIA, EMILIA JA LOTTA! ihania nimiä
- tykkään nimistä
ihanimmat nimet...
Pojilla: Mikael, Joni ja Niko. Jokin näissä vaan on silleen ihanaa.
Tytöillä sitten...: Ehkä Jonna, Ilona ja Anna.
vaikee kysymys kyllä. ;) - ...
En erityisemmin pidä vierasperäisistä nimistä, esim. joku Brooke Korhonen kuulostaa hölmöltä - ja näitähän on.... Myöskään arkiset vieraslainat kuten Tommi, Sami, Markus, Kristiina, Mikael - tyyppiset eivät kolahda. Ne ovat perusookoo nimiä, mutta eivät sytytä millään tavalla :).
Myöskin erikoiset yhdistelmänimet voivat olla rasittavia. En yleensä pidä väliviivallisista nimistä, kukaan ei koskaan muista niitä oikein :D.
Eräs erityisen kaunis nimi on Aino. Ainoja tosin on liikaa, joten eipä mahdollisesta lapsestani tule sellaista :). Poikkeus lainanimistä on Tuomas, se on mielestäni kaunis nimi... Pidän tuollaisista sointuvista nimistä, joissa on diftongi, toisaalta myös sellaiset, joissa on jotain ytyä, voivat kuulostaa todella kivoilta :). Monet -ja- päätteiset tytönnimet ovat kauniita. Poikien nimissä i- on kiva loppukirjain. - j.k.m
No meilkein kaikki nimet on mukavia=)
En jaksa noita esimerkkejä laittaa - tämmönen .fsd
Eka viesti kirjoitettu 2004 vuonna.
- on
kaunis nimi, niin kuin nimen omistajakin. :)
- kerdu
miisa, siru, siiri, violet
- Kauaksi Katsova
Karla. Omalla kohdalla ainoa, joka on koskaan kuullostanut hyvältä/ihanalta.
- se on
riku
tytöist en tiiä - NKIH
Jokke, Joel, Vesa... Pojista siis.
- ZeRdOn
En tiiä miks mut tykkään useimmista kuuskirjaimisista poikien nimistä ja pikkasen vanhan aikasista .. esimerkkejä nyt vaikka Taneli ja Akseli .. Aleksi, Tuukka.. vanhanaikasia esim. Esa . Vähä erikoisempia, vaikkapas Miro ja Reko :)
Tyttöjen nimiä .. luontoon viittaavat on kauniita, Säde vaikkapa ja Aamu (: - dfhdfh
Tytöillä ihanin on Sara. Ehdottomasti
- saFAV
Tytöistä: Sara, Mona, Aada, Heini, Heli, Melina, Pihla
Pojista: Aleksi, Jani, Joonas, Joona, Jasper, Timi - <3333333333333333
Liisa ja kyllikki
- IKLLL
Koko nimi on Laura Jenna Ellinoora Alexandra Camilla.
- tzihigigiig
pojat: miro, taneli, aaro, jere, elias, janne, niko
tytöt: mira, noora, matilda, tiina, janika, kirsi, tea
tässä ny jottai mukavia nimiä. kyl lisää löytyis ku alkais oikeen pohtimaan, mutta eip jaksa nytten. :> - ---
Mun mielestä Venla nimi on tosi kaunis. Se on semmonen perussuomalainen nimi.
Pojilla nätti nimi on just joku Aaron, Kristian tai Mikael. - pojalla oli..
Miquel
- on ihana
JULIUS
- kekbur
Saara, Sara ja Elisa naiselle :)
- Inka Mirella
Pojilla: No Eemeli on aika veikee ;)
Tytöillä: Heta- Juuuuuuuuuuuso
Pojilla mustakin Eemeli ja Kasperi, Jiri ja Jimi
Tytöillä PIHLA
- .......
Poikien nimistä Toni ja Teemu kolahtaa jotenki eniten (:
Tyttöjen nimistä Anniina - <3
Tyttöjen nimet:Ada,Ida,Odessa
Poikien nimet:Aapo,Joona - namm
tässäpä lista kivoja nimiä (mun mielestäni);
tytöillä: Sofia, Aliisa, Inka, Ingrig, Eveliina, Emilia, Emma, Iida, Ella, Matilda, Josefiina, Oona, Aurora, Anette, Peppi, Aada...
pojilla: Samu, Elias, Aleksi, Kristian, Kalle, Mikael, Juho, Joonas, Topias, Daniel, Leo, Eemil, Viljami, Leevi, Teemu, Rasmus...
tykkään kanssa yhditelmänimistä hirveesti, esim Iida-Maria, Kalle-Kristian jne. ja kaikista vähän erikoisemmista, kuten nuo Ingrid ja Danie jne. :)))- moijee
tytöt:
1. Ilona
2. Aino
3. Helinä
4. Erin
5. Olivia
pojat:
1.Kalle
2.Eetu
3.Teemu
4.Ilari
5.Mikko - sajkskaksde
moijee kirjoitti:
tytöt:
1. Ilona
2. Aino
3. Helinä
4. Erin
5. Olivia
pojat:
1.Kalle
2.Eetu
3.Teemu
4.Ilari
5.MikkoIiris
- paras nimi
sajkskaksde kirjoitti:
Iiris
...on pojalla Topi. Tai Topias. Se on yhtäaikaa söpö ja sellanen.. ei nössö nimi.
Pojat mitä mieltä ootte (ja tytötkin) tästä nimestä:
Sini.
Mun nimi nimittäin.. joskus mä inhoon sitä. Se on niin tyttömäinen nimi että... ja mä oon enemmänkin poikatyttö ko mikään sininen sini prinsessa. - jännitys tiivistyy...
paras nimi kirjoitti:
...on pojalla Topi. Tai Topias. Se on yhtäaikaa söpö ja sellanen.. ei nössö nimi.
Pojat mitä mieltä ootte (ja tytötkin) tästä nimestä:
Sini.
Mun nimi nimittäin.. joskus mä inhoon sitä. Se on niin tyttömäinen nimi että... ja mä oon enemmänkin poikatyttö ko mikään sininen sini prinsessa.tosi nätti nimi !
kenenkää mielest ei oo ida nätti nimi? :/ - dsghu
jännitys tiivistyy... kirjoitti:
tosi nätti nimi !
kenenkää mielest ei oo ida nätti nimi? :/se on just hieno
- LooraTiia
dsghu kirjoitti:
se on just hieno
Tytöt: Linnea, Lila, Susan
Pojat: Richart, Robert, - Anonyymi
Kiitos nimeni on Oona ja se on mielestäsi hieno nimi🥰😍🤩😘
- hiihiiiiihi
kaikki
- ragfdgaerth
JORMA
- zizizizi
Ihana nimi on Rosa,niin herttainen nimi:)Kuten myös monet muutkin nimet:)
- daht
Kaikki suomalaisten tyttöjen söpöt nimet =)
Ulkomaalaiset nimet ehkä jotenkin pelottavat o.O - nääonvaaniiparhaat
daht kirjoitti:
Kaikki suomalaisten tyttöjen söpöt nimet =)
Ulkomaalaiset nimet ehkä jotenkin pelottavat o.OJOEL JA RONI
- MIRELLLLAAAA
MIRELLA JA ONNI
- Trumpettiloi
Lilja, Adele ja Laura ovat mielestäni kauneimpia tytön nimiä.
Mummoni nimi oli Adele; todella sointuva ja ihana nimi.
Poikien nimistä Jalo ja Valtteri ovat suosikkejani. Myös hieman erikoisemmat, luontoaiheiset nimet (Tammi, Otso) kuulostavat mukavilta.
- dsgfvz
pojilla on kolahtavimmat nimet ehkä: Teemu,Toni,Tuomas ym ym...
- sikiää?
sikiää?
- ...
Voiton vie ehkä...Oskari. Mutta vielä parempi on lempinimi Osku
- Paska nimi se
EI yhtään Elina nimistä ., HOHHOHOHHOOOOH IME PASKAA LÄSKI JA SAA SYDÄNKOHTAUS PUNKERO
- OON_VIDIN_SEKO!
Romeo ja Julia! XD (läpäl) hihihih
- tytteliniin
mä tiiän semmosen ku hemmo, ja se kuulostaa tosi kivalta :)
- Alisa nimeni on :)
Nuutti, Leevi ja Markus. Sekä tytöt öö Milla, Ronja, Camilla, Reetta jne.
- EräsPoika!
Tytöil mm. Erika, Camilla, Juulia, Evelyn, Mary ja kaikki muut semmoset 'eksoottiset' nimet, eikä mitään perus suomalaisjuntti nimiä kuten esim. Anna, Liisa ja Maria. Hyh.
- JokuTyttöVaan
EräsPoika! kirjoitti:
Tytöil mm. Erika, Camilla, Juulia, Evelyn, Mary ja kaikki muut semmoset 'eksoottiset' nimet, eikä mitään perus suomalaisjuntti nimiä kuten esim. Anna, Liisa ja Maria. Hyh.
Tytöille:
Venla, Anniina, Ilona, Mona, Amanda, Veera, Emma, Sofie, Helmi
Pojille:
Joel, Niko, Viljami, Roni - pojkarna95w
JokuTyttöVaan kirjoitti:
Tytöille:
Venla, Anniina, Ilona, Mona, Amanda, Veera, Emma, Sofie, Helmi
Pojille:
Joel, Niko, Viljami, Ronioks Antto hyvä nimi kenenkää mielest ?
- Anna Maria
EräsPoika! kirjoitti:
suomalaisjunttinimet:D ehkä kansainvälisimmät nimet koko maailmassa:D
- tieturi
Emilia, Ella, Anna, Essi.
Tyttöjen nimiin sopii mielestäni vokaalialku. Yksinkertaisuus on valttia vaikka todella erikoinen nimi onkin joskus tosi hiano.- kaunisniminen:P
Tytöistä: Anita, Hellin, Janika, Taija, Noora, Jasmin...
Pojista: Matias, Thomas, Joonas, Miikka, Topias, Tuomas, Roni...
Musta noi on tosi kauniita nimiä (: - Kallleeeevi
kaunisniminen:P kirjoitti:
Tytöistä: Anita, Hellin, Janika, Taija, Noora, Jasmin...
Pojista: Matias, Thomas, Joonas, Miikka, Topias, Tuomas, Roni...
Musta noi on tosi kauniita nimiä (:Krista, Tytti, Tiina, Tuija, Linnea, Heljä, Sanni, Meiju, nuo on noita ihanimpia tyttöjen nimiä tässä alkuun.
- aidaaidaaida
Kallleeeevi kirjoitti:
Krista, Tytti, Tiina, Tuija, Linnea, Heljä, Sanni, Meiju, nuo on noita ihanimpia tyttöjen nimiä tässä alkuun.
Oman tyttöystävän nimi on Aida. Tyttö parka häpee mut ite tykkään
- dgfhrshyrteik
aidaaidaaida kirjoitti:
Oman tyttöystävän nimi on Aida. Tyttö parka häpee mut ite tykkään
pojat: Jorma, Keijo, Jortikka, Jössikkä, Pontus, Pönö, Hemuli, Homo
tytöt: Kalja(hieno nimi, väestörekisteristä näkee ettei näitäkään ole turhan montaa), Mansikki, Mustikki, Eerika_hämäläishemuli22
Sukunimistä Paukku kolahtaa entien iskevyytensä vuoksi. - tyyppi97
dgfhrshyrteik kirjoitti:
pojat: Jorma, Keijo, Jortikka, Jössikkä, Pontus, Pönö, Hemuli, Homo
tytöt: Kalja(hieno nimi, väestörekisteristä näkee ettei näitäkään ole turhan montaa), Mansikki, Mustikki, Eerika_hämäläishemuli22
Sukunimistä Paukku kolahtaa entien iskevyytensä vuoksi.pojat: Ossi,Oskari
tytöt: Sini,Monica tyyppi97 kirjoitti:
pojat: Ossi,Oskari
tytöt: Sini,MonicaTytöistä en osaa sanoa, mutta pojista Tino, Väinö, Feliks ja Jonas
- ftryr
nordicwin kirjoitti:
Tytöistä en osaa sanoa, mutta pojista Tino, Väinö, Feliks ja Jonas
Tytöistä: Jaimie, Jamie, Melinda, Caressa, Jessica, Melanie, Alyssa, Nanna, Alex, Alice, Emily, Hayley, Lily, Ava ja on niitä paljon lisääkin. :)
Pojista: Thomas, Saku, Seth, Cory, William, Jason, Joshua ja sitten Alex pojankin nimenä.
- rftjftjnftghjnrgft
Cesilia/Mimosa
- jrtsutre
Pojan nimet: Oscar, Paul, Perttu, Till
Tytön nimet: Khira, Anniina - -
jrtsutre kirjoitti:
Tytön nimet: Khira, AnniinaPoika: Jeremias
Tyttö: Liia - dfgsgsdfgsdfsgdfgsdf
- kirjoitti:
Poika: Jeremias
Tyttö: LiiaPojista: Tuure, Johannes, Johan, Juuso, Ilkka, Heikki, Ville, Henri, Tomi saavat varmaan eniten pillua.
Tytöiltä ihania nimiä on: Tytti, Meiju, Krista, Lotta - oscar....
jrtsutre kirjoitti:
Tytön nimet: Khira, Anniinanonniin tulihan se mun nimi sieltä
- muminaavain
Muistan kun kuuntelin radion jotakin kuuntelijakilpailua (radio on kaveri!) kun jokin osallistuja tuli, ja kaiuttimen välityksellä kuulin kyllä niin sellasen erikoisen nimen joka kolahti tosi kovaa:
Ailo. Siis miehellä. Oli kyllä hienoin nimi jonka oon herran aikaan kuullu. Hyvä valinnanvaihtoehto omalle lapselle :)
Tytöillä hienoja nimiä on mielestäni Ilona, Meri, Oona, jotenkin tällaiset edes vähän erikoisemmat, ja itse oon viehättynyt näihin luonnoilmiön nimiin.- hellohello-
Ihanimmat Pojan nimet : Juho,Sami,Teemu,Markus,Jere,Jesse, Jani, Joni, Peter, Kalle, Lari !
- Awdrguk
hellohello- kirjoitti:
Ihanimmat Pojan nimet : Juho,Sami,Teemu,Markus,Jere,Jesse, Jani, Joni, Peter, Kalle, Lari !
Tytölle: Elina, Emilia, Arla, Erin, Lucy, Aino, Jenny... Aivan ihania!
- Anonyymi
Kiiiitioos oon Oona ja se on mielestäsi ihana nimi
- samanainene
täähän on ihan kamala kysymys! Mistä mä tähän nyt muka vetäsen jotai jätkien nimii yhtäkkiä?
No mutta oon sitä mieltä, että jos on ihastunu johonki, nii sen nimi on se kaunein ja paras..must ainaki on näi
= ) - nonnono
Poikain nimistä on aina kolahtanut Nike ja Aleksei.
Tyttöjen taas Larin.- turjijljfygggggggggg
eikun mietin vaan että onko teidän mielestä nimi: Marjaana ihan hirveä???????
- niwa
turjijljfygggggggggg kirjoitti:
eikun mietin vaan että onko teidän mielestä nimi: Marjaana ihan hirveä???????
Marjaanako? Ei se itselläni top10-listan kärjessä ole, mutta ei todellakaan ole ihan hirveä tai muutoinkaan mitään negatiivista. Kuinka niin?
- dsaadsdsa
no mun exän nimi oli Nea
- Dancetyttö
okei öö
oon 12 wee ja etin poikaystävää joka ois 12-15 wee (;
oon 160cm pitkä
mun musatyyliin kuuluu eminem,rihanna ja sellaset /:
oon aika normaali en oo mikään pissis oon vaan nätti useiden mielest mut en oo mikää ruma kovis :pp
mul on mustat varmaan jtn 59cm pitkät hiukset ja käytän meikkii hillitysti et tiedän mikä on raja (;
vastaa jos kiinnostaa :)
- cakud
Mun nimi on mainittu täällä vaan kerran =( Mut kaunein nimi minkä oon ikinä kuullu on kyllä Pihla
- ghuj
tytölle ihanii nimiä on Venla, Mia, Kaili, Annina, Ilona..
pojille on Roni, Jose, Jami, Iiro.. - werwerwe
ghuj kirjoitti:
tytölle ihanii nimiä on Venla, Mia, Kaili, Annina, Ilona..
pojille on Roni, Jose, Jami, Iiro..Tytölle: Mimosa
Pojalle: Toni - jjjas
werwerwe kirjoitti:
Tytölle: Mimosa
Pojalle: ToniTytölle: Pihla, Sonja, Kiira, Tinja
Pojalle: Valtteri, Topias, Patrik - lempinimenä Pate :), Osku
Oma nimi: Jasmin
- Moikka vaan..!
tytölle: Inka, Pihla, Amanda, Ursula
Pojalle: Kristian, Leo
Mun nimi on niin erikoinen, että sitä ei löytyis täältä millään!! =D - wooohoo
santeri :3
- ..
Anette
- Heli Melina
pojista ehkä Jesse, Joonas
tytöistä Janita, Janina, Jemina
Mulla on tänään näköjää joku J-päivä.
Noi nimet oli nyt vaa sellasia kivoja mitä ekana tuli mielee. - skljf
Poijat: Pyry, Topias, Benjamin, Joel, Niklas, Tino, Topi, Tuukka, Ukko, Usko, Uuno, Vili, Ville, Vilppu ja Voitto
Tytöt: Aada, Enni, Floora, Helinä, Hertta, Hilla, Hilma, Ilona, Ilta, Jutta, Kaisla, Kukka-Maaria, Lahja, Leila, Liina, Lilli, Lotta, Martta, Miina, Milja, Nelli, Ruusu, Saana, Siiri, Säde, Tilda, Titta, Tuuli, Vappu ja Viivi
Joo ja nämä tulivat näin 13v tytön näkökulmasta. Mielestäni kaikki nimet ovat jollakin tapaa ihania. - oigun
JES! Mun nimi löytyy jopa kerran täältä :D Joo mut aika vaikee sanoo mistä nimestä tällä hetkellä pitäsin eniten... Ennen Pihla oli ylivoimasesti paras mutta nykyään oon alkanu tykkäämään Sofiasta... No, hyviä nimiä molemmat =)
- kasperi<3<3<3
Kasperi on paras nimi ikinä
KASPERI - Lilike
Tytöil varmaa Saija, Salla, Saana, Sara kaikki alkaa S:llä :'D
Pojil kait Daniel, Jesse, Joel - pffss
Mä tykkään ehkä eniten poikien nimistä :
Kim, Aku , Joel , Jim , koska ne on nii lyhyitä ja just semmosia kivoja :D
Tyttöjen nimistä en tiiä muitaku :
Julia, Ida, Pihla, ne on parhaat.. - Anonyymi
Eerika ja Onni kivoimpii
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324561Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152548Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532278- 321767
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321591Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661284
- 821241
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?421161