Beats vs. Sony

Emsuu

Olen hankimassa uusia hyviä kuulokkeita, koska edeliset hajosi. Tällä kertaa olen kahden vailla: Sony MDR-ZX100 kuulokkeet vaiko Monster Beats by Dr. Dre Solo HD. Molempia on kehuttu todella paljon ja nuo on siis halvimmat Beatsit siis sankakuulokkeet mitkä oon löytäny. Haluaisin noista kahdista nyt ne paremmat. Beatsit muuten, mutta hinta on se n.145e joka on suurehko summa tähän hätään, mutta Sonyn kulokkeet olisivat aika sopivan hintaset (n.30e) mutta en sit oo varma onko ne tarpeeksi laadukkaat. Että ottaisin mielipiteitä ja kokemuksia asian suhteen vastaan. Oisin todella kiitollinen avusta :)

8

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feikit beatsit

      Ostaisin 30€ kuulokkeet ja siinä se sopiva raja onkin. Tietysti jos haluaa laadukkaampaa tehoa niin ihan selvästi menee jo 100€ ylitse. DJ tarvitsevat todella tehokkaita kuulokkeita ja tekoimmat bassokuulokkeet löytyy selvästi Beats by Dr. Dre. Olen aatellut ostaa feikit beatsit Espanjasta kun meen helmikuussa sinne. Ja laatukin on kuulema hyvä vaikka feikit onkin.

      Mutta joo itse ostaisin 30€ sonyt tai feikit beatsit jotka ovat jo 60€.

    • Emsuu

      Kiitos mielipiteestä. Siihen olen itsekkin vähän alkanut kallistumaan että ostan nuo halvemmat. Mutta nyt kun mainitsit että Espanjassa on feikkejä (ja halpoja) beatseja, sillä menen itse huhtikuussa Espanjaan... Nyt en osaa yhtään päättää. Mutta tarvitsen kuulokkeet, joten en todellakaan jaksa odottaa sinne huhtikuuhun asti joten taidan ostaa nuo sonyn kuulokkeet sillä niitäkin on kehuttu paljon ja sitten katson jos löydän Espanjasta feikit beatsit niin pitää harkita niiden ostamista :) Niitä siis myydään vain siellä, ettei ole mitään verkkokauppaa?
      Kiitos paljon nyt kaikesta mitä sanoit!

      • sääliksikäy

        Voi herranjumala taas kerran. Vertaatko tosissasi 30€ ja 145€ kuulokkeita. Pääasiallisesti kun hinta nousee, laatu nousee. 30€ ei yksinkertaisesti saa hyviä kuulokkeita. Ja feikit. Feikit ovat feikit. Niiden ostaminen on säälittävää, ja ne ovat huonoja. Yksinkertaisesti. Feikkien laatu EI ole hyvä. Miksi et katsele muita vaihtoehtoja?


      • superlux.
        sääliksikäy kirjoitti:

        Voi herranjumala taas kerran. Vertaatko tosissasi 30€ ja 145€ kuulokkeita. Pääasiallisesti kun hinta nousee, laatu nousee. 30€ ei yksinkertaisesti saa hyviä kuulokkeita. Ja feikit. Feikit ovat feikit. Niiden ostaminen on säälittävää, ja ne ovat huonoja. Yksinkertaisesti. Feikkien laatu EI ole hyvä. Miksi et katsele muita vaihtoehtoja?

        Alle 30€ saa hyviä studiokuulokkeita.

        Superluxeja esimerkiksi.


      • fgodgodkf
        sääliksikäy kirjoitti:

        Voi herranjumala taas kerran. Vertaatko tosissasi 30€ ja 145€ kuulokkeita. Pääasiallisesti kun hinta nousee, laatu nousee. 30€ ei yksinkertaisesti saa hyviä kuulokkeita. Ja feikit. Feikit ovat feikit. Niiden ostaminen on säälittävää, ja ne ovat huonoja. Yksinkertaisesti. Feikkien laatu EI ole hyvä. Miksi et katsele muita vaihtoehtoja?

        Älä vaan osta feikkejä Beatseja. Alkuperäisissäkin on lähinnä tyydyttävä, tosin ylibassotettu ääni ja niissä on harmittavia valmistusvikoja ihan tarpeeksi (Solo 2:sissa muun muassa logot irtoilee johdoista kuumissa lämpötiloissa), joten feikit eivät voi olla muuta kuin täyttä kuraa. Kuka älykäs ihminen kehtaa käyttää feikkituotetta?


    • AKGmies
    • Loymardz

      Itsellä on AKG K550 joka saa postitettuna hintan 137,- katso hintaseuranta ja on hyvät ja saa saman hintan kun ne sinun beatsit ja on paljon paremmat eritoten ääni ja tiedän kun molemmat kokeillut.

    • Äläosta

      Omista beatsolo 2 menny toiselta puolelta ääni, kesken käytön naps ja ei enää kuulu ei yhtään mitään. Näyttää uusilta, mutta toiselta puolelta ei kuulu mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe