Moikka! Itsellä on n. 4kk ikäinen welsh corgi cardigan pentu ja olisi mukava tutustua Kuopiolaisiin muihin welsh corgin omistajiin ja koiriin! :)
Olisi mukava sopia esimerkiksi koiratapaamisia tai muuta vastaavaa Kuopiossa tai lähiympäristössä :) halukkaita?
Kuopion welsh corgit!
7
233
Vastaukset
- maha.viistää.maat
Eiks noilla oo kauheen lyhyet jalat? Eiks koira kärsi jos sillä on noin lyhyet jalat? eihän se pysty juokseenkaan lujaa?
- nmknmkp
Miksi se kärsisi? Miten niin ei pysty juoksemaan lujaa?
- fthfcthcth
Kääpiöjalkaisuus johtuu samasta geenistä, joka aiheuttaa myös selän rappeutumisen. Corgeilla on jokseenkin poikkeuksetta myös huonot lonkat (älä väitä vastaan ennen kuin käyt vilkaisemassa rodun tilanteen esim. koiranetissä).
Hyvänä puolena sanottakoon hieno luonne ja korkea kipukynnys. Eettinen koiranhankkija ei silti moiseen rotuun sortuisi. - rcyk
fthfcthcth kirjoitti:
Kääpiöjalkaisuus johtuu samasta geenistä, joka aiheuttaa myös selän rappeutumisen. Corgeilla on jokseenkin poikkeuksetta myös huonot lonkat (älä väitä vastaan ennen kuin käyt vilkaisemassa rodun tilanteen esim. koiranetissä).
Hyvänä puolena sanottakoon hieno luonne ja korkea kipukynnys. Eettinen koiranhankkija ei silti moiseen rotuun sortuisi.Ja mistähän geenistä tuo oma älykääpiöisyytesi mahtaa johtua? Varmaan samasta kuin pohjaton rumuutesi ja sieluttomuutesi!
- HaulikonPiippuJänössä
Roturasistit!!! Nyt!!! Tiedoksi teille, että olette h-ö-l-m-ö-j-ä. Siis hölömöjä. Läski ihmisessä on synti kai. Käkkäräpää on käkkis kukkuu. Laudat kuuluu seinille. Ja ryntäilyä ei sallita. Nokkelaa vai miitä:D:D Olen paras ja taitavin!!
- Anonyymi
yli 2000 vuotta vanha rotu, Minullakin oli melkein 17 vuotta corgi pembroke todella Terve rotu, Mistä joku tämmöisiä kirjoituksia Keksikään
- Anonyymi
minulla yli 8 vuotias pemu eikä ole sairastellut koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5512077Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841956Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481220