Heissan!
Nyt puhelimet esiin!
Olisi mukava kuulla löytyykö teiltä mitään viestejä, joita voisi lähettää rakkaalleen tai ystäville? Runoja, aforismeja, vitsejä jne.
Tässä teille muutamia:
Jos olisit kyynel en uskaltaisi itkeä, koska en haluaisi menettää sinua.
Sitouden rajattomaan rakkauteen. Unettomiin öihin kanssasi. Metsissä vaeltamisiin. Olemaan syli johon voit tulla lämpimään. ;-)
Jos kuolisin ennen sinua laittaisin nimesi kultaiseen tähteen, jotta kaikki taivaan enkelit näkisivät kuinka paljon merkitset minulle. Edes kuolema ei sammuttaisi rakkauttani sinuun.
Kaksi naista lähti viihteelle ilman aviomiehiään. Aamuyöllä kotiin tullessa kusihätä yllätti heidät. Lähellä oli vain hautausmaa, jonne naiset menivät. Toinen pyyhki alushousuihin ja heitti ne menemään. Toinen lainasi haudalta muistokirjoitusnauhaa. Miehet soittelivat aamulla: täytyy pitää vaimoja silmällä; minun tuli kotiin ilman alushousuja.
- No minun vaimon perseessä oli lappu: Emme unohda sinua koskaan!Rakkaudella kaivaten Teerijärven mieskuoro.
(viimeiseen vitsi-viestiin menee kolme viestiä putkeen).
Laittakaa tähän?!?
11
1965
Vastaukset
- *ju88*
ei nyt ehkä mitään niin kovin "kauniita" (välttämättä hauskojakaan) viestejä, mutta laitan nyt jos jotain löytyy
- *ju88*
niin siis että ei tosiaan kovin romanttisia nämä mun viestit :D
- Boudoir Mood
Porvoossa on Tulliportinkadulla vanhainkoti jossa pelkkiä mummoja. Ei siinä sinällään mitään hauskaa ole mutta lueppas "tulliportin" takaperin...
- Maybi1917
Sinä olet niin kaunis,niin herkkä mutta uljas näky,unelmieni päähenkilö,sankaritar tarinassani,jos elämä olisi satu.On niin ikävää, että voin vain lukea satuani,en voi elää sitä oikeasti.Voin vain katsoa sinua ja kuvitella miltä kosketuksesi tuntuisi.Et voi koskaan tietää miten syvästi tunnen.
- Allekirjoittanut
Tuohan kuulosti tutulta ;) Allekirjoittanut nimittäin kirjoitti sen itse omasta päästään tänne muistaakseni viime keväänä! Mistäs se on nyt taas löytynyt?? ;)
- ruska
ihailen muotojasi ja suutelen sinua hellästi suutelen kaulaasi, nuolen kirkasta nestettä reijästäsi syntyy halu saada enemmän.. oma, rakas, ihana..kossupullo
- Ullakko
Leikin,leikin kännykällä,onhan se värinällä,naista ei mulla täällä,kännykkäkin pimpin päällä.Soita mulle 6 kertaa,muuta en tarvi tällä kertaa.
- Lepakko*
Hullujenhuoneella oli lääkärinkierros.Potilas Niukkanen istui huoneensa lattialla kattilankansi kädessä ja pärisi.Lääkäri kysyi;No mitä se Niukkanen tekee?Johon potilas:Ouluun tässä ajelen autolla.Lääkäri jatkoi kierrosta seinänaapuri Setälän huoneeseen.Mies istui huoneensa lattialla ja runkkasi perkeleesti.Lääkäri kysyi:Mitä se Setälä sitten tekee?No nussin Niukkasen muijaa kun Niukkanen on matkalla Ouluun.
Mikä säteily, mikä iloinen hymy, mitkä silmät ja uskomaton vartalo, mikä äly..
No, se minusta, mutta mitä sinulle kuuluu? :)- LaikaQ
Olen aika huono näissä jutuissa, koska useimmiten keksin itse lennossa jotain pöhköä tai hempeetä, kun tahdon ihmisiä lähestyä. Mutta Tommy Tabermannia siteeraan ja kybällä myös allekirjoitan:
Hiuskarvaa vahvemmalla kahleella
älkäämme suostuko yhteen vangittaviksi.
Yksi ainoa hius, siihen kaunis solmu
ja hillitön luottamus vapauden
voimaan sitoa odottamattomasti yhteen.- jenz
....Ehdoton rakkaus....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt912110Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1392040Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943371773Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2871738Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1891327Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.461210- 2131129
- 1041128
Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2641084Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061079