Laittakaa tähän?!?

Divartatar

Heissan!

Nyt puhelimet esiin!
Olisi mukava kuulla löytyykö teiltä mitään viestejä, joita voisi lähettää rakkaalleen tai ystäville? Runoja, aforismeja, vitsejä jne.

Tässä teille muutamia:

Jos olisit kyynel en uskaltaisi itkeä, koska en haluaisi menettää sinua.

Sitouden rajattomaan rakkauteen. Unettomiin öihin kanssasi. Metsissä vaeltamisiin. Olemaan syli johon voit tulla lämpimään. ;-)

Jos kuolisin ennen sinua laittaisin nimesi kultaiseen tähteen, jotta kaikki taivaan enkelit näkisivät kuinka paljon merkitset minulle. Edes kuolema ei sammuttaisi rakkauttani sinuun.

Kaksi naista lähti viihteelle ilman aviomiehiään. Aamuyöllä kotiin tullessa kusihätä yllätti heidät. Lähellä oli vain hautausmaa, jonne naiset menivät. Toinen pyyhki alushousuihin ja heitti ne menemään. Toinen lainasi haudalta muistokirjoitusnauhaa. Miehet soittelivat aamulla: täytyy pitää vaimoja silmällä; minun tuli kotiin ilman alushousuja.
- No minun vaimon perseessä oli lappu: Emme unohda sinua koskaan!Rakkaudella kaivaten Teerijärven mieskuoro.

(viimeiseen vitsi-viestiin menee kolme viestiä putkeen).

11

1965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *ju88*

ei nyt ehkä mitään niin kovin "kauniita" (välttämättä hauskojakaan) viestejä, mutta laitan nyt jos jotain löytyy

• *ju88*

niin siis että ei tosiaan kovin romanttisia nämä mun viestit :D

• Boudoir Mood

Porvoossa on Tulliportinkadulla vanhainkoti jossa pelkkiä mummoja. Ei siinä sinällään mitään hauskaa ole mutta lueppas "tulliportin" takaperin...

• Maybi1917

Sinä olet niin kaunis,niin herkkä mutta uljas näky,unelmieni päähenkilö,sankaritar tarinassani,jos elämä olisi satu.On niin ikävää, että voin vain lukea satuani,en voi elää sitä oikeasti.Voin vain katsoa sinua ja kuvitella miltä kosketuksesi tuntuisi.Et voi koskaan tietää miten syvästi tunnen.

• Allekirjoittanut

Tuohan kuulosti tutulta ;) Allekirjoittanut nimittäin kirjoitti sen itse omasta päästään tänne muistaakseni viime keväänä! Mistäs se on nyt taas löytynyt?? ;)

• ruska

ihailen muotojasi ja suutelen sinua hellästi suutelen kaulaasi, nuolen kirkasta nestettä reijästäsi syntyy halu saada enemmän.. oma, rakas, ihana..kossupullo

• Ullakko

Leikin,leikin kännykällä,onhan se värinällä,naista ei mulla täällä,kännykkäkin pimpin päällä.Soita mulle 6 kertaa,muuta en tarvi tällä kertaa.

• Lepakko*

Hullujenhuoneella oli lääkärinkierros.Potilas Niukkanen istui huoneensa lattialla kattilankansi kädessä ja pärisi.Lääkäri kysyi;No mitä se Niukkanen tekee?Johon potilas:Ouluun tässä ajelen autolla.Lääkäri jatkoi kierrosta seinänaapuri Setälän huoneeseen.Mies istui huoneensa lattialla ja runkkasi perkeleesti.Lääkäri kysyi:Mitä se Setälä sitten tekee?No nussin Niukkasen muijaa kun Niukkanen on matkalla Ouluun.

• Mikä säteily, mikä iloinen hymy, mitkä silmät ja uskomaton vartalo, mikä äly..
      No, se minusta, mutta mitä sinulle kuuluu? :)

• LaikaQ

Olen aika huono näissä jutuissa, koska useimmiten keksin itse lennossa jotain pöhköä tai hempeetä, kun tahdon ihmisiä lähestyä. Mutta Tommy Tabermannia siteeraan ja kybällä myös allekirjoitan:

Hiuskarvaa vahvemmalla kahleella
      älkäämme suostuko yhteen vangittaviksi.
      Yksi ainoa hius, siihen kaunis solmu
      ja hillitön luottamus vapauden
      voimaan sitoa odottamattomasti yhteen.

• jenz

....Ehdoton rakkaus....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      91
      2110
    2. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      139
      2040
    3. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      337
      1773
    4. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      287
      1738
    5. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      189
      1327
    6. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      46
      1210
    7. Mukavaa maanantai päivää

Hyvää huomenta. 🐺❄️⚜️☕🧡
      Ikävä
      213
      1129
    8. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      104
      1128
    9. Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle

"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm
      Maailman menoa
      264
      1084
    10. Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...

...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös
      Maailman menoa
      306
      1079
    Aihe