Ihastunut?

Apua :)

Mun luokalla on yks tyttö johon olen ihastunut. Välillä hän katsoo minuun ja kun katson taikaisin hän kääntää päätään. Välillä "tuijotamme" toisiamme ja hän rupeaa nauramaan. Tänään esimerkiksi hän yhtäkkiä rupesi nojaamaan olkapääni päällä ja kysyi: "painoinks liikaa..." Ja halusi yhtäkkiä ottaa kuvan kanssani. Onko olemassa mahdollisuus että hän olisi ihastunut minuun?(:

9

153

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole rohkea

      aivan varmasti om ihastunut :D onnea !! ainut mutta saattaa olla että onko hän samanlainen kenenkään muun kanssa? jos ei se on sata varmaa mutta jos on niin se on aika fifty sixty ;)

    • Apua :)

      En ole ainakaan nähtyt että hän olisi samanlainen muitten seurassa :/

      • Cursed Love

        Tuo kuulostaa ihan siltä, että hän on kiinnostunut sinusta! Onnea! ^^


      • Apua :)
        Cursed Love kirjoitti:

        Tuo kuulostaa ihan siltä, että hän on kiinnostunut sinusta! Onnea! ^^

        Kiitos! :D
        Ja sit ois viel kysymys et mitä tarkoittaa se kun tyttö pyytää sinua näyttämään habasi :d


      • Apua :)
        Apua :) kirjoitti:

        Kiitos! :D
        Ja sit ois viel kysymys et mitä tarkoittaa se kun tyttö pyytää sinua näyttämään habasi :d

        Onko mitään keinoa miten saisin salamyhkäisesti selville että tykkääkö hän minusta? :)


    • Apua :)

      Voisko joku nyt auttaa :D miten voisin lähestyy sitä ja mitä se tarkottaa kun tyttö pyytää poikaa näyttämään lihaksiaan?

      • ei mitää salamyhkää

        Kysy siltä suora kysymys. Kenestä sä tykkäät?


    • auttava käsi

      Sun pitää näyttää sille onko sulla lihaksia ;)

    • no joo...

      Ite oon ihastunu yhtee tyttöö eri koulus.ollaa oltu kakkosella samalla luokalla.oon nyt seiskalla ja nähtii viimeeks perjantaina ku se meni viereiseen luokaan(vissii jotain tehtäviä tekemään.tunnin loputtua nähtii siin käytäväs.että sillee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe