Ihastunut mutta ujo

ujo poika

Olen 16v poika ja tosi ihastunut yhteen tyttöön koulussa. Ongelma on se, että olen tosi ujo. Se on yleensä välitunneilla yksin eli sitä ois helppo lähestyä, mutta en ole kuitenkaan pystynyt. Tänään rohkaistuin sen verran, että muka kysyin siltä läksyjä. Siihen se sitten jäi. Ajattelin, että kysyisin siltä, tykkääkö se olla uudessa koulussa tai mitä kursseja sillä on? En kuitenkaan pystynyt. En vaan saa suutani auki. Jollekin muulle tämä ei olisi ollenkaan vaikeaa, mutta kun on liian ujo niin minkäs teet. Ujous on perseestä!
Siispä pyydän vinkkejä tytöiltä ja pojilta. Miten lähestyä sitä? Miten aloitan keskustelun (en kehtaa enää uudestaan kysyä läksyjä)? Mistä puhuisin sille (mistä tytöt tykkää jutella)? Ja erityisesti ,mistä saisin rohkeutta mennä juttelemaan sille? Kiitos.

11

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku poika

      Jos kuljet pyörällä kouluun niin mulla vois olla ratkaisu.

      • ujo poika

        Yleensä kävelen kouluun, mutta voin kyllä pyöräilläkin jos on tarve.


      • mikä syynä
        ujo poika kirjoitti:

        Yleensä kävelen kouluun, mutta voin kyllä pyöräilläkin jos on tarve.

        miks oot ujo, onko pieni vehje vai mikä? vai ootko ruma tai läski?


    • joku poika

      Jos sun ihastuksella loppuu koulu samaan aikaan ku sulla ja se kulkee pyörällä itsekkin samaan suuntaan niin kysy siltä että haluisko se mennä kotiin samaa matkaa niin voit sillon sanoo sen. Onnea vaan. :-D

    • ujo poika

      Joka päivä loppuu eri aikaan koulu:( ja se kulkee varmaan eri suuntaankin. Mutta kiitos kuitenkin:)

    • (Omppu)

      voisit kijottaa se penaaliin lappuja "rakkausrunoja" ja T: salainen ihailija "mä tein niin ku mul oli samallainen ongelma" =)

      • tyttö 16

        Noi laput ois vaan säälittävii 16 vuotiaalt -_-


    • Horni brother

      Edes internet explorer uskaltaa pyytää sinua pistämään se oletus selaimeksi, niin kyllä säki uskallat pyytää sitä ulos.

    • -tyttö

      Mulla oli sama tilanne ihan vähän aikaa sitten, mut sit mä vaan keräsin kaiken rohkeuteni (jota ei todellakaan ole paljon) ja menin puhumaan mun ihastukselle. Ennen, kun uskalsin lähestyä sitä, jännitti ja sattu niin paljon, et oisin voinu vaikka pyörtyy, mutku sanoin vaan moi ja se vastas niin kaikki se jännitys vaan hävis. Suosittelen oikeesi yrittämään, koska muuten et voi saavuttaa mitään voin kokemuksesta sanoo ja te molemmat ootte ihmisii, niin kyllä se tyttö ymmärtää et sua voi jännittää. Toivottavasti oikeesti uskallat ja tsemppii tosi paljon!:)

    • 14vee tytsy

      No jos se kerran on välil yms. yksin no mee ihmeessä! Must ois ainaki ihan tosi mukava jos joku poika tulis juttelee ihan muute vaa! Tytöt tykkää!! ;)

    • raastaataas

      treenaa ja mieti tarkkaan mitä aiot sanoa

      itel ainakin psyykkaan itteeni siihen näin mutta varo saattaa viedä yö unet kokemuksella...
      ite ens vklp koitan tätä mutta varmaan muija lopettaa koko tän hetkisen kaveri suhteen kun sen erosta ei oo kauaakaan mutta veikkaan että 5/100 mahiksilla saan toivotun vastauksen mutta tosiaan varautunu aika hyvin muuhun vastukseen... mutta tää on pakko saada julki ellei se oo sitä jo tajunnu saan sen sitten pois rinnasta eikä tarvi vittuuntua enää ittelle että en sanonut mitään...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      311
      2834
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2193
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      82
      1643
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1233
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe