miks mun sims 2 ei pysty rakentaan uutta seinää tai mitään?? onks pelissä vika?
help meeee!!!!!
10
827
Vastaukset
- .....
mutta jos sinulla on siinä no-cd crack, niin siinä on edelleenkin vika
ja seuraavalla kerralla voisit hieman panostaa enemmän tohon otsikkoon, vaikka edes sen verran että siitä ilmenisi ongelman aihe, ettei tarvitsisi turhaan lukea kysymyksiä samasta ongelmasta uudelleen ja uudelleen- Jessie
Samaa mieltä, panostakaamme tästä edes otsikkoon.
Netistä ladattujen pelien kanssa on ollut rakennus vaikeuksia, tai sitten tosiaan sinulle ei ole ollut cd:eetä. muuta en osaa sanoa.. - .....
Jessie kirjoitti:
Samaa mieltä, panostakaamme tästä edes otsikkoon.
Netistä ladattujen pelien kanssa on ollut rakennus vaikeuksia, tai sitten tosiaan sinulle ei ole ollut cd:eetä. muuta en osaa sanoa..ladatuissakin peleissä kyllä toimii rakennus kunhan ei asenna no-cd crackiä, jota ne eivät edes tarvitse
jos asentaa no-cd crackin ihan kaupastakin ostettuun peliin niin siinäkään ei rakennnus toimi yhtään sen enempää.. - moonflow88
..... kirjoitti:
ladatuissakin peleissä kyllä toimii rakennus kunhan ei asenna no-cd crackiä, jota ne eivät edes tarvitse
jos asentaa no-cd crackin ihan kaupastakin ostettuun peliin niin siinäkään ei rakennnus toimi yhtään sen enempää..kiitos.. mä koitan jos toimis iolman sitä.. ja panostan otsikkoon seuraavalla kerralla xD
- moonflow88
se ei toimi mul ollenkaan koko peli ilman no-cd crackkiä... miten mä saan sen toimiin????
- .....
moonflow88 kirjoitti:
se ei toimi mul ollenkaan koko peli ilman no-cd crackkiä... miten mä saan sen toimiin????
että mistä se herjaa?
mikä versio? siis onko kysees se 4 .mdf tiedostoa sisältävä?
itse ainakin toimii mounttaamalla ykköscd virtuaaliasemassa
kokeile vaikka asentaa se ihan uusiks ..... kirjoitti:
että mistä se herjaa?
kokeile vaikka asentaa se ihan uusiksJos oot siis ladannu pelisi tai jotain ja jos käytät Daemon Toolssia niin avaa sillä se ykkös cd ja sit vaan meet peliin. Mulla näin.
- moonflow88
lammas-jr kirjoitti:
Jos oot siis ladannu pelisi tai jotain ja jos käytät Daemon Toolssia niin avaa sillä se ykkös cd ja sit vaan meet peliin. Mulla näin.
kyl mä oon käyttäny daemon toolssia... se ei vaan toimi.. täytyy koittaa uudestaan..
- moonflow88
..... kirjoitti:
että mistä se herjaa?
kokeile vaikka asentaa se ihan uusiksmul ne on image muodossa.. kuuluko ne olla imagei?
- .....
moonflow88 kirjoitti:
mul ne on image muodossa.. kuuluko ne olla imagei?
image muotoja on monia, kuten .bin, .img, .iso, .nrg, .mdf
kokeile ny et yksinkertaisesti asennat uusiks sen, mounttaamalla daemon toolsilla
yleensä pelian mukana tulee .nfo tiedosto joka sisältää tiedot pelistä sekä ohjeen miten sen saa toimimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969