help meeee!!!!!

minä vaaaaaan

miks mun sims 2 ei pysty rakentaan uutta seinää tai mitään?? onks pelissä vika?

10

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      mutta jos sinulla on siinä no-cd crack, niin siinä on edelleenkin vika

      ja seuraavalla kerralla voisit hieman panostaa enemmän tohon otsikkoon, vaikka edes sen verran että siitä ilmenisi ongelman aihe, ettei tarvitsisi turhaan lukea kysymyksiä samasta ongelmasta uudelleen ja uudelleen

      • Jessie

        Samaa mieltä, panostakaamme tästä edes otsikkoon.

        Netistä ladattujen pelien kanssa on ollut rakennus vaikeuksia, tai sitten tosiaan sinulle ei ole ollut cd:eetä. muuta en osaa sanoa..


      • .....
        Jessie kirjoitti:

        Samaa mieltä, panostakaamme tästä edes otsikkoon.

        Netistä ladattujen pelien kanssa on ollut rakennus vaikeuksia, tai sitten tosiaan sinulle ei ole ollut cd:eetä. muuta en osaa sanoa..

        ladatuissakin peleissä kyllä toimii rakennus kunhan ei asenna no-cd crackiä, jota ne eivät edes tarvitse

        jos asentaa no-cd crackin ihan kaupastakin ostettuun peliin niin siinäkään ei rakennnus toimi yhtään sen enempää..


      • moonflow88
        ..... kirjoitti:

        ladatuissakin peleissä kyllä toimii rakennus kunhan ei asenna no-cd crackiä, jota ne eivät edes tarvitse

        jos asentaa no-cd crackin ihan kaupastakin ostettuun peliin niin siinäkään ei rakennnus toimi yhtään sen enempää..

        kiitos.. mä koitan jos toimis iolman sitä.. ja panostan otsikkoon seuraavalla kerralla xD


      • moonflow88

        se ei toimi mul ollenkaan koko peli ilman no-cd crackkiä... miten mä saan sen toimiin????


      • .....
        moonflow88 kirjoitti:

        se ei toimi mul ollenkaan koko peli ilman no-cd crackkiä... miten mä saan sen toimiin????

        että mistä se herjaa?

        mikä versio? siis onko kysees se 4 .mdf tiedostoa sisältävä?

        itse ainakin toimii mounttaamalla ykköscd virtuaaliasemassa

        kokeile vaikka asentaa se ihan uusiks


      • ..... kirjoitti:

        että mistä se herjaa?

        mikä versio? siis onko kysees se 4 .mdf tiedostoa sisältävä?

        itse ainakin toimii mounttaamalla ykköscd virtuaaliasemassa

        kokeile vaikka asentaa se ihan uusiks

        Jos oot siis ladannu pelisi tai jotain ja jos käytät Daemon Toolssia niin avaa sillä se ykkös cd ja sit vaan meet peliin. Mulla näin.


      • moonflow88
        lammas-jr kirjoitti:

        Jos oot siis ladannu pelisi tai jotain ja jos käytät Daemon Toolssia niin avaa sillä se ykkös cd ja sit vaan meet peliin. Mulla näin.

        kyl mä oon käyttäny daemon toolssia... se ei vaan toimi.. täytyy koittaa uudestaan..


      • moonflow88
        ..... kirjoitti:

        että mistä se herjaa?

        mikä versio? siis onko kysees se 4 .mdf tiedostoa sisältävä?

        itse ainakin toimii mounttaamalla ykköscd virtuaaliasemassa

        kokeile vaikka asentaa se ihan uusiks

        mul ne on image muodossa.. kuuluko ne olla imagei?


      • .....
        moonflow88 kirjoitti:

        mul ne on image muodossa.. kuuluko ne olla imagei?

        image muotoja on monia, kuten .bin, .img, .iso, .nrg, .mdf

        kokeile ny et yksinkertaisesti asennat uusiks sen, mounttaamalla daemon toolsilla

        yleensä pelian mukana tulee .nfo tiedosto joka sisältää tiedot pelistä sekä ohjeen miten sen saa toimimaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe