Maatalon poikan. 50v. kuoli alkoholin ja lääkkeiden nauttimisen yhteisvaikutuksesta. Olen hänen nuorempi veljensä.
Näin unen veljestäni. Hän tuli keittiöön. Oli nuorempi kasvoiltaan ja pidempi kuin eläessään, ryhtinsä hiukan kumara.
Oli hyvä päästä sieltä lomalle, otti vesisangosta kauhalla vettä ja joi halukkaasti.
Hänen kuoltuaan kotitalossa alkoi tapahtumaan erikoisia asioita. Lankapuhelin, joka oli piirongin laatikossa, alkoi soimaan usean eri henkilön kuulemana.
Kun matkapuhelimet yleistyivät, lankapuhelinasiakkuus purettiin turhana kun talokin oli autiona. Talossa väliaikaisesti yöpyjille näitä "soittoja" suunnattiin.
Kerran yöpyessäni talossa pitemmän aikaa koin kauhunhetkiä, kun lukituista ovista huolimatta raskaat askeleet ja hengäsyneen miehen äänet johtivat talon yläkertaan.
Nukuin kamarissa. Sen takana oli eteinen, josta ovet eteisen viidelle ovelle ja yläkertaan, jonne raskasliikkeinen rymistelijä meni.
Menin aamulla metsänraivaukseen uskaltamatta mennä katsomaan näkyisikö yöllistä sisääntulijaa. En uskaltanut, koska sydämeni ei ole vahva.
Olin pelännyt jo yöllä niin hirveästi, että oli ihme, etten saanut sydäntilttiä. Ovet olivat aamulla edelleen lukitut.
Mistä nämä usean ihmisen kokemat oudot tapahtumat voisivat kertoa? Kylällä asuva luottomiehemme jäi yöksi taloon. Hän joutui pakenemaan yöllä hysteerisenä pelosta kokiessaan hyvin pelottavan tapahtuman. Mies eristäytyi muista ihmisistä loppuiäkseen.
Mistä tässä oikein kysymys?
5
417
Vastaukset
- henget pois
No talossa liikkuu häiriöitä aiheuttava henkin/henkiä. Rukoikaa isä meidän rukous aj tejtää 3 ristinmerkki lattiaan.Puhukaa ääneen ja sanokaa että hengen kuuluu siirtyä valoon eikä jäädä maan piiriin. Tai jos henget jäävät tai käyvät-talossa olijoita ei HÄIRITÄ! Säännöt on oltava.Pyytää suojelusenkelin siunausta talossa ollessanne.
- .......
Mihin taikaoppiin tuo loitsu kuuluu?
- outoa
Vaistosin, että vanhemman veljen henki talossa liikkui. Lakkasin pelkäämästä kun tuo selvisi. Hän oli kätevä harrastelijarakentaja.
Jostain syystä aloin rakentelemaan samanlaisia projekteja kuin hänkin eläessään. Miten nyt osaat, kysyi nuorempi, elävä veli samanlainen tumpelo kuin itsekin olen.
Ehkä edesmennyt veljemme auttaa, virnistin. Ihan selvästi sen tunsin, vaikken siitä muille puhunut, mutta se varmuus auttamisesta jäi. Tunnen sen yhäkin - eläpäs ny..
....... kirjoitti:
Mihin taikaoppiin tuo loitsu kuuluu?
Ei ole mitään harhaoppia rukoilla Isä meidän -rukousta. Loitsut kuuluu satuihin ja shamaaneille,.
- Anonyymi00005
Köyhän halvin huvitus
on vilkas mielikuvitus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933641Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292393Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34901- 44831
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30810Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5779- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87686