idiootit koiranomistajat

kyllästynyt

Mikä helvetti siinä on että niitä koiria ei osata piettää kaupunki alueella kiinni remmissä, varsinkaan jos ei niitä pystytä hallitsemaan! Valkonen buldoggi juoksi taas minua ja koiriani kohti yksinään ja huutaessani omistajalle että ottaisiko hän koiran kiinni saan taas haista vitut ja hanki itsellesi elämä-virret vanhemmalta paskantärkeältä emännältä. Tällä kertaa en enää niellyt tätä kaikkea paskaa vaan vastasin metsään niinkuin sinne huudetaan ;)

11

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vittuuntunut

Tuota saa kyllä ihmetellä, kuten sitä että mikä helevetti siinäkin on ettei niitä oman koiran paskoja voi korjata pois?! Ei ole niin saatanan vaikeaa - oikeasti - ja omasta kokemuksesta voin tämän kertoa, koska korjaan oman koirani paskat pois ja kuskaan roskiin - helppo homma! Kukahan vittupää on nyt Heinäpäähän muuttanut ja paskattaa koiransa Aleksanterinkadulle Puistokadun ja Tarkka-ampujankadun väliselle pätkälle? Vituttaa kun ei omaa koiraa pysty kuselle päästämään puitten juurelle, ettei se astu paskaan. Oikeasti - jos sen koiran ottaa, siinä mukana tulee monenlaisia vastuita ja yksi niistä on se, että ei sotke paikkoja paskaan vaan siivoaa jätökset. Toinen on se, että pitää sen kytkettynä ettei se aiheuta vaaratilanteita toisille koirille tai ihmisille. Miksi pitää olla niin saatanan leväperäistä touhua, eikä voi ottaa huomioon muita? On kai se nyt itsestäkin kivempaa pystyä kulkemaan koirineen tuolla ilman että tarvii koko ajan väistellä paskoja, vai tykkääkö nämä vastuuttomat tollot jostain kakkaleikeistä? Vituttaa kun näitten takia kaikkien vastuullistenkin koiranomistajien maine on pilalla ja ihmiset mulkoilee vihaisesti kun koiran kanssa liikkuu, vaikka itse toimii kaikkien sääntöjen ja lakien mukaan.

• kyllästynyt

^ nyt osuit enemmän kuin naulan kantaan! meillä hankittu ihan designer pusseja että on mukava keräillä omien koirien kakat :) puskaradio on kertonut että eräällä pariskunnalla on amstaffeja useampi eivätkä keräile ikinä kakkoja. on tullut huomattua itsekkin. kyllä suuremmalta osalta sais koirat ottaa pois.. vastuutonta

• niijustiinsaet

Näitä taukkeja riittää. Itse koiran omistaja monesti saanut sanoa että pidähän koira hallussa. Minä sen verran iso ja ruma mies että ovat aika vilkkaa livahtaneet sivuvasemmalle pannasta koiraa kiinnipitäen. Huomatkaahan että suurin osa meistä koiran omistajista on ihan hyviä mutta joukkoon mahtuu aina tolloja kuitenni.

• niisku3

Entäs sitten ne nuijat jotka paskottaa koiransa kielletylle alueelle? Kun nimenomaan on kieltokyltti juuri tämän paskomisen vuoksi. Mitä idiotismiä tämä on? V......lut saa päällensä kun asiasta mainitsee. Mulle ei riitä se että ne shaibat kerätään tältä kielletyltä alueelta. Vaan se ettei ikinä enään tarvitsisi nähdä ketään urpoa koiraansa paskottamassa alueella. Kyllä se narun päässä oleva kaksijalkainen voisi sen verran fiksu olla, että ohjaisi koiransa muualle!!!

• kyllästynyt

Totta turisette. Koomisinta tässä tapauksessa vielä oli että kun pyysin naista kytkemään tilanteen lopuksi koiran kiinni sillä koira seurasi meitä ja väkisin nuuskutti tunkeilevasti koiriani, käski hän MINUN poistua paikalta! Uskomatonta

• Nähty

Sitten nämä ääliöt jotka vetävät hihnasta, että koira ei pääse jatkamaan matkaa kun kyttäävät naapureiden ja muidenkin ikkunoita jos näkys jotain mielenkiintoista hätä tapauksessa riittää tontille tuijottelukin uteliaisuuteen ,käyttävät koiraa alihintaan.

• Pyörätien käyttäjä
        Nähty kirjoitti:

Sitten nämä ääliöt jotka vetävät hihnasta, että koira ei pääse jatkamaan matkaa kun kyttäävät naapureiden ja muidenkin ikkunoita jos näkys jotain mielenkiintoista hätä tapauksessa riittää tontille tuijottelukin uteliaisuuteen ,käyttävät koiraa alihintaan.

Olisiko mitenkän mahdollista Pitkäkankaan hevosihmiset kerätä hevosen ulosteet pois pyörätieltä??? Lämpimästi Teitä kiittäen Pitkäkankaan asukas, kengät hevosen ---ssa

• roseinthedimension

Meillä joku paskottaa koiraansa lasten leikkipihalla :( Sama juttu tuttavani pihapiirissä. En todellakaan ymmärrä miten kerääminen on niin hankalaa, kun naapuritalon kakkosluokkalaisellakin on pussi mukana, kun ulkoiluttaa sellaista minikoiraa (mitä rotua lienee).

• Ärsyttävää on

Samaa olen nähnyt joka vuosi ja koiran paskaa on saanut lapioida myös oman tontin rajoilta ja mitään pahaa en ole näille koiranomistajille saatika muillekaan tehnyt.

Ei ne paljon ajattele.

• On olemassa sellaisiakin koiraihmisiä, jotka keräävät koiriensa jätökset poikkeuksetta pois. Koirien jätöksille tarkoitetut roskikset vaan tahtovat olla täysiä ainakin keväisin ja niihin päätyy kyllä muitakin roskia, mikä on ihan ok. Pizzalaatikosta lähtien. Toki sekin on parempi kuin se, että roiskat nakataan pientareelle.

Paljon liikkuvana näkee monenlaista.
      Ja ei, minulla ei ole koiraa eikä muitakaan kotieläimiä.

• Niin...

Olen tuo samainen "vittuuntunut" joka tähän ensimmäisenä vastasi. Omistan koiran itsekin (kuten varmaan selväksi kävi) ja kerään sen jätökset aina. Puistoissa olevat roskikset on liian pieniä ja yleensä täynnä, jos sinne yksi pitsalaatikko tungetaan. Sinänsä kuitenkin hyvä, että roskat laitetaan roskiin, eikä jätetä pitkin nurmikkoa kuten monet tekevät... Se ihmetyttää että osa puistoissa olevista roskiksista on talvisin pois käytöstä (niihin ei laiteta muovipusseja) joten talvella roskiksia on vielä vähemmän kuin kesäisin. Koiran kakkapussit saa laittaa myös taloyhtiöiden sekajäteastioihin. Tämä tiedoksi niille jotka sanoo että "keräisinhän minä, mutta kun..." - ja parempi vaikka pussittaa se sonta ja nakata ojan pohjalle jos ei tosiaan ole roskiksia lähellä, kuin jättää muiden haitoksi ja tallottavaksi ja pyöränrattaissa levitettäväksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      519
      4342
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3471
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2292
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      476
      2169
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      86
      1486
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1363
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1281
    8. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      102
      1276
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      64
      1188
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1134
    Aihe