Johtajatarta berciiceen.

Paavo L

Elettiin vuotta 2014 kuumaa heinäkuuta. Työskentelin silloin kunnalla apumiehenä kaikenlaisissa kunnan tehtävissä. Viimeisio päiviä hellekuusta vaihtelin liitutauluja ala-asteelle. Olin lopettamasillani työvuoroani, kun kuulin korkokenkien kopinasta jonkun naisen lähestyvän luokkaa, jossa olin porannut uuden taulun seinään.
Tunnistin naisen upeasta perseestä jonka kyyläsin avoimesta ovesta hänen astellessa käytävällä luokan ohitse. Kuulin askleiden pysähtyvän ja kiihoittavan huokailun kuuluvan käytävältä. Hiippailin kurkkimaan luokan oven raosta olisiko jotain mukavaa nähtävää ja kalukin heräili jo pelkästä jännityksestä puoli stondikseen. Nojauduin eteenpäin ja tiukaksi käynyt haalari puristi isoa vatsaani todella epämieluttävästi, mutta pakko oli kyyristyä etten paljastaisi itseäni. Vaivani todellakin palkittiin kun näin kauniit pakarat puoliksi paljaan naisen kyyrityessä juomaan vesiautomaatista vettä ja hikinen hoikka nainen oli ruskettunut mukavasti siten että takapuolesta erotti bikinien valkeat rajat. Nainen lopetti huokaisten juomisen ja suoristautui. Pakarat piiloutuivat kuin teatteri esiliina laskeutui hame takaisin peittämään upeat kannikat. Nainen huokaili ja jatkoi matkaansa kohti johtajan huonetta. Huomasin miten pieni kaluni sojotti haalareissani kivikovana. Nappasin siitä tukevalla nyrkkiotteella kiinni ja vatkasin kaluani naisen korkokenkien kopinan tahdissa. kop kop kop kop... kunnes lihava vartaloni vavahteli ja tunsin kuinka märkää tuttua tavaraa pursui kovasta pienestä kalustani käsilleni. Pyyhin käteni haalareiden sisään ja napitin vaivalloisesti liian pieneksi jääneen työpukuni napit kiinni ja manailin mitä tuli tehtyä. No nainen oli poissa ja taulut paikallaan joten päätin itsekin lähteä onnellisesti viikonlopun viettoon. Olin ostanut jo kaapin täyteen kaljaa ja seksiseuraakaan ei tarvinnut lähteä äskeisen runkkaustuokion johdosta päätin viettää rauhallisen kalsarikänni illan kotona. Hyppäsin polkupyörän selkään ja aloin verkkaisesti polkea kohti kotia. Tuulen vire hellitti helteistä ahdistusta ja juuri kun poistuin koulun portista ulos kuulin takaviistosta poikaporukan korkkailevan perjantaipullojaan ja joku huusi muiden naurun säestyksellä ai että kun saisi joskus panna koulun johtajatarta berciiceen.

0

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

        Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
        Maailman menoa
        398
        1575
      2. Minua itkettää tämä tilanne

        Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
        Ikävä
        105
        1298
      3. Miksi koulut pakottavat

        Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
        Maailman menoa
        117
        1235
      4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

        Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
        Maailman menoa
        168
        1186
      5. Mitkä oli suurimmat

        Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
        Ikävä
        44
        997
      6. Minulla oli tunteita

        Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
        Ikävä
        63
        906
      7. Se katse silloin

        Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
        Ikävä
        32
        826
      8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

        Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
        Maailman menoa
        91
        824
      9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

        Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
        Suomi24 Blogi ★
        0
        820
      10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

        8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
        Maailman menoa
        176
        726
      Aihe