En jaksa enää olla äitipuoli

äitipuolen purkaus

miten talo jaetaan? Tää on miehen talo enkä omista tästä mitään muuta kun sisutuksen, tapetit ja lattian, ja ikkunat! Mun sisutussuunnitlema ja materiaalit, uudet ikkunat ja parketti. Mies ei maksa mitään kun ei kuulemma ole kuitteja.
Saako sen kakarat mun maksamat upeat sisustustarvikkeet tosta noin vaan?
Lellityt tenavat ottaa niin paljon päähän, ettei vaaranna omien lasten elämää moisilla hulluilla kakaroilla, jotka sotkee kaikki. Huonoa esimerkkiä en halua omille lapsille, jotka ovat erittäin ihania nuoria ihmsiä, täällä tulee hulluksi.
Lähden huomenna, ja lasku tulee perästä. Autokin on mun puoleksi.
Tideän että laspille tulee ikävä mua, mutta en vaan jaksa nitiä. Olin hyvä kasvattaja ja autkoriteetti, mutta rajansa kaikella. Exän vika, hänellä sormet pelissä. Ikinä en ole sitä akkaa haukkunu ja pahaa sanaa sanonu siitä valaasta, mutta hän on yksi piru. Kyllä mies tulee kaipaamaan ja lapset kanssa, mutta nytpä saavat olal mitenhaluaa, en enää jaksa.
Äitipuolen mitta tuli täyteen, turha vaatia takasin, olinheille kuin äiti parempikin, nyt näketä etteivät tule toimeen ilman mua. Naurattaa hähäää... ikkunat vien kyllä mennessäni. Ja auton. Ja parketin.

10

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuinka kauan

Kuinka kauan oot tätä kestänyt?Vuosia/kuukausia?

• vuodesta 2004.

10v.

• Hihihiihhhiiii

Toi autkoriteetti, oli hyvä, nauroin vedet silmissä....

Kirjoittamaan opettelevat harjoittelevat provoilemalla, - mikä ettei, jos se on ainoa viihdyke.

• katrinna

Niin se vaan on. Kannattaa ajatella itseään kun on niitä omia ja toisen lapsia. kaikki mitä maksat pitää laittaa ylös ja kuitit siitä. Koskaan ei tiedä mitä sattuu, ero, kuolema jne..
      Sanon tämän kokemuksesta. Minulla ei ole lapsia mutta miehellä on. En ole sen kummemmin ajatellut itseäni ja maksellut miehen laskuja yms.. Kaikki on miehen nimissä ja itse alan olla kohta tyhjätasku.
      Miehen lapsien kanssa on hyvät välit mutta harmittaa kun en ole ajatellut itseäni ollenkaan. Muita vain.
      Turha mun on valittaa koka itse olen tieni valinnut mutta neuvoisin kyllä muita tekmään toisin. Aina kannattaa pitää itsestään huoli ja omasta parhaastaan kun se päivä saattaa tulla että olet ihan tyhjän päällä.

• äitipuoleksi kohta

Minä olen myös kasvattanut miehen lapset kun äitinsä on niin laiska. Rahat kelpaa muttei mitään tee lasten eteen. Kovasti yrittää meistäni iskeä takasin, mutta ei saa ei kiusallakaan en eroa. Yritämme adoptoidan nämä lapset meille, jotta saisivat hyvän nuoruuden meillä, olen niin lapsirakas että voin hyvin kuvitella olevani äiti isommillekin lapsille, ja uskon että exä vielä kiittää ja arvostaa minua, kunlapset ovat normalisoituneet ja isoja. Nyt ovat vähän idiootteja.

• En lähtisi exää

syyttelemään joka-asiasta. Oikean ratkaisun teet, jos vain pakkaat kamasi ja lähdet. Lasten elämää on turha enempiä sotkea. En pystyisi/haluaisi itsekään koskaan olla äitipuoli, mulle riittää omat lapset. En voi muutenkaan sietää vieraiden kakaroita.

Olen mielummin yksin, kuin ottaisin miehen, jolla on jo lapsia.

• joka toinen kk tulev

Minä en syytä, sanon vaan miten asiat ovat. Miehenexä se käyttäytyy kuin aasi ja haukuu ja syyttelee.
        Puhuimme miehen kanssa monta tuntia miten teemme, ja päätimme vähentää hänen lsten tuloa meille, koska minä en voi silloin hyvin, ja se on miehelle eirräin tärkeää että minulla on kiva olla ja tuntisin oloni mukavaksi.
        Menemme kahdestaan kerran kuussa kylpylään ja matkustamme vain omien lasten kanssa emme ota ylimääräisiä mukaamme. Se on parempi kaikille, ei tule turhaa riitaa. Minä saan lomaill arauhassa ja lapset saavat mellastaa ja riehua kotona.

• ........

Niin mitä jos miehesi sanoo ettei sinun lapset tule yhtään useammin kuin hänenkään lapset???

• Lissu-ukolle

Olipa viihdyttävä avaus...kirjoitusvirheineen kaikkineen.

• .....

Minä en koskaan rahoittaisi remonttia jonkun toisen omistamaan asuntoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe