AUTTAKAA!!!

suru3

Tää 0n ihan kamalaa!Mulla 0n kaksi hiirtä,ja mun kaverilla myös.Mun kaverin t0inen hiiri j0tenkin pääsi karkaamaan terraari0sta,ja sillä mun kaverilla 0n kaksi kissaa.Se hiiri lymyili n0in päivän j0ssain kaverin k0t0na,kunnes sitten k0k0 kaverin perhe alk0i etsiä hiirtä.Sitten hu0mattiin että se ei edes 0le siellä,me pelkäsimme että j0ku kiss0ista 0n tappanut ja syönyt sen.Mutta 0nneksi niin ei tapahtunut.Mutta silti tapahtui j0tain kamalaa.Saimme selville (naapurilta)että hiiri 0li vieraillut naapureiden k0deissa,ja se tark0itti sitä että se 0li päässyt rappuun.Kysyimme j0kaiselta naapurilta,että 0nk0 hiirtä näkynyt,vain yksi 0li nähnyt hiiren,ja heittänyt rappuun:(Etsimme sitä mutta emme löytäneet sitä.Sitten l0pulta saimme tietää suru uutisen,se 0li ku0llut.Näimme sen kaverin viereisellä pihalla,viimeistä kertaa mutta se 0li ku0llut.Se löytyipuskan vierestä verisenä:´(Ja t0inen suru uutinen 0n se että minun naaras hiireni synnytti viikk0a myöhemmin ensimmäisen pentueensa.Mutta vain kaksi yhdeksästä pennusta syntyi el0ssa.Ja naaras hiireni ku0li pentujen syntyessä.Mutta kaksi el00n jäänyttä pentua kuitenkin selvisivät ja 0vat tälläkin hetkellä 3 viikk0isia.Ja t0della hyvässä kunn0ssa.Eli ne selvisivät:DKiit0s teille j0tka jaks0itte lukea tämän!

0

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
        Suomalaiset julkkikset
        7
        3037
      2. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
        Ikävä
        166
        2812
      3. Isosisko ajoi 1 vuotiaan kuoliaaksi Tyrnävällä, olivatko Lestoja ?

Eikö tämä laiton lahko voitaisi jo julistaa täysin rikolliseksi ja kieltää laissa, kuten kaikki muukin vahingollinen lopetetaan ? Tämä lapsia tuhoava
        Maailman menoa
        89
        2173
      4. Ohhoh! Michele Murphy-Kaulanen hämmentää vauvauutisella - Totuus on hieman toisenlainen!

No nyt on aikamoinen "vauva"! Michele Minttu Murphy-Kaulanen on jakanut Instassa "iloisen perhetapahtuman". Lue juttu ja katso kuvat: https://www.su
        Kotimaiset julkkisjuorut
        15
        1667
      5. Kuu kaipaa tähtiään...

mutta nalle kaipaa tähtisilmäänsä vielä enemmän. Runoa ei täksi illaksi viel ole, mut toivottavasti pidät tästä laulusta :) olen vähä epävarma onko tä
        Ikävä
        171
        1002
      6. Kerran vielä...

Minä tiedän ja sinä tiedät...Anteeks omasta puolesta🤗... toivon oikeasti sulle kaikkea hyvää, vaikka viisaasti et toiminutkaan, mutta mä alan olla ta
        Ikävä
        53
        971
      7. Sanna on aivan sekaisin Venäjästä, auringonpistosko?

Sannan mielestä tavallinen venäläinen ei saisi matkustaa Euroopassa ja käydä katsomassa nähtävyyksiä. Tällä hetkellä hävettää olla suomalainen, niin t
        Maailman menoa
        241
        811
      8. Miksei Martinaa kutsuttu Leppilampi en häihin

Pelättiin varmasti että jos käyttää siellä "äidillisiä otteita" muihin vieraisiin tai nuolee jonkun miehen korvaa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        58
        800
      9. Kiira Korpi ja wanha Pekka

Järjenvastainen suhde, ei mitään tolkkua.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        32
        786
      10. Mies, kudoin sulle villahaalarin

Sellasen kirjavan, jossa on huppu ja avattava lappu takalistossa. Laitathan sitten joka päivä sen töihin. ☺️
        Ikävä
        110
        737
      Aihe