Moi! Mulla on n. 2v uros kissa joka nyt pari päivää on ollut vähän outona. Aina kun hän alkaa kehräämään niin hän alkaa käkimään ihan kuin oksentaisi mutta aina nielaisee. Välillä herää kesken unien ja taas ihan niinkuin olisi oksentamassa mutta sitten nielaisee. Tänään kun yritti naukaista niin taas tapahtui sama. Ei edes halua kehrätä enään koska aina alkaa käkimään. Pitäiskö viedä eläilääkärille?
Oksentaa mutta ei oksenna
3
125
Vastaukset
- 9+1
Kissallasi saattaa olla nielussa vierasesine, kasvain tai vaikkapa tulehdus. Kyllä minä ainakin kissat vien heti vastaanotolle jos vähänkin epäilen että kaikki ei ole kunnossa.
Sinuna nyt ainakin soittaisin pieneläinvastaanotolle ja asiasta keskustelisin ennen kuin ne menevät viikonloppulomille ja sitten saatat ehkä joutua turvautumaan päivystävään konitohtoriin. - sano mun sanonenn
matoja
- naukumiina
Jos kissa alkaa oksentaa siitä ruokatorvesta nousevasta aineesta kuuluu sellainen pulputus, ettei voi erehtyä siitä onko oksennus on tulossa. Jos ei tuota vellovaa pulputusta kuulu niin kyseessä ei ole oksennus vaan jotain muuta, joka on tutkittava ellei mene nopeasti ohi.
Katso myös Youtubesta videoita esim coughing cat (yskivä kissa). Moni luulee yskimistä oksentamiseksi tai karvapalloiksi, mutta kyseessä voi olla astma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830