Sisareni Kristiinan kanssa

caapo

Meillä ei ollut saunassa ikä- eikä sukupuolijaottelua, mutta koska talomme sauna oli todella pieni, vanhempamme usein saunoivat yhdessä ja me sisareni Kristiinan kanssa sitten. Meillä olikin Kristiinan kanssa erityisen luontevat välit. Olimme kasvaneet yhdessä, olimme jutelleet kaiken maan ja taivaan väliltä, myös seksi- ja seurusteluasiat. Pidimme kovin toisistamme.

Olimme enemmän kuin kaverit. Kaverillekaan ei kerrota ihan kaikkea, mutta meillä ei ollut salaisuuksia.

Kristiina oli 16 vee, minä vuoden vanhempi. Eräänä päivänä hän tuli saunaan posliiniksi seivattuna. Kysyin, mistäpä moinen muutos johtuu. Kristiina kertoi, että hän oli ihastunut erääseen saman luokan poikaan ja halusi valmiiksi olla nätti ja söötti, jos romanssi johtaisi eteenpäin.

Hän oli nätti muutenkin, pituutta oli 180 senttiä, muodot olivat todella naiselliset ja saunan alastomuus paljasti, että täydelliset. Kristiinan rinnat olivat oikean kokoiset, kiinteät, eteenpäin suuntautuneet. Hänen tukkansa hulmusi luonnonvaaleana ja hän hymyili herttaisesti paljon.

Itseäni on vähän ujo mainita, mutta en minäkään ruma ollut, 190 senttinen, sporttisen näköinen, vaikken urheilua harrastanutkaan kuin sattumalta. Tyttöjen arvio minusta oli mairitteleva.

Pyysin Kristiinaa pyllistämään minuun päin, jotta sain peppuaukon ympäryksen sheivattua. Osa karvoista tuntui kasvavan vitunraosta, niin että jouduin käsilläni hiukan siirtämään syrjään isoja häpyhuulia, että sain kaiken huolellisesti sheivattua. Tulos olikin loistava.

"Voi kiitos! Kosketuksesi tuntui herttaiselta. Mitä voisin tehdä sinulle vastapalveluksi?" Sanoin, että minun oli koko ajan tehnyt mieleni työntää sormeni hänen kosteaan emättimeensä, mutten ollut ihan uskaltanut. "Voi, työnnä toki, mehän tunnemme toisemme niin hyvin, ettei edes lupaa tarvitse kysyä."

Työnsin sormeni hänen tiukkaan emättimeensä ja liikuttelin sitä siellä. Hän kiemurteli hetken nautinnosta, mutta sitten hän sanoi. että jos sormettaisin klittaa, se tuntuisi vielä ihanammalta. Niin hyväilin hänen klitoristaan, kunnes hän sai aivan ihanan orgasmin, moninkertaisen.

"Siinä oli vähän bonustakin, nyt olen sinulle taas velkaa. Aina siitä asti, kun rupesit sheivaamaan minulta, havaitsin, että kalusi oli tosi kovana. Olin muuten kovin otettu, että se oli kovana minun takiani. Olet kohtelias. Anna minun auttaa sinua laukeamaan, tarvitset sen."

Kristiina tarttui kaluuni, hieroi sitä edestakaisin, suuteli ja imi sitä. Olipa ihanaa. Lukesin käsittämättömän voimakkaasti.

(jatkuu)

24

17402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • caapo

      (jatkoa)

      "Seuraavalla kerralla tasoitamme, kun nuolen sinun ihanaa vittuasi," sanoin. "Ei käy, se tapahtuu nyt." Pyysin Kristiinan selälleen alalauteelle. Hän avasi pyytämättä jalkansa ja veti ne koukkuun. Nuolin hänen häpyhuuliaan, klitoristaan, työnsin välillä kieleni hänen emättimeensä ja taas leikittelin klitoriksella. Siinä meni varmaan pitkäänkin, mutta sitten hän laukukesi ja todella voimalla.

      Oli herkistävän suloista katsoa, miten Kristiina oli niin kaunis ja kylläinen. Hän vielä hetken päästä tarttui kyrpääni uudestaan, imi sitä ja runkkasi, niin että luulin olevani jossakin ihan muualla.

      Tulevaa yhdessäoloa ajatellen kysyin häneltä, käyttikö hän jo e-pillereitä, ei ainakaan ennen. Kristiina sanoi, ettei käyttänyt, mutta nyt pian saamaan resepti, koska on jo selvä, mitä seuraavalla kerralla tapahtuu. Hän sanoi, että ajatus kumista, välttämättä laimentaa läheisyyden ja hertaisuuden kokemista, tässä hän on aivan samaa mieltä poikien kanssa.

      Niin oli sitten seuraava kerta. Emme juuri jännittäneet, koska tiesimme jo etukäteen, että työnnän kyrpäni hänen herttaiseen vittunsa. Se tuntui meistä molemmista niin ihanalta, ettei voi kuvitella, että jokin olisi ihanampaa.

      Tuli tietysti jutuksi, että voisimme olla yhdynnässä myös muulloin kuin saunasa. Sängyllähän se olisi vielä suloisempaa. Kristiinalla ei syntynyt luokkatoverinsa kanssa seurustelua, mutta sheivasin edelleen hänen vittunsa ennen suloista kokemista.

      Aikaa myöten meillä molemmilla syntyi tahollamme seurustelu, mutta edelleen olin Kristiinan kanssa silloin tällöin. Jopa nyt, kun olemme kumpikin naimisissa, meillä on hyvin herttaiset välit ja annamme sen myös täyttyä kerran kaksi vuodessa, kun tapaamme toisiamme.

    • caapo

      (jatkoa)

      Erityisen mieluisena muistuu reissu yhteiselle perintömökillemme Kristiinan kanssa. Vaimoni Juuli oli joutunut työmatkalle keskellä kesää. Kristiinan mies Pietu sanoi tulevansa sitten, kun Juulikin on palannut työmatkalta.

      Meillä oli siis Kristiinan kanssa koko viikko kahdestaan mökillä. Heti alkajaisiksi hän huuhtoi vittunsa ja näytti sitä minulle. Kyrpäni sai voimakkaan seisokin. Suutelin ja imin hänen elimiään, nuolin kielelläni pieniä häpyhuulia ja klitorista ja sitten työnsin hänen sisälleen. Olimme vähän aikaa ihan paikallamme, sitten liikutin kyrpää edestakaisin. Kristiiina ulvoi nautinnosta: "Voi, Caapo, tämä on niin ihanaa, että en osaa sanoakaan. Saan tuntea ihanan kalusi vitussani ilman minkäänlaista ohuttakaan kumia, joka erottaisi meitä. Tunne on aivan ihana."

      Laukesimme ja leikimme uudestaan, taas laukesimme ja leikimme uudestaan, kunnes saimme kolmannenkin orgasmin. Kristiina ryhtyi ruoanlaittoon ja minä saunan lämmitykseen. Kun sauna oli lämmin, kävimme saunomaan. Kristiina kysyi: "Muistatko Caapo, miten ensimmäisen kerran sheivasit minut? Nyt saat tehdä samoin."

      Pyysin siis hänet työntamään peppuansa oikein vahvasti minuun päin. Sain ajettua alaosan ja peppureiän ympäristön. Sitten siirsin taas hänen ihania häpyhuulia erilleen, jotta sain kaiken aivan puhtaaksi. Kyrpäni seisoi jo kipeänä. Työnsin sen suoraan Kristiinan emättimeen. Hän voihkaisi ja parkaisi. Ei mennyt kauan, kun saimme nauttia raivokkaasta yhteisestä orgasmista. Kyllä oli ihanaa.

      Koko viikko oli yhtä ihanuutta, tuskin kerkisimme syömäänkään, kun taas teki mieli seksileikkejä. Emme edes koko aikana pukeneet yläosaa enemmän, jotta olimme aina valmiina, kun toinen vain vihjasi.

    • caapo

      (jatkoa)

      Vaimoni Juuli ja Kristiinan mies Pietu tulivatkin samalla junalla. Ilmeisesti he olivat sopineet keskenänsä. Tuskin se olisi muuten niin kohdalle sattunut. Olimme sisareni kanssa heitä vastassa junalla. Annoin Juulille tervetuliaissuukon, samoin Kristiina Pietulle.

      Kun olimme mökillä, ei tarvinnut odottaa seksiherttailuun yötä. Tunsimme toisen parin sen verran hyvin, että saatoimme vuorotellen vetäytyä oman puolison kanssa. Naiset tekivät ruokaa ja me miehet pilkoimme puita, kannoimme vettä ja lämmitimme saunaa.

      Ruoan jälkeen menimme sitten saunaan. Tytöt olivat ruokaa tehdessään sopineet herttaisesta yllätyksestä. Saunassa he pitivät meille kiihoittavan masturbaatioesityksen. Olipa todellakin iloinen yllätys.

      Esityksen jälkeen Juuli otti puheenvuoron: "Ottaen huomioon, että te Kristiina ja Caapo tulette niin hyvin toimeen, me Pietun kanssa vähän ajattelimme, että jos teille sopii, niin voisin olla seksileikeissä myös Pietun kanssa, kun taas te voitte olla keskenänne. Luultavasti se ei ole teille vastenmielistä, vaikka olettekin veli ja sisko."

      Ennenkuin kukaan ehti sanoa mitään, Kristiina totesi, että se olisi aivan ihanaa. "Kannatetaan!" Minulle ja Pietulle jäi vain hyväksymisen paikka, mutta totta puhuen sitähän me olimme juuri toivoneetkin. Tytöt olivat lauenneet masturboidessaan, mutta meillä pojilla vielä paineet tekivät kipeää. Juuli antoi Pietulle pikaimutuksen ja runkun, samoin sisareni Kristiina minulle.

      Kävimme muutaman kerran uimassa ja vilvoittelemassa ja siirryimme sitten tupaan. Kävin Kristiinan kanssa parivuoteelle ja vaimoni Juuli Pietun kanssa toiselle. Katsoin, miten Juuli asettui selälleen. Pietu suuteli hänen vittuansa kiihkesti. Välillä hän myös nuoli pitkään Juulin sievää peräaukkoa ja samalla katseli aivan läheltä ihania sukupuolielimiä. He nauttivat.

      Samoin minä herttailin siskoni kanssa. Työnsin kieleni hänen peräaukkoonsa ja liikuttelin sitä siinä. Kristiina kiemurteli onnesta. Hänkin katsoi välillä, miten Pietu ja Juuli iloitsivat suloisesta ihanehtimisesta. Se oli todellista nautintoa. Me työnsimme kyrpämme tyttöjen vittuun oikein syvälle ja kaikki neljä sai räjähtävän orgasmin, tytöt ihan sarjana.

      Kun olimme hiukan toipuneet, nautimme teetä ja juttelimme. Ei jäänyt myöskään mainitsematta, kuinka ihana oli ollut yhteinen herttailumme. Päätimme ottaa sen ihan tavaksi.

      • Olimme vaimoni kanssa kesän mökillä useamman pariskunnan kanssa. Nukuimme tuvan lattialla yhdessä vaikka yksityisiäkin tiloja olisi ollut.
        Yleensä ilta päättyi tuohon tyyliin, KAPTEENI KÄSKEE, leikkiin.


    • paskapaskapaska

      yäk

    • rattis

      Höymöy

    • jatkoa odotellen

      Jatkoa vaan. Aivan mahtavaa

    • caapo

      (jatkoa)

      Pian mökkeilyn jälkeen saimme kutsun tulla viikonlopuksi Kristiiinan ja Pietun luo. Oli jo ihan selvää, mitä se tarkoitti. Kun viikonloppu läheni, odotus kohosi huippuunsa. Suorastaan värisytti. Uskon että heitäkin.

      Mietimme, mikä olisi sopivin asu. Juuli ehdotti hametta ja stringejä. Kerroin, että oikeasti miehet pitävät enemman, kun posliinivittu on kokonaan sheivattuna ja ihan paljaana. Juuli siis puki päällensä kevyen hameen ja oli ilman pikkareita. Mietimme, pitäisikö olla vielä stay up -sukat tai sukkanauhaliivit, mutta kun oli vielä elokuun helle, luovuimme kummastakin.

      Kun teimme lähtöä, Juuli mainitsi, että hänen vittunsa oli aivan turvoksissa ja läpimärkänä. Sen parempi, pyysin vain pitämään mukana riittävästi paperinenäliinoja, joilla voi matkan aikana pyyhkiä liian kosteuden. Minullakin pyrki koko ajan seisottamaan, kun ajattelin siskon suloisia häpyhuulia.

      Lopulta tulimme perille. Kristiina otti meidät vastaan alapää aivan paljaana. Hän oli jotenkin vielä kauniimpi kuin ennen. Hän hymyili aivan valtoimenaan. Vaalea tukkansa ilakoi, kun hän heitti päätänsä. Hänellä oli keltainen pusero, jossa lyhyet hihat ja vihreät somisteet päärmeissä.

      Olin niin sekaisin näkemästäni, että ensimmäiseksi suutelin hänen vittuansa. Siskon elimet olivat aivan ihanat. Nuolin hänen pieniä häpyhuuliaan ja klitoristaan ahnaasti. Tiemme veikin heti leveälle sängylle.

      En juuri kerinnyt näkemään muuta, mutta Juuli kertoi sitten myöhemmin, että oli pikaisesti riuhtaissut hameensa pois, jolloin Pietu oli ruvennut imemään hänen vittuansa. Hekin tulivat kohta sängylle. Panin merkille, että siihen oli hankittu levennysosa, joten siihen mahtui nyt kaksi paria.

      Nuolin edelleen Kristiinan suloisia elimiä. Hän oli aivan toisessa maailmassa. Ikäänkuin korostaakseen, että olin hänen veljensä, hän sanoi: "Työnnä jo paljas veljenkyrpä minun paljaaseen vittuuni. Haluan tuntea sen niin, ettei mitään ole meidän välissä."

      Työnsin kyrpäni hänen kosteaan vittuunsa. Ai että tuntui hyvältä. Mutta katsoin syrjäsilmällä myös Juulia ja Pietua. He olivat niin ihanissa tunnelmissa, että heiltä oli hengitys paeta. Pietukin työnsi juuri kyrpänsä vaimoni sukupuolielimiin ja pian he laukesivat. Niin mekin suloisen siskoni kanssa.

      Kun olimme hiukan huoahtaneet, Pietu sai lausuneeksi: "Eiköhän olekin jo teen aika."

      Teen aikana Pietu otti puheeksi syysloman. Kaikilla oli vielä toista viikkoa lomaa. Eiköhän tehdä niin, että Kristiina ja minä valitsemme yhden, hän ja Juuli toisen lomakohteen. Tytöt taputtivat riemastuneina käsiään: "Juuri niin. Ja pidetään kännykällä yhteyttä."

    • caapo

      (jatkoa)

      Jo teellä jatkoimme ajatuksen kehittelyä lomasta ja vielä teen jälkeen sängylläkin. Hyväilin hiljaa sormellani siskon ja Pietu vaimoni klitorista. Tuli sellainen ajatus, että jos lähtisimme kaikki Kanarialle mutta kahteen eri paikkaan. Jätimme asian hautumaan, eihän meillä tähän hätään ollut edes hintatietoja.

      Pietu pyysi, että vaimoni Juuli kävisi hänen eteensä koira-asentoon ja työntäisi peppuaan voimakkaasti taaksepäin. Siinä Pietu sai tilaisuuden nuolla hänen vittuaan ja klitoristaan, välillä peppureikääkin. Molemmat nauttivat suunnattomasti.

      Kristiina kävi samaan asentoon Juulin viereen ja minä suutelin hänen ihania elimiään pitkään ja hartaasti. Siinä välillä jutellessa ja herttaillessa meni hetkessä pari tuntia. Sitten tytöt kääntyivät ja tunsivat, miten nuolimme heidän pieniä häpyhuuliaan ja klitoristaan. Heidän oli jo pakko saada orgasmi. He nauttivat.

      Kun he olivat hiukan toipuneet, he asettivat meidät miehet selällemme, ja rupesivat hellästi, mutta määrätietoisesti runkkaamaan kyrpäämme. Kysyin siskoltani, saanko samalla jutella hänen kanssaan irstaasti. "Totta kai, ja saat ajatella myös muita tyttöjä. Palvelen sinua maantielutkana. Olen irstas huorasi." Voi, että Kristiina oli ihana. Juttelin hänen kanssaan puolen tuntia rivouksia ja koin sitten ihanan orgasmin.

      Ruokoton puhe tarttui myös Juuliin ja Pietuun. He käyttivät sellaisia sanoja, että tuskin olin edes kuullut. Kun he kokivat täyttymyksen, sen kyllä huomasi.

      Ilta oli jo pitkälle kulunut. Kavimme kaikki iltapesulla. Juuli antoi minulle yösuukon, samoin Kristiina Pietulle. Juulilla oli mukana valkea baby doll, ilman pöksyjä. Hän kavi Pietun viereen.

      Kristiina puki päällensä sievän lyhyen ja läpinäkyvän yömekon, joka jätti hänen suloisen pillunsa aivan paljaaksi. Kristiina käpertyi syliini kuin pikkulapsi. Panin sormeni hänen emättimeensä ja toisella kädellä hyväilin hänen tukkaansa. Siihen hän herttaisesti nukahti ja niin nukahdin lopulta itsekin, mutta sormeni oli edelleen hänen suloisessa vitussansa.

    • caapo

      Lauantaiaamuna paistoi aurinko suoraan sielun syvyyksiin asti. Kun heräsin, Kristiina-sisko nukkui edelleen kauniina ja suloisena, kuten aina. Olin varmaan herännyt siihen, että vaimoni Juuli ja Kristiinan mies Pietu olivat taas ryhtyneet seksipuuhiin. Oli kiihottavaa katsella, kuinka he pitivät toisiaan hyvänä.

      Juuli katsoi minuun herttaisesti ja otti sitten Pietun elimen suuhunsa. Hän hyväili sitä, imi ja runkkasi varovasti, jotta Pietulla olisi aikaa nauttia ennen laukeamista. Vaimoni käänsi takapuolensa minuun päin, niin että hänen ihana vittunsa näkyi minulle. Kiihotuin katsomastani ja aloin herätellä Kristiinaa sormettamalla hellästi hänen klitoristaan.

      Kun Kristiina heräsi, hän kävi nopeasti wc:ssä ja otti sitten minun kyrpäni hellään käsittelyynsä. Pidin silmiäni kiinni, enkä täysin tiedä, mitä hän teki, mutta ihanalta se tuntui. Ennenkuin laukesin aloin nuolla hänen vittuansa, emätintänsä, klitoristansa ja työnsin taas kieleni hänen suloiseen peppureikäänsä.

      Kun Kristiinakin oli melkein orgasmin huipulla, survaisin kyrpäni hänen herttaiseen vittuunsa. Vain muutama edestakainen liike ja koimme irtautumisen todellisuudesta. Ei kestänyt kauan, kun Juulikin koki huipun Pietun kanssa.

      Aamuteen jälkeen lähdimme yhdessä Suomenlinnaan. Otimme vähän eväitäkin mukaan. Tytöt pukeutuivat sieviin kesämekkoihin, tietysti taas ilman pikkareita. Nostivat välillä sopivassa paikassa mekon helmaa ja keimailivat paljaalla pillullaan. He olivat kovin herttaisella tuulella, mutta niinhän he aina ovat.

      Katselimme kauniita maisemia ja merta, ruotsin- ja keisarinaikaisia vanhoja linnoituksia ja sieviä puutaloja, jotka olivat olleet venäläisten kauppiaitten asumuksia. Kävimme syrjäiselle nurmikolle piknikille. Tytöt nostivat mekkonsa niin ylös, että kummankin paljaat elimet näkyivät somistamassa yhteistä ruokahetkeämme.

      Kun illalla palasimme, oli pakko ensin syödä varsinaisesti, mutta sitten olimmekin jo taas sängyllä nautiskelemassa. Emme nyt tähdänneet laukeamiseen, vaan monta tuntia kului nuollessa heidän vittuaan ja jutellessa.

      Kun sunnuntain vastainen yö tuli, Kristiina käpertyi taas minun syliini. Työnsin eiliseen tapaan sormeni hänen emättimeensä ja toisella kädellä hyväilin hänen tukkaansa. Tuntui siltä kuin suojelisin häntä kaikelta maailman pahalta. Siihen nukahdimme. Juuli kertoi, että he olivat nukahtaneet pian meidän jälkeen.

    • caapo

      (jatkoa)

      Lomamatkan kanssa kävi niin, ettemme saaneet yht´aikaa lomaa, mutta kuintenkin sain siskon kanssa ensin ja sitten Juuli Pietun kanssa. Oikeastaan sitä parempi, nythän kotiinjäävä puoliso saattoi nauttia työn lomassa toisen puolison seurasta.

      Päätimme kaikki mennä Fuerteventuralle. Kristiina kertoi, että hän ei aio ottaa koko matkalle mukaan pikkareita (!). Sen sijaan hän pikkareitten asemesta pitää geishakuulia ja antaa myös nakurannalla näkyä, että ne ovat sisällä, hän antaa poistolenkin näkyvästi roikkua hänen vitustansa. Ohops, kiihotuin kuullessani! Kyrpäni nousi tanakasti seisomaan. Molemmat tarvitsivat laukeamista, siispä vain heti ihanehtimaan.

      Fueteventuralla oli aivan ihanaa. Yhdyimme siskoni kanssa kolme, neljä kertaa päivässä, pari yössä ja sen lisäksi kerkisimme harrastaa muitakin leikkejä. Aina ihanoinnin jälkeen kerroimme heti puhelimitse kotona oleville puolisoille ja he meille. Irstaat kertomukset tekivät vielä oman lisäsäväyksensä.

      Kerkesimme olla nakurannallakin joka päivä. Aluksi vähän mietimme, olisiko liioittelevaa, että geishapallojen poistolenkkiin solmisimme vielä rusetin kuin lettinauhan. Päätimme kokeilla, emmekä pettyneetkään, rusetti ja pallojen lenkki kiinnittivät asianomaista huomiota.

      Kaikki rannallaolijat olivat hyvin korrekteja. Mutta huomiota kiinnitti jo Kristiinan satumainen kauneus. Kyllä päät kääntyivät. Olin ylpeä, että minulla on niin kaunis sisko, mutta eiväthän he voineet tietää, että hän oli sisko.

      Raportoimme koko ajan ihanasta matkastamme ja vaimoni ja Pietu ihanasta kotileikistään. Sitten olikin viikon paussi ja heidän vuoronsa Fuerteventuralla.

    • caapo

      (jatkoa)

      Vaimoni Juuli ja siskoni mies Pietu soittivat Fuerteventuralta seuraavan päivän iltana. He olivat olleet yhdynnässä ja imeneet ja hellitetteet toistensa elimiä 69-asennossa heti saavuttuaan. Kertoivat, että ympäristön muutos oli aiheuttanut, kuin olisivat ensimmäistä kertaa. Olivat sitten ihanehtineet koko loppupäivän.

      Kun seuraavana aamuna olivat nauttineet herkullisen aamiaisen, olivatkin sitten jo menneet nakurannalle. Pietu oli jo aikaisemmin sheivannut huolellisesti vaimoni, joten hänen vittunsa oli rannalla täysin paljaana.

      Yht´äkkiä Juuli oli sanonut, että häntä panettaa ihan hirveästi, mutta jos Pietu ei tuntenut samoin, ei kannattanut mennä takaisin hotellihuoneeseenkaan. Mitä Pietu ja muut rannallaolijat sanoisivat, jos hän aivan muina tyttöinä tuottaisi itselleen orgasmin?

      Pietu sanoi, että hän ei tietenkään ole vastaan, mutta katsotaan, mitä muut ajattelevat. "Kokeile ensin varovasti ja sitten jatka, jos luonnistuu."

      Juuli oli jo niin kiihottunut ajatuksesta, että varovaisuus jäi ja hän onanoi täysillä. Hän veti säärensä koukkuun ja erilleen ja hieroi vimmatusti klitorista, työnsi välillä pari sormeansa vittuunsa, ja taas hieroi, siinä ihan kaikkien katsoessa.

      Lähitienoon miehillä nousi kalu pystyyn, ihan kaikilla, mutta he eivät ujostelleet sitä näyttää. Kun Juuli havaitsi, minkä vaikutuksen oli saanut aikaan, hän hieroi vielä vimmatummin kunnes sai rajun orgasmin. Rantailijat eivät ollenkaan panneet pahaksensa. Muutamat miehet kävivät jopa kiittämässä ja sanoivat, että olipa kaunista. Jotkin naisetkin ilmaisivat nautintonsa katselemisesta.

      Oltuaan rannalla Pietu ja Juuli olivat saaneet lisää ruutia leikkeihinsä, joita he eivät sitten pystyneetkään jättämään ennenkuin nukahtivat. Syömässä piti toki välillä käydä.

    • caapo

      (jatkoa)

      Heidän jatkaessaan leikkejään Fuerteventuralla kävimme töiden jälkeen Kristiinan kanssa kaupungilla kävelyllä.

      Oli vielä lämmin syksyinen päivä, joten hän ei tarvinnut pikkareita, vain lyhyehkön mekon. Kuljimme luontevasti käsikoukkua, sillä eihän kukaan voinut tietää, että olemme sisko ja veli. Aina silloin tällöin muiden huomaamatta hyväilin hänen suloista, kosteaa vittuansa ja pidin huolen siitä, että hän oli koko ajan kiihottunut.

      Kävimme kahvilassa. Kristiina asettui minuun nähden niin, että saatoin nähdä koko ajan hänen ihanan ihanan vittunsa. Kyllä hän sen verran vilautti sivumpana olevillekin, että he havaitsivat hänen olevan aivan sheivattu ja paljasvittuinen.

      Kahvilan jälkeen menimmekin sitten lelukauppaan. Siellä oli myös emättimeen työnnettävä munanmuotoinen vibra, jonka on-off-laite oli erillinen, oli siis ilmeisesti radio-ohjattava.

      Ostimme sen. Kristiina työnsi irstaasti vibran suoraa päätä, näkyvästi ihan siinä kaupassa, vittuunsa ja antoi ohjaimen minulle ja pyysi kokeilemaan sitä. Ääni oli sangen vaimea, sotkeutuisi ulkona liikenteen meluun, mutta Kristiina kertoi. että vibra selvästi tuntui vaikkei orgasmia ollutkaan tulossa, koska se ei hiero klitorista. "Oikein miellyttävä. Oikein kiihottava."

      Kun kävelimme kadulla, tuntui kuin olisimme vieläkin läheisempiä. Kun painoin ohjaimen nappia, Kristiina tunsi minun ohjaamani vibran vitussansa. En toki halunnut kiusata häntä liialla värinällä, mutta aina silloin tällöin ja jonkin aikaa.

      Kun sitten olimme kotonani, molemmat olivat jo niin kiihottuneet, ettemme enää tarvinneet esileikkejä, vaan työnsin kyrpäni suoraan sisareni sisään. Nautimme hetken ja laukesimme eläimellisesti.

      Niin tuli sitten aika, että matkalaiset saapuivat. Olimme heti kohta oman puolisomme kanssa ihanassa yhdynnässä. Juttelimme rivosti ja haureellisesti kokemuksistamme. Rupesimme tapaamaan usein toisiamme.

      En ole eläissäni tavannut niin suloisia tyttöjä kuin vaimoni Juuli ja siskoni Kristiina. Pietu on ihan samaa mieltä.

    • caapo

      (jatkoa)

      Serkkuni oli nimeltään Jasmin, mutta häntä sanottiin Jassaksi. Hänen miehensä Måns puuhaili kylmälaboratoriossa pitääkseen atomit sopivassa tilassa kvanttitietokoneen rakentamiseksi. Månsilla oli kolme intohimoa, kosmologia, populaatiobiologia ja Jassa.

      Månsin seksitarpeet olivat ihan normaalit, mutta koska Jassa tarvitsi sitä enemmän ja koska Måns mielellään ajatteli ja tarvitsi usein rauhaa, hän oli kaikessa yhteisymmärryksessä sopinut Jassan kanssa, että tämä voi pitää myös miesystävää.

      Koska Jassa ei ollut kokonaan omistautunut ystävälleen Vilille, he olivat puolestaan sopineet, että jos Vili käyttäisi muiden tyttöjen kanssa kondomia, hän ottaisi paljaaseen vittuunsa Vilin paljasta kyrpää.

      Jassa oli luonnostaan punapäinen ja pisamainen, pitkä kuin mikä, mannekiinivartaloinen, muttei sentään laiheliini, kaunis ja riehakkaan rento. Vili oli komea, Jassalle oikein sopiva vakiopano. Upea pari!

      Olipa mutkatonta.

      Kun meidän, siis Kristiina-siskon, Juulin ja Pietun välillä oli ruvennut skulaamaan, niin että harrastuimme ihanoitumiseen toisen puolison kanssa, kerroin siitä puhelimessa Jassalle. Tapasimme muutenkin häntä ja jompaa kumpaa miestä kerran, kaksi vuodessa ja sen lisäksi Jassaa puhelimessa silloin tällöin.

      Jassa innostui kuulemastaan niin, että rupesi huohottamaan. Hän sanoi suoraan, että hänen täytyy samalla sormettaa klittaansa. Kiihkoissaan Jassa kysyi, voivatko he osallistua leikkeihimme. Ja sitten Jassa sai mahtavan orgasmin. Täytyy myöntää että minunkin kyrpäni oli kivikova ja runkkasin sitä niin, etten paljon myöstätynyt Jassasta.

      Juuli, Kristiina ja Pietu olivat aivan innoissaan. Kristiinalta tuli koreografia heti: Odatamme heitä tytöt sukupuolielimet paljaina. Jassa voi ottaa pikkarit ja sukkahousut mukaan, mutta panee ne jo portaikossa käsilaukkuun, heti sisälle tultuaan riisuu myös hameen ja levittää vittuaan niinkuin muutkin tytöt.

      Kun ovikello soi, Jassa olikin oven takana sukupuolielimet aivan paljaana. Hui kauhea! Jokuhan olisi voinut nähdä. Jassa vain sanoi rentoon tapaansa, että panetti niin, ettei ollut aikaa hukattavana.

      Näin nyt ensimmäistä kertaa Jassan elimet ja haukoin henkeani. Hänen vittunsa oli aivan sileä ja todella suurella kumpareella. Lisäksi hänen sisemmät häppärinsä työntyivät näkyvästi ulos. Käsittämättömän ihanaa. Suutelin hänen vittuansa heti, sitten Pietu. Vili suuteli Juulin ja Kristiinan elimiä.

    • caapo

      (jatkoa)

      Tytöt olivat keittäneet kahviakin, mutteivät edes ehdottaneet kahvia ennen herttailua.

      Juuli ohjasi Vilin ja Pietu Jassan makuuhuoneen sängylle. Muita sinne ei mahtunutkaan, mutta Kristiina asettui sohvalle ja nosti jalkansakin ylös ja levitti ne niin levälleen kuin mahdollista. Hyväilin siskon klittaa ja häppäreitä ja hän minun kyrpääni samalla, kun katselimme toisten ilottelua.

      Pietu nuoli Jassan superihanaa kumparetta, joka puolelta ja hartaasti. Välillä hän nuoli vitunraosta, sisähäppäreitä ja klitorista. Ei voinut olla näkemättä, että he nauttivat sydämen pohjasta. Mutta niin nautimme mekin Kristiinan kanssa. Pidimme toisiamme lähellä laukeamista, mutta varoimme vielä laukeamasta.

      Vili asetti Juulin suoraan kontillensa ja nuoli takaapäin hänen vittuaan ja persereikäänsä. Vili oli niin kiihottunut, että työnsi lopulta kielensäkin peppuun sisälle. Kaikki katsoivat myös toisiansa ja saivat lisää vauhtia, kun näkivät, miten ihanaa toisilla oli.

      Tuntui taas, että olimme löytäneet Kristiinan kanssa uuden tavan nauttia, hyväillä toisiamme samalla kun katselimme. Emme toki luulleet, että vaihtelulla pitkälle pötkitään, paremminkin olimme tyytyväisiä olevaan, mutta nyt jotenkin nautimme katselusta ja vastavuoroisesta runkkauksesta.

      Kun ensin Jassa ja Pietu, sitten Juuli ja Vili olivat saaneet orkun, mekin laukesimme Kristiinan kanssa niin hekumallisesti, että tuntui kuin salamoisi.

      Käytiin kaikki alapesulla ja ruvettiin sitten kahville, mutta tytöt pitivät edelleen vittunsa paljaana.

      Kahvin jälkeen saattelin Jassan sängylle. Hänen upea vittunsa oli ollut mielessäni koko kahvin ajan, mutta nyt pääsisin myös panemaan. Jassa venytti vittunsa aivan auki ja näytti sitä minulle monesta kulmasta. Kyrpäni nousi niin kovaksi, etten tiedä, olinko koskaan ollut niin kiihottunut.

      En itse asiassa voinut mitään. Minun oli heti työnnettävä syvälle hänen sisälleen ilman esileikkejä, mutta sitten olimmekin puolen tuntia aivan hiljaa, kyrpäni hänen ihanassa vitussaan, ja nautimme läheisyydestä ja toisistamme.

      Pietu ja Juuli vuorostaan katselivat meitä, kun Jassa ja minä sekä Kristiina ja Vili ihanehdimme sängyllä. Kun olimme saaneet rajähtävän orkun, hekin sohvalla kohtasivat täyttymyksensä.

      Oli niin täydellinen olo että jo siitä olisi riittänyt moneksi viikoksi, mutta otimme vielä uuden kierroksen, joten laukesimme neljään kertaan. Ihanaa, hekumallista, hertaista.

    • ruokaa vitunraosta

      Meillä ei ollut saunassa isoja häpyhuulia kuin sattumalta. Osa karvoista tuntui kasvavan peppuaukon ympäryksen vitunraosta niin että jouduin käsilläni hiukan pyllistämään syrjään. Hän avasi pyytämättä jalkansa ja veti elimiään koukkuun. Me työnsimme kyrpään kieleni vitunraosta. Kristiina tarttui poikaan ja halusi selälleen alalauteelle ja runkkasi peppuaukon ympäryksen kumia käsilläni. Nuolin hänen e-pillereitä vitunraosta. Juuli otti vitunraosta ruokaa ja me miehet pilkoimme kyrpääni

    • caapo

      (jatkoa)

      Olimme päättäneet Juulin, Kristiinan ja Pietun kanssa kokeilla, miltä tuntuisi viettää toisen puolison kanssa viikko ilman lomiakin.

      Kun siskoni Kristiina tuli töistä, hän suuntasi meille ja Juuli Pietun luo. Kristiina saapui jo ennen minua, joten hän kerkisi käydä suihkussa, pukea alaosan paljaaksi jättävän babydollin ja vääntää patterit suuremmalle, niin että lämpö sopi paremmin asuun.

      Olin kyllä nähnyt Kristiinan viikkoa aikaisemmin, mutta taas hän vaikutti kauniimmalta, kuin muistin. Työnsin aivan ensimmäiseksi kieleni siskon emättimeen niin syvälle, kuin kieli vain antoi myöten.

      Hänen vittunsa oli aivan märkä, läpimärkä. Kristiina kertoi, että hän oli jo odotellessa kiihottanut vittuaan hieromalla klittaa, mutta oli varonut laukeamasta, koska halusi säästää sen minulle.

      Kristiina nojautui häthätää pöytää vasten, kun survaisin kovettuneen kyrpäni suoraan hänen vittuunsa, ilman esileikkejä. Vain muutama pieni liike, ja saimme molemmat kiihkeän orkun. Kristiina kävi huuhtomassa elimensä ja minä kokosuihkussa. Kävimme sitten aterioimaan, sisko edelleen alaosattomassa.

      Menimme, kuten oli suunniteltukin, elokuviin. Kuva oli ranskalainen versio Lady Chatterleyn rakastajasta. Versio oli vallan luonnollinen verrattuna amerikkalaisiin kääriytymisesityksiin. Kun he bylsivät, sukupuolielimet näkyivät luonnollisella tavalla, vaikkei niitä erityisesti tarvinnut esitelläkään.

      Oli syyskolea ilma. Kristiina oli kuitenkin pukenut lyhyen hameen, mutta paksut sukkahousut ja pikkarit. Teatteriin tultaessa hän riisui weeceessä hameen alta paljaaksi ja sujautti vaatteet käsilaukkuun. Panimme takin molempien syliin, niin että saatoin huomaamatta työntää sormeni siskon emättimeen.

      Koko elokuvan ajan sormeni oli hänen vitussansa. Hän pysyi kiihottuneena. Välillä hieroin hänen klitoristaankin. Ehkä menin kuitenkin hieman liian pitkälle, sillä Kristiina kuiskasi korvaani, voisiko hän laueta siinä, jos pysyisi mahdollisimman hiljaa ja liikkumatta. Sanoin "OK" ja hieroin kovemmin hänen klitoristaan .

      Tunsin, kuinka Kristiina sai tukahdutetun, mutta valtavan, orgasmin siinä ihan kaikkien keskellä, mutta kenenkään huomaamatta. Hän kuiskasi korvaani: "Se oli aivan ihanaa. Heti kotona saat minulta, mitä ikinä haluat."

    • caapo

      Sorry, huomasin vasta nyt, että jäi kaksi virkettä kappaleen alusta: "Pyysin Kristiinaa pyllistämään..."

      • caapo

        Ei taaskaan mennyt ihan putkeen. Yritin laittaa lisäyksen ensimmäisen kappaleen loppuun, mutta ohjelma heittikin sen tänne. Ohjelma poisti myös lisäyksen. Ilmeisesti käytin vääriä lainausmerkkejä. Siis:

        Hän kertoi, ettei saanut kunnolla sheivattua alhaalta ja peppuaukon ympäriltä. Voisinko minä auttaa?


    • caapo

      (jatkoa)

      Kotimatkalla elokuvateatterista, kerroin siskolle, että olisin kiinnostunut kokeilemaan, miltä tuntuisi, jos työntäisin kyrpäni hänen persereikäänsä. En missään tapauksessa toimisi härkäpäisesti, vain siinä tapauksessa, että hän haluaisi ja että se onnistuisi.

      Kristiina sanoi, että niinkuin tiedän, hän on kyllä harrastanut onanoidessa anustappeja ja vibran työntämistä anukseen, mutta ei siellä ole vieraillut vielä oikea kalu. Hän olisi enemmän kuin halukas kokeilemaan.

      Ajatellessamme pian tulevaa kokeilua, minulla nousi seisomaan ja Kristiinan vitunhuulet turposivat äärimmilleen ja hän kostui läpeensä. Suorastaan juoksimme kotiin.

      Heitimme vaatteet pikavauhtia pois. Voitelin huolellisesti hänen reikänsä ja oman kyrpäni vaseliinilla. Kristiina hankasi kädellä klittaansa, kun työnsin kyrpäni hänen perseaukkoonsa. Ja kuinka ollakaan, sinne se meni aivan ensi yrittämällä.

      Olimme pari minuuttia ihan hiljaa, mutta sitten aloin nautinnollisesti liikutella kyrpääni edestakaisin Kristiinan suloisessa aukossa. En enää tiennyt, olinko hän tai oliko hän minä. Oli, kuin olisimme sulaneet täysin yhteen. Tunsin kuinka rakastin siskoani ja samalla, kuinka olemme yksi kokonaisuus.

      Mutta mitä sanoikaan Kristiina: "On aivan kuin olisimme yksi yksilö, tai vielä paremmin, kuin olisimme hävinneet olemattomiin ja olisi vain hellää, suloista, sydämellistä nautintoa."

      Kun laukesin hänkin laukesi. Liioittelematta voimme sanoa, että emme olleet vielä koskaan kokeneet mitään niin herttaista, mutta raivoisaa orgasmia.

      Juttelimme seksistä. Jotkut puhuvat siitä kuin auton ominaisuuksista tai leivän hinnasta. Käsittämätöntä. Me taas tunsimme, kuinka se on läheisyyden täyttymystä ja herttaista yhdessäoloa.

      Nautimme iltateetä, kävimme pesulla ja Kristiina taas käpertyi sängyssä syliini. Työnsin toisen käden sormeni hänen suloiseen vittuunsa ja toisella kädellä silitin hänen tukkaansa.

      • rakastin anustappeja

        Ajatellessamme pian tulevaa kokeilua, minulla nousi vitunhuulet seisomaan. Suorastaan härkäpäisesti työnsin auton hänen perseaukkoonsa. Ja kuinka ollakaan, sinne meni Kristiinan vaatteet. Työnsin toisen käden huolellisesti hänen perseaukkoonsa. Mutta mitä sanoikaan Kristiina : "On aivan kuin olisimme anustappeja aukossa". En enää tiennyt, oliko hän kyrpäni tai olinko minä vitunhuulet. Kotimatkalla elokuvateatterista hänkin hankasi leivän persereikäänsä. Kyrpäni käpertyi aivan ensi yrittämällä anukseen.


    • caapo

      (jatkoa)

      Meillä oli Kristiinan kanssa superihana viikko. Olimme tällä kerralla jo etukäteen päättäneet keskittyä toistemme puolisoon. Sovimme etukäteen ruokottomien kertomisesta puolisollemme vasta viikon jälkeen.

      Juuli oli ollut myös ensimmäistä kertaansa persepanossa (!) Pietun kanssa. Heillä oli mennyt vähän kauemmin, mutta sitten kun Pietu oli lopulta saanut kyrpänsä Juulin peppureikään, nautinnosta ei ollut tulla loppua. He olivat olleet takapuoliyhdynnässä melkein joka päivä vittuakaan unohtamatta.

      Juuli sanoi, että viikko oli ollut niin irstas ja ihana, että ehdottomasti täytyy ottaa uusinta.

      Måns oli kuullut myös leikeistämme ja halunnut mukaan. Hän oli ollut Jassan kanssa Juulin ja Pietun luona. Måns oli pannut Juulia kuin mielipuoli ja Pietu Jassaa. Oli mennyt ihan sekopäiseksi rivoiluksi ja haureudeksi, eikä ruokottomia sanoja ollut säästetty.

      Juulin kertomus oli niin kiihottava, että kyrpäni nousi pystyyn. Kysymättä yhtään mitään hän tarjosi peraukkonsa bylsittäväksi, ja niin minä laskin kivekset tyhjiksi hänen hekumalliseen takapuoleensa.

      Kerroin, mitä ihanaa meillä oli ollut siskon kanssa. Kertasimme kaikki häpeällisyydet ja ruokottomuudet ja samalla nain häntä uudestaan perseaukkoon. Ja sitten vielä limaiseen vittuunsa.

      Tapasimme jatkossa usein Kristiinaa, Jassaa, Viliä, Pietua ja Månsia. Otimme sen ihan tavaksi. Emme enää tarvinneet mitään uutuuksia, mutta aina tiesimme, että tämä ei ollut viimeinen kerta, kun harjoitimme ihanaa haureutta.

      • Anonyymi

        Moniinkin kirjoituksiini on joku vakiintumaton tuntenut tarvetta kirjoittaa ontuvaa parodiaa. En tiedä motiivia, mutta näyttää siltä, että kukin voi antaa enintään sitä, mitä hänellä itsellään on.

        Olin 60-luvulla DDR:ssä tehtaan liukuhihnalla. Nuorisojärjestön FDJ, 'Freie deutsche Jugend', 'Saksan vapaa nuoriso' ohjaaja kertoi tarinan: Uljaalle rajasotilaalle oli tullut ns. isompi hätä, ja kun ei voinut jättää vartiopaikkaansa, oli tehnyt tarpeensa hattuun ja heittänyt sen muurin yli Länsi-Berliinin puolelle. Puolen tunnin päästä hattu tuli takaisin. Siinä oli länsilehtiä, länsisavukkeita, suklaarasia ja konjakkipullo sekä paperilappunen: "Jokainen antaa, mitä hänellä on." - caapo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moniinkin kirjoituksiini on joku vakiintumaton tuntenut tarvetta kirjoittaa ontuvaa parodiaa. En tiedä motiivia, mutta näyttää siltä, että kukin voi antaa enintään sitä, mitä hänellä itsellään on.

        Olin 60-luvulla DDR:ssä tehtaan liukuhihnalla. Nuorisojärjestön FDJ, 'Freie deutsche Jugend', 'Saksan vapaa nuoriso' ohjaaja kertoi tarinan: Uljaalle rajasotilaalle oli tullut ns. isompi hätä, ja kun ei voinut jättää vartiopaikkaansa, oli tehnyt tarpeensa hattuun ja heittänyt sen muurin yli Länsi-Berliinin puolelle. Puolen tunnin päästä hattu tuli takaisin. Siinä oli länsilehtiä, länsisavukkeita, suklaarasia ja konjakkipullo sekä paperilappunen: "Jokainen antaa, mitä hänellä on." - caapo

        Hieno juttu. Kuulin sen kanssa Angela Merkeliltä Berliinissä 2020 joten pidän totena.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe