Ei kuule mitään!

mihkä valitan..

Onko mun telkkarissa joku vika vai missä, kun en meinaa millään kuulla asukkaiden puhetta. Mainoskatkolle kun menee, niin tunnari kuuluu taas kunnolla. Häiritsee katsomista, kun saa koko ajan koventaa ja pienentää ääntä. :/

5

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulokoneko?

Sama täällä.Jotenkin on kaikin puolin levotonta sähläämistä ja päälle puhumista. Hurjan huono äänitys ja oikeestaan niin mitätöntä porukkaa, etten taida innostua katsomaan. Joo, joo oma valinta, tiedetääääään!

• valittaja-aloittaja

Olen jättäny nyt useamman illan katsomatta. Tuon äänten kuulumisen lisäksi mä en vaan totu tuohon verkkoaitajuttuun. Olisi saanut kyllä olla laittamatta tollasta jakoa asukkaisiin. Slummijuttu aikoinaan oli kyhätty paljon paremmin.
        Asukkatkin ovat aika paljon huonommin valittu kuin muina vuosina. Olen kyllä aika lailla pettynyt, kun niin odotin ohjelman alkamista ja olen joka vuosi katsonut.
        Eipä ole enään yhtä mukavaa kuin aikoinaan,kun oli hauskaa porukkaa ja tehtävät oli välillä niin jänniä, että piti laittaa silmät kiinni. :)) Esimerkkinä tää, ku Olli oli sabotoimassa yöllä sitä autoa.

• HILJAAAAAA

HANKI KUULOLAITE, KUURO!!!!!!!!!!!!!!!

• SUU KIINNI

JOS OISIN KUURO, NIIN EN KUULIS MAINOKSIAKAAN!!!! !!!!!!!!!

• Meh..

En ole siis ainut. Kavereilleni just valittelin kun ei kuule mitään tai ei saa asukkaiden epäselvästä puheesta selvää ja meinasivat vaan että mulla on huono kuulo :P Häiritsee tosiaan kun pitää niin tuhottomasti keskittyä siihen puheen kuuntelemiseen että jää kaikki muu huomaamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tuksu pakenee poliisia!

Tuksu on kaapannut lapsensa, jonka huoltajuuden hän menetti ja pakenee poliisia ilmeisesti Veijo Lallin kanssa. Lalli myi vastikään Loviisasta talonsa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      4727
    2. Martina neljäs sija

Eiköhän kaikki onnitella upeasta suorituksesta ,omassa sarjassa neljäs sija 💯hienoa Martina 🇫🇮👌💯
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      2649
    3. Iik! Suosikkijuontaja Vappu Pimiä jakoi hyytävät kuvat lomareissulta: "Sydän meinas pysähtyä..."

Yksi Suomen suosituimmista juontajista, Vappu Pimiä, on jakanut kuvia etelän lomaltaan. Pimiä on lähtenyt lomareissulle juuri ennen uuden Tanssii Täht
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      2631
    4. Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!

Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2149
    5. Miksi sinä tykkäät minusta

Syitä tykkäämiseesi? Vastaa kuin omalle kaipauksen kohteellesi.
      Ikävä
      92
      1377
    6. Rakastan sut ja sua

Oma turvallinen nallekarhuni. Kivaa alkavaa viikkoa parhaalle toivottaa se susta hehkuva..
      Ikävä
      141
      1129
    7. Miksi ihmiset katsovat Salkkareita?

Miksi ihmiset katsovat Salkkareita? Onko syynä aina uudet julkkisnäyttelijät, kuten Esko Eerikäinen tai Konsta Hietanen vai dramaattiset juonenkuviot
      Julkkikset
      41
      1103
    8. Voit oikeasti unohtaa minut

nainen. Olen niin väsynyt ja aikaansaamaton. Ei minusta ole kuin uninalleksi korkeintaan töiden jälkeen. Enkä edes ole niin tuuheakarvainen kuin kaupa
      Ikävä
      47
      977
    9. Helsingin Sanomat harjoittaa kansalaistemme harhauttamista?

Suomalainen media on lietsonut sotapelkoa meihin propagoivalla manipulaatiolla --- Helsingin Sanomat on merkittävä manipulaattori [Tämän vastinkirjoi
      Maailman menoa
      340
      913
    10. Hyvää yötä Hoo

Naiselle. Rakastan sinua ❤️❤️❤️ Terv: vaikeatapaus
      Ikävä
      65
      882
    Aihe