Rohkelikko, Korpinkynsi, Puuskupuh vai Luihuinen?

HP94

Jos olisitte Potter-maailmassa, niin mistä tuvasta löytäisit itsesi?

15

842

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä. En ole rohkea, en mikään hikke-opiskelija, en valehtelija tai muutenkaan älykäs eikä minulla ole mitään kiinnostusta kasveihin tai intoa asua ruokalan vieressä.

      • Sama täällä. Joutuisin luultavimmin Korpinkynteen.


      • fnfnfn
        icepicked kirjoitti:

        Sama täällä. Joutuisin luultavimmin Korpinkynteen.

        Mutta eihän kaikilla Puuhkupuheilla ole kiinnostusta yrttitietoon...? Ihan ihmiskohtaista sekin taitaa olla.


    • Luihuisesta varmaan.

    • luihu686

      Luihuinen

    • Haluaisin ajatella olevani korpinkynsi, mutta varmaan puuskupuhit olisivat mukavinta seuraa. Rohkelikot kumminkin on aikamoisia kusipäitä ja luihuiset rasisteja. Ei kyllä korpinkynnetkään niin mukavilta vaikuttaneet, mutta enpä minäkään taida olla herkkähermoisille sopivaa seuraa :D

    • Puuskupuh taitaa olla se tupa. :D Ihan täydellinen.

    • Horus

      Jaa-a, varmaan korpinkynsi, puuskupuhu olis varmaan mukavin ja hyvä yhteishenki ja näin mut korppariin ehkä sopivisin parhaiten

    • fnfnfn

      Pidän eniten Luihuisista kirjoissa ja minut lajiteltiin Pottermoressa Luihuiseen kun vastasin ihan rehellisesti omalta pohjalta, mutta tosiaan, Luihuiset ovat melko rasisteja ja elitistejä... Mutta toisaalta, ehkä olisin kiva-Luihuinen, näen itseäni melko paljon Kuhnusarviossa :D

      Mutta minusta tuntuu, että olisin Puuskupuh. Olen ahkera, reilu ja pyrin olemaan ystävällinen kaikille! Arvostan näitä ominaisuuksia muissa ja sellainen minä haluan olla, joten luultavasti sen Lajitteluhattu katsoisi minulle parhaaksi sopivan, vaikka jossain syvällä mielen perukoilla taidan olla melko Luihuinen,

      - fnfn

    • 14+2

      Aika vaikee sanoa... tuntuu että voisin olla joko korpinkynsi tai puuskupuh sillä en TODELLAKAAN mikään luihunen voisi olla tai rohkelikko...

      • xina__

        Veikkaisin että mut laitettais Rohkelikkoon. Ku ittestä löytyy itsevarmuutta joten en pelkää mitä muut sanoo musta.. Mutta ku siel on niin paljo niitä sammakoita joten taidan viettää sit lukukauden luutavarastoss...
        En omista hiken ajattelutapaa(korpinkynsi), en koe olevani rasisti ja ilkee kusipää.. Tai sit voisin olla Puuskupuh... Semmone tavalline Jantteri :D.

        xina_


    • Tylypahkalainen

      Olisin joko Rohkelikko tai Luihuinen. Luonteenpiirteistäni löytyy vähän molempia. Olen rohkea (välillä uhkarohkeakin) sekä otan erilaiset haasteet innolla vastaan, mutta olen myös sarkastinen ja ovela. Tykkään näpäytellä ihmisille.
      En ole ainakaan Korpinkynsi tai Puuskupuh. En ole viisas tai mikään hikkeopiskelija enkä myöskään mikään rehti ja reilu, koulussa loistava, oppilas.
      Luihuinen on lempitupani, mutta ehkä samaistun kuitenkin enemmän Rohkelikkoon.

    • tt4

      Tahtoisin olla puuskupuh, mutta eräässä testissä pistettiin Luihuiseen.

    • Anonyymi

      Mä en kyllä tiiä

    • Anonyymi

      Oon rohkea mutta en tiiä silti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6531
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3971
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      59
      3681
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      43
      3238
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      171
      2532
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2106
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      1990
    8. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      47
      1857
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1670
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1629
    Aihe