Ja vielä tähän kun liitetään Napoleon syndrooma.
Onko muilla kokemuksia?
Narsisti isännöitsijänä
7
477
Vastaukset 7
- On joo kokemusta
Se on kamalaa.
- ainakin
Uudessakaupungissa on yksi sellainen.
- ei koskaan wnää
Myös Tamoereen seudulla - ikävä kyllä tullut muualta ja imee nyt kaiken rahan taloyhtiöstä.
- yksinkertaista
Taloyhtiön hallituksen tehtäviin kuuluu valita ja erottaa isännöitsijä jos on tarvetta. Valitkaa sellainen hallitus joka toimii!
- Enemmistö päättää
Jos vaikka enemmistö on kovinkin tyytyväinen isännöitsijään joka pitää hallituksen aisoissa. On aika helppoa antaa kyseinen yleispätevä neuvo kun tosiasia valtaosassa yhtiöitä on, ettei hallitukseen saada edes minimimiehitystä osakkaista.
- Hallitusammattilaine
Jos hallituksesta löytyy edes yksi vaikka ulkopuolinen henkilö
joka ymmärtäisi asihoiden oikeaoppisesta hoidosta jotain,
niin silloin maallikotkin uskaltautuisivat hallituksiin. - Anonyymi
Narsisti isännöitsijä on hyvä jos asiat rullaavat oikealla tavalla, mutta usein valta turmelee, narsisti isännöitsijä tarvitsee aina hallitukseen oman hovinsa, hovi on valmis ja uskoo kaiken minkä narsisti perustelee, "se mikä ei ole kiellettyä, on sallittua" toimii usein mottona.
Narsisti isännöitsijä on tarmokas ja mukava, harva uskoo muuta. taloyhtiöiden on vaikea nähdä isännöitsijää valitessaan mitä tuleman pitää, onhan määrätietoinen, subliikki hallussa jne.uskottava valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061444Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja138671Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat36580Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40551Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö203551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536- 61530