Yksi erehdys saattaa turmella paljon arvokasta.
Kuollut kärpänenkin saa voiteentekijän öljyn pilaantumaan, ja vähäinen tyhmyys voi vaikuttaa enemmän kuin viisausja kunnia.
Myös hyvä maine on rikkautta arvokkaampi, ja suopea sana parempi kuin kulta ja hopea.
Sananlasku.
Erehdys
6
497
Vastaukset
- fiiuliN
Tajuan mitä tarkoitat kirjoituksellasi.
Oliko se eilen, kun kirjoittelit tuolla naapurihuoneessa?
Uskon sinun olevan aivan rehellinen kiva kirjoittelija, mutta erehdyit menemään "väärään paikkaan" sanoinesi.
Ymmärrän sinua siksi, kun itselleni sattuu monasti samalla tavoin. Luulen olevani oikein pontevaa ja osallistun viisasten seuraan, tai ainakin sellaisten jotka kuvittelevat olevansa viisaita.
Sitten jälkeenpäin huomaan erehtyneeni ja hoksaankin olevani silloin viisas kun olen hieman tyhmä.
Olet ainakin minun puolestani tervetullut kirjoittamaan mummeleiden joukkoon. - Maalaismies
Sulla taisi mennä menestys päähän viimeisetä. Minäkin menin halpaan. Sellaista tämä on.
- Taas riitelee
meille
- tyrsus
Eihän me kaikki olla hajuja, täytyyhän sitä tuoksuakin joukkoon huiskauttaa .
Enkä riitele, vaan selvitin miten erehdyin sanomaan suorat sanat eräässä ketjussa.
Ja monet hajut , kuten tuoksutkin. ovat piristäviä tuntemuksia. - Utelias
tyrsus kirjoitti:
Eihän me kaikki olla hajuja, täytyyhän sitä tuoksuakin joukkoon huiskauttaa .
Enkä riitele, vaan selvitin miten erehdyin sanomaan suorat sanat eräässä ketjussa.
Ja monet hajut , kuten tuoksutkin. ovat piristäviä tuntemuksia.Olen hyvin pahoillani! Pidin sinua ja tätä leikkilääkäri Ellumaria samana henkilönä. Siksi pyydän sinulta anteeksi en siksi ettäkö sillä jotain pyyhittäisin pois. Mikä sanottu on, se sanottu on.Toivon mukaan tämä vähän helppaa. Minä siinä sekoilin.
- Utelias
Luinpa vielä antaumuksella tässä tyngässä olevat kaksi muutakin viestiä. Usko pois minullekkin tuli paha olla. Itse asiassa koko jahkailemisella jahtasin niitä henkilöitä jotka murjoivat erään heikommistamme maan rakoon. Nyt sitten syylistyin itse samaan. Nolamalla sinut. Olen ollut vastaavassa tilanteessa kuin sinä ja tiedän miten vahvan ihmisen egon täytyy olla jos selviää kohtakaan. Luettuani paljon näiden ketjujen viestejä tulin vakuuttuneeksi rehtiydestäsi. Siksipä vielä kerran. olen pahoillani ja pyydän anteeksi. Kysymyksessä oli tapaturma ja väärä olettamus. jossa minunkin olisi pitänyt harkita. Ellumari jonka luulin olevan yhtä kuin sinä, lopullinen roolikin selvisi.Tämä nimimerkkikin joka lihoiksi täällä pistettiin on tänään tauon jälkeen palanut. Tapahtuneesta olen iloinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025