Ad-Aware ilmoitti että koneella on 29 critical objects. Miten saan poistettua ne vai mitä mun pitää tehdä?
Ad-Aware
11
867
Vastaukset
- HurLum
Onko ne niitä hämähäkin näköiseksi kuvattuja vai onko siellä alhaalla sellainen keltainen kolmio?
Joka tapauksessa, merkkaat ne kaikki (ruksi ruutuun), ja jatkat ja vastaat ok, kun kysytään, haluatko poistaa ne. Jotenkin tohon tapaan.
Tuossa ohjeet, ne kannattaa tulostaa, myös kaikki kuvat, merkkaa ne kuvat jollakin tapaa, niin tiedät mihin kohtaan ne kuuluu.
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/adaware.htm
Toivottavasti linkki toimii.- Raparperi
tulostan ohjeet ja kuvat
- HurLum
Annoin sulle ohjeet vanhan Ad-awaren mukaan, mutta luin tarkemmin nimimerkki Ad-awaren ohjeita, ja ei niitä örkkejä kannatakaan poistaa aivan suinpäin, mutta jos tule ongelmia, ne pystyy poistamaan karanteenista. Silti olen poistanut ne kaikki, eikä ongelmia oo tullut. Luulenkin, että turhaan poistetut luovat itse itsensä uudestaan. Osa niistä örkeistä voi olla esim. Spybotin host-tiedostosta, muuta päivitykset ovat kai korjanneet senkin ongelman.
Laitan tähän linkin niin voit katsoa tarkemmin, jollet ole sitä huomannut, kuten en minäkään.
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/adaware_se.htm
Tuo linkki löytyi muistaakseni kohdasta tulevaisuus ja ensikokemuksia uudesta versiosta (tai jotain sentapaista ). Katso myös niitä muita ohjeita, sieltä löytyy alasivuja monesta kohtaa.
- Mikael
Yritin muuttaa ton suomenkieliseksi,painoin tota language nuolta, tuli vain noi kolme, English, English Detault ja English. Ei tuu muita kieliä näkyviin. Eli voiko tätä kieltä yleensä muuttaa lainkaan?
- Rami
Tuolta löytyy "epävirallinen" mutta hyvä kielipaketti (katso Asennus-otsokon alta):
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/adaware.htm - Mikael
Rami kirjoitti:
Tuolta löytyy "epävirallinen" mutta hyvä kielipaketti (katso Asennus-otsokon alta):
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/adaware.htmNyt kun on jo toi asennettu, mutta sitä ei saa muutettua suomenkieliseksi kun ei ole muita kielivaihtoehtoja. Pitääkö se poistaa kokonaan ja ladata uusiksi tuolta suomenkielinen versio?
- löytyy
Mikael kirjoitti:
Nyt kun on jo toi asennettu, mutta sitä ei saa muutettua suomenkieliseksi kun ei ole muita kielivaihtoehtoja. Pitääkö se poistaa kokonaan ja ladata uusiksi tuolta suomenkielinen versio?
Tarkat ohjeet: http://koti.mbnet.fi/pattaya1/adaware.htm
- Mikael
löytyy kirjoitti:
Tarkat ohjeet: http://koti.mbnet.fi/pattaya1/adaware.htm
No kyllähän toi on tullut selväksi msitä löytyy, on jo englanninkielisenä toi, mutta kun sitä ei saa muutettua suomenkieliseksi, kun ei ole siinä noita kielivaihtoehtoja, mitä noissa onjeissa on.Kysymys oli pitääkö toi englanninkielinen versio poistaa ennenkuin alat lataan uutta. Paremmin en kyllä enää osaa tota selittää. Ja noissa ohjeissa ei takuulla kerrota mitä seuraa jos lataat kaksi samaa torjuntaa samaan koneeseen.
Mikael kirjoitti:
No kyllähän toi on tullut selväksi msitä löytyy, on jo englanninkielisenä toi, mutta kun sitä ei saa muutettua suomenkieliseksi, kun ei ole siinä noita kielivaihtoehtoja, mitä noissa onjeissa on.Kysymys oli pitääkö toi englanninkielinen versio poistaa ennenkuin alat lataan uutta. Paremmin en kyllä enää osaa tota selittää. Ja noissa ohjeissa ei takuulla kerrota mitä seuraa jos lataat kaksi samaa torjuntaa samaan koneeseen.
mitä jos katsoisit linkin ohjeita tarkemmin, siellä kerrotaan kuinka saat suomi paketin asennettua siihen Engl.versioon. Paremmin en osaa selittää.
- joel
HJT kirjoitti:
mitä jos katsoisit linkin ohjeita tarkemmin, siellä kerrotaan kuinka saat suomi paketin asennettua siihen Engl.versioon. Paremmin en osaa selittää.
Jos olet ladannut uusimman Ad-Aware SE:n siihen ei vielä toistaiseksi ole saatavana suomenkielistä versioo. Mutta sanakirja käteen muutamat sanat helposti kääntää suomeksi.
- joel
joel kirjoitti:
Jos olet ladannut uusimman Ad-Aware SE:n siihen ei vielä toistaiseksi ole saatavana suomenkielistä versioo. Mutta sanakirja käteen muutamat sanat helposti kääntää suomeksi.
Sorry!!
Pattayan sivuille olikin ilmestynyt "epävirallinen" suomi käännös, itse latasin viime kuussa silloin ei vielä ollut,hyvin on toiminut tää uusi Ad-Aware SE, suosittelen.
Recommend.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511