Ad-Aware

Raparperi

Ad-Aware ilmoitti että koneella on 29 critical objects. Miten saan poistettua ne vai mitä mun pitää tehdä?

11

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HurLum

      Onko ne niitä hämähäkin näköiseksi kuvattuja vai onko siellä alhaalla sellainen keltainen kolmio?
      Joka tapauksessa, merkkaat ne kaikki (ruksi ruutuun), ja jatkat ja vastaat ok, kun kysytään, haluatko poistaa ne. Jotenkin tohon tapaan.

      Tuossa ohjeet, ne kannattaa tulostaa, myös kaikki kuvat, merkkaa ne kuvat jollakin tapaa, niin tiedät mihin kohtaan ne kuuluu.

      http://koti.mbnet.fi/pattaya1/adaware.htm

      Toivottavasti linkki toimii.

      • Raparperi

        tulostan ohjeet ja kuvat


      • HurLum

        Annoin sulle ohjeet vanhan Ad-awaren mukaan, mutta luin tarkemmin nimimerkki Ad-awaren ohjeita, ja ei niitä örkkejä kannatakaan poistaa aivan suinpäin, mutta jos tule ongelmia, ne pystyy poistamaan karanteenista. Silti olen poistanut ne kaikki, eikä ongelmia oo tullut. Luulenkin, että turhaan poistetut luovat itse itsensä uudestaan. Osa niistä örkeistä voi olla esim. Spybotin host-tiedostosta, muuta päivitykset ovat kai korjanneet senkin ongelman.
        Laitan tähän linkin niin voit katsoa tarkemmin, jollet ole sitä huomannut, kuten en minäkään.
        http://koti.mbnet.fi/pattaya1/adaware_se.htm
        Tuo linkki löytyi muistaakseni kohdasta tulevaisuus ja ensikokemuksia uudesta versiosta (tai jotain sentapaista ). Katso myös niitä muita ohjeita, sieltä löytyy alasivuja monesta kohtaa.


    • Mikael

      Yritin muuttaa ton suomenkieliseksi,painoin tota language nuolta, tuli vain noi kolme, English, English Detault ja English. Ei tuu muita kieliä näkyviin. Eli voiko tätä kieltä yleensä muuttaa lainkaan?

      • Rami

      • Mikael
        Rami kirjoitti:

        Tuolta löytyy "epävirallinen" mutta hyvä kielipaketti (katso Asennus-otsokon alta):

        http://koti.mbnet.fi/pattaya1/adaware.htm

        Nyt kun on jo toi asennettu, mutta sitä ei saa muutettua suomenkieliseksi kun ei ole muita kielivaihtoehtoja. Pitääkö se poistaa kokonaan ja ladata uusiksi tuolta suomenkielinen versio?


      • löytyy
        Mikael kirjoitti:

        Nyt kun on jo toi asennettu, mutta sitä ei saa muutettua suomenkieliseksi kun ei ole muita kielivaihtoehtoja. Pitääkö se poistaa kokonaan ja ladata uusiksi tuolta suomenkielinen versio?

        Tarkat ohjeet: http://koti.mbnet.fi/pattaya1/adaware.htm


      • Mikael
        löytyy kirjoitti:

        Tarkat ohjeet: http://koti.mbnet.fi/pattaya1/adaware.htm

        No kyllähän toi on tullut selväksi msitä löytyy, on jo englanninkielisenä toi, mutta kun sitä ei saa muutettua suomenkieliseksi, kun ei ole siinä noita kielivaihtoehtoja, mitä noissa onjeissa on.Kysymys oli pitääkö toi englanninkielinen versio poistaa ennenkuin alat lataan uutta. Paremmin en kyllä enää osaa tota selittää. Ja noissa ohjeissa ei takuulla kerrota mitä seuraa jos lataat kaksi samaa torjuntaa samaan koneeseen.


      • Mikael kirjoitti:

        No kyllähän toi on tullut selväksi msitä löytyy, on jo englanninkielisenä toi, mutta kun sitä ei saa muutettua suomenkieliseksi, kun ei ole siinä noita kielivaihtoehtoja, mitä noissa onjeissa on.Kysymys oli pitääkö toi englanninkielinen versio poistaa ennenkuin alat lataan uutta. Paremmin en kyllä enää osaa tota selittää. Ja noissa ohjeissa ei takuulla kerrota mitä seuraa jos lataat kaksi samaa torjuntaa samaan koneeseen.

        mitä jos katsoisit linkin ohjeita tarkemmin, siellä kerrotaan kuinka saat suomi paketin asennettua siihen Engl.versioon. Paremmin en osaa selittää.


      • joel
        HJT kirjoitti:

        mitä jos katsoisit linkin ohjeita tarkemmin, siellä kerrotaan kuinka saat suomi paketin asennettua siihen Engl.versioon. Paremmin en osaa selittää.

        Jos olet ladannut uusimman Ad-Aware SE:n siihen ei vielä toistaiseksi ole saatavana suomenkielistä versioo. Mutta sanakirja käteen muutamat sanat helposti kääntää suomeksi.


      • joel
        joel kirjoitti:

        Jos olet ladannut uusimman Ad-Aware SE:n siihen ei vielä toistaiseksi ole saatavana suomenkielistä versioo. Mutta sanakirja käteen muutamat sanat helposti kääntää suomeksi.

        Sorry!!
        Pattayan sivuille olikin ilmestynyt "epävirallinen" suomi käännös, itse latasin viime kuussa silloin ei vielä ollut,hyvin on toiminut tää uusi Ad-Aware SE, suosittelen.
        Recommend.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe