Minkähänlaista moraalia edustaa ihminen, vanha uskovainen nainen, joka tyydyttää itsensä nuolettamalla itseään nuoremmalla miehellä. Jopa niin itsekkäällä tavalla, että saatuaan tyydytyksensä lopettaa siihen, sanoo että iski synnintunto. (hymiö).
Millaista jumalaa edustaakaan kuusikymppinen uskovainen nainen, joka käyttää häikäilemättä nuorta miestä omiin seksuaalisiin tarpeisiinsa valehtelemalla sitoutumista ja yhteistä tulevaisuutta.
Millainen jumala ajattelee että vastaanotettu oraaliseksi on ok mutta se jälkeen rakastelu muuttuukin synniksi, jota ei voi tehdä. Kerta toisensa jälkeen.
Ja kun suhteessa piti mennä eteenpäin, kaikki lupaukset osoittautuikin vain kulissiksi, valheiksi seksisuhteen ylläpitämiseksi ja jatkuvuuden turvaamiseksi.
Hyvin itsekäs moraaliton ja väkivaltainen nainen paljastui tästä *herttaisesta* uskovaisesta naisihmisestä.
Vanhan uskovan naisen moraali
6
9593
Vastaukset
- rottis
Tairat olla nyhverö
- EI jeesukselle
Tavatonta. Ateisti rouva olisi antanut oraalin jälkeen naidakkin.
- mvmv1
ymmärrän tilanteesi, koska olen kokenut vastaavaa. Ei tohon kannata jumalaa sotkea
- santaloora
Ei tässä jumala ollut asian ydin, luulen. Nainen rakastaa oraalia ja uskottelee itselleen että vasta penetraatio on synnin suuruinen asia. Taitaa uskoakin sen. Näin voi ilmeisesti harrastaa turvallisesti 'synnitöntä' seksiä. Voi pyhä jysäys. Leikkipuistoon santalaatikolle...
- Anonyymi
santaloora kirjoitti:
Ei tässä jumala ollut asian ydin, luulen. Nainen rakastaa oraalia ja uskottelee itselleen että vasta penetraatio on synnin suuruinen asia. Taitaa uskoakin sen. Näin voi ilmeisesti harrastaa turvallisesti 'synnitöntä' seksiä. Voi pyhä jysäys. Leikkipuistoon santalaatikolle...
Oraakkeli Pastori Silli
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B6o6D5
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067