Minkähänlaista moraalia edustaa ihminen, vanha uskovainen nainen, joka tyydyttää itsensä nuolettamalla itseään nuoremmalla miehellä. Jopa niin itsekkäällä tavalla, että saatuaan tyydytyksensä lopettaa siihen, sanoo että iski synnintunto. (hymiö).
Millaista jumalaa edustaakaan kuusikymppinen uskovainen nainen, joka käyttää häikäilemättä nuorta miestä omiin seksuaalisiin tarpeisiinsa valehtelemalla sitoutumista ja yhteistä tulevaisuutta.
Millainen jumala ajattelee että vastaanotettu oraaliseksi on ok mutta se jälkeen rakastelu muuttuukin synniksi, jota ei voi tehdä. Kerta toisensa jälkeen.
Ja kun suhteessa piti mennä eteenpäin, kaikki lupaukset osoittautuikin vain kulissiksi, valheiksi seksisuhteen ylläpitämiseksi ja jatkuvuuden turvaamiseksi.
Hyvin itsekäs moraaliton ja väkivaltainen nainen paljastui tästä *herttaisesta* uskovaisesta naisihmisestä.
Vanhan uskovan naisen moraali
6
10001
Vastaukset
- rottis
Tairat olla nyhverö
- EI jeesukselle
Tavatonta. Ateisti rouva olisi antanut oraalin jälkeen naidakkin.
- mvmv1
ymmärrän tilanteesi, koska olen kokenut vastaavaa. Ei tohon kannata jumalaa sotkea
- santaloora
Ei tässä jumala ollut asian ydin, luulen. Nainen rakastaa oraalia ja uskottelee itselleen että vasta penetraatio on synnin suuruinen asia. Taitaa uskoakin sen. Näin voi ilmeisesti harrastaa turvallisesti 'synnitöntä' seksiä. Voi pyhä jysäys. Leikkipuistoon santalaatikolle...
- Anonyymi
santaloora kirjoitti:
Ei tässä jumala ollut asian ydin, luulen. Nainen rakastaa oraalia ja uskottelee itselleen että vasta penetraatio on synnin suuruinen asia. Taitaa uskoakin sen. Näin voi ilmeisesti harrastaa turvallisesti 'synnitöntä' seksiä. Voi pyhä jysäys. Leikkipuistoon santalaatikolle...
Oraakkeli Pastori Silli
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B6o6D5
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850